Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Anna Puu kehtaa valehdella ja kerjätä sääliä julkisesti vaikka hänen pettämiset ovat tiedossa?

Vierailija
09.03.2017 |

Anna Puu valittaa "yksinhuoltajan elämäänsä" MeNaisissa, IL ja IS. Ei ole miestä mukamas. Ei tainnut mainita, että alkoi paneskella tuottajansa ja biisintekijänsä Jukka Immosen kanssa jo pari vuotta sitten, silloin kun Jukka vielä oli avoliitossa Jenni Vartiaisen kanssa ja Annakin oman senhetkisen miehensä kanssa. Anna siis aiheutti Jukan ja Jennin eron. Kyllä kaksi pettäjää toisensa ansaitsee, mutta tuskin kauaa yhdessä ovat kun taas uutta matoa koukkuihin...
http://www.is.fi/viihde/art-2000005120042.html

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anna tai muut asianomaiset itse kertoneet pettämisestä, vai mistä kaikki täällä palstalla voivat tietää mitään heidän elämästään?Juorujen perusteella en itse ainakaan ketään lynkkaisi.

Vierailija
2/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ei valita mistään

2) Missä kohtaa hän valehtelee? Ei paneskelu ole sama juttu kuin se, että olisi mies. Kyllä minäkin ihan vain lasten kanssa olen ja sinkuksi itseäni nimitän, vaikka olen käynyt pari kertaa panemassa viime vuoden puolella erästä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Anna tai muut asianomaiset itse kertoneet pettämisestä, vai mistä kaikki täällä palstalla voivat tietää mitään heidän elämästään?Juorujen perusteella en itse ainakaan ketään lynkkaisi.

Tekihän hän siitä pettämisestä kuule hittibiisinkin, säännöt rakkaudelle. Mutta kehtaakin valittaa kuinka rankkaa on se viikko kun lapsi on hänellä! Ei edes niin että on rankkaa kun lapsi on isällään. Se on Annan laatuaikaa itselle viikko ja vanhemmat ja muut hoitaa Annan 'äitiviikostakin' puolet sitä lasta. Ei olisi ikinä lisääntynyt.

Vierailija
4/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi väitetty salasuhde tais olla vain jennin ja hänen tiiminsä juoni saada palstatilaa / huomiota Annan kustannuksella. Jotkut ne joutuu turvautuun tälläisiin temppuihin jotta pysyy pinnalla...

Vierailija
5/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekihän hän siitä pettämisestä kuule hittibiisinkin, säännöt rakkaudelle. Mutta kehtaakin valittaa kuinka rankkaa on se viikko kun lapsi on hänellä! Ei edes niin että on rankkaa kun lapsi on isällään. Se on Annan laatuaikaa itselle viikko ja vanhemmat ja muut hoitaa Annan 'äitiviikostakin' puolet sitä lasta. Ei olisi ikinä lisääntynyt.

Tästä oli jo ketju aiemminkin ja siinä kysyin ihan samaa asiaa: Missä Anna Puu valittaa tai sanoo, että hänen elämänsä on rankkaa? Te olette ihan itse keksineet tuon rankkuuden ja valittamisen. Tuossa jutussa sanotaan ihan selvästi, että tykkää elämästään. Ettekö osaa lukea?

Vierailija
6/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ei ole sanoittanut ko. biisiä

Vierailija
7/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään kyllä, että Anna on vaihtanut miestä usein, mutta se ei vielä ole mikään todiste pettämisestä.

Vierailija
8/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään valita. Ihan positiivissävyinen juttu kaikenkaikkiaan, vaikka toimittaja onkin melko surkea kirjoittaja.

Itsellänikin oli tuollainen vuoroviikkosysteemi joskus ja juuri noinhan se menee, että lapsiviikolla on tiukat rutiinit ja 24 h/vrk vastuussa oleminen _yksin_ on joskus uuvuttavaa, vaikka lapsi onkin rakas. Se ehkä oli vaikeinta, että ei voinut keskustella toisen aikuisen kanssa lapseen liittyvistä asioista ja päätöksistä ja että sairaanakin piti jaksaa aina hoitaa lapsi, koti, kaupassakäynnit ym. Sitten "omalla" viikolla voi tosiaan ladata akkuja ihan vaikka vain nukkumalla.  Ei tuota ymmärrä sellaiset, joilla ei ole omaa kokemusta.

Vierailija
9/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA PUU EI OLE PETTÄNYT KETÄÄN

TEILLÄ EI OLE TODISTEITA PELLET!

Vierailija
10/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut raskaaksi hoitaa lastani vaikka lapsen isä oli paljon matkoilla ja muutenkin aina menossa. Enermmän sain aikaa kun erottiin mutta minä olin päähuoltaja. Ei ollut viikko ja viikko systeemi. 

Vierailija
11/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunnen annan niin tiedän tasan tarkkaan.. itse sanoi.. koita kestää totuud puufani.. ei ole niin täydellinen keijukainen kun luulette

Vierailija
12/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun enkä minä löytänyt siitä valitusta, ihan positiiviseen sävyyn puhui lapsestaan. Mainitsi kyllä että saa lapsenhoitoapua mutta niinhän me useimmat saamme.

Vierailija
13/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen vähän kade näille vko-vko itkijöille. On se rankkaa. On sekin rankkaa, jos on totaali yh. Sekin on rankkaa. että lapset ovat jokatoinen vkoloppu. Rankkuus on erilaista.

Vierailija
14/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, lastenhoito apu normaalisti tarkoittaa että silloin tälllöin hoidossa ei niin että eli puolet viikosta hoidossa muilla.

Vierailija
15/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tunnen annan niin tiedän tasan tarkkaan.. itse sanoi.. koita kestää totuud puufani.. ei ole niin täydellinen keijukainen kun luulette

Oletpa huvittava, paskat mitään Annaa tunnet henkilökohtaisesti. Seiskan jutuista olet mielipiteesi muodostanut. Olivat sitten totta tai ei, Annan miessuhteet eivät sinulle kuulu.

Vierailija
16/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä mitään, parempaa hoitoa saa muualla kun siellä mutta ei kyllä sitä vuoden äiti palkintoa oo ihan äkkii saamassa..

Vierailija
17/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tasan tunnen.. mutta eipä mun sitä sulle annapuufani tarvi todistella.. :)

Vierailija
18/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko anna itseään yh:ksi? Ei kai yh ole sellainen jonka lapsi vuoroviikoin vanhemmilla? Anna ei tiedä että jotkut pyörittää arkea yksin joka viikko.

Vierailija
19/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna on ekonomi. Raha ratkaisee.

Vierailija
20/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun tarvi sulle sitä todistella, mutta tunnen kyllä.. :)

Totuus sattuu puufani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän