Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asiakaspalvelutyössäni huomannut, että odottavat äidit ovat kaikkein ikävimpiå asiakkaita

Vierailija
09.03.2017 |

Nämä mammat tiuskivat ja komentelevat. Työskentelelen vaateliikkeessä myyjänä ja joku yllättävän usein tulee joku mamma ostamaan itselleen vaatteita joita siitten raskauden jälkeen käyttää. Minä saan siinä sitten olla sätkynukke, kun mamma empii kokojen kanssa. Saattavat myös tiuskia minulle, jos tarjoan jotain, mikä "korostaa raskauskiloja". Varmaan ovat niin hormonipöllyssä, etteivät itse tajua miten hankalia osaavat olla...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihda työtä

Vierailija
2/5 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hormonimylleryksessä ja epämukavuudessa ne äiskät on. Et kait luullut heitä kaikkein kukkeimiksi persoonallisuuksiksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joopa joo. On kummallista tämä viha äitejä ja lapsia kohtaan

Vierailija
4/5 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan n. 6 vuotta suorassa asiakaspalvelussa. Tuona aikana en pystynyt määrittelemään mitään ihmisryhmää vaikeiksi asiakkaiksi. Oli helppoja, vaikeita, vaativia, tosi mukavia, ilkeitä, asiallisia jne. Olivat ikähaarukassa 12 -80 suunnilleen. 

Vierailija
5/5 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään äidit! Sulketaan äidit laitoksiin, josta vapautuvat sitten ku psykologi antaa luvan, ettei ap saa mielipahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä