Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Komeat miehet jäävät mukavien jalkoihin-naisille luonne ulkonäköä tärkeämpi"

Vierailija
09.03.2017 |

http://www.nainen.com/komeat-miehet-jaavat-mukavien-jalkoihin-naisille-…

Joo tälläiseen juttuun törmäsin tuolla Facebookissa. Täytyy näin ensimmäisenä sanoa että en usko sitten yhtään tätä väitettä. Toki mukavaa luonnetta tarvitaan molemmin puolin myös yhdessäoloon mutta että olisi muka tärkein kriteeri ?-vähän nyt epäilen. Uskooko joku muka todella että rumalla mukavalla miehellä olisi enemmän vientiä naisten osalta kun pelkästään komealla? Tottakai tällaisiin tutkimuksiin osallistuneet haluavat antaa mahdollisimman kultaisen kuvan itsestään kun tietävät että heidän preferenssejä ihan erikseen tutkitaan. Vähän tässä mielestäni taas yritetään saada naiset ryhmänä jotenkin paremmiksi ihmisiksi ( kun miehet jotka "preferoivat vain kauneutta)

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa karismaattisuus on tärkeä, pidemmässä suhteessa haluaa mieheltä selkärankaa ja arvostusta. "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"

Vierailija
62/104 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa huonoimmat neuvot naisten iskemiseen? Naisilta tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rumalla miehellä oikeasti flaksi käy yhtään. Tämän tiedän kokemuksesta

Jep, tiedän tämän myös itse ihan kokemuksesta. Aika nuorena jo oppi, että ulkonäkö ei riitä. Ei mua haittaa enkä ole katkeroitunut, ei kuitenkaan jaksaisi lukea ja kuunnella päin naamaa valehtelua.

Kaipa noita kirjoitellaan, että tulisi itselle parempi mieli ja ehkä joillekin miehille, oikeassa elämässä homma onkin ihan muuta. 

Mua ainakin haittaa ihan vitusti että olen niin ruma että naiset ei kiinnostu. En joskus lapsena ajatellut että tulisin olemaan jotenkin huonompi vaihtoehto deitti-ikäisenä. Kuitenkin se aikanaan minulle selvisi aika nopeasti että siitä että olen muita miehiä selvästi lyhyempi ja naamasta aika rumahko on ihan selvä vaikutus vientiin. Tavallaanhan se onkin aika selvä asia mutta jotenkin kun sen tajusi se oli jotenkin yllättävää. Nyt kun olemme alkanut vielä kaljuuntumaan tosi nuorena olen ajatellut elämäni lopettamistakin kun oikein harmittaa joskus

Teet vain elämästäsi mahdollisimman mukavan ilman naisia, mielekästä tekemistä ja harrastuksia. Itse lakkasin etsimästä naisia jo aikoja sitten, aikansa sitä jaksoi itseään nöyryyttää kunnes sai tarpeekseen. Kaikille paras ratkaisu, naisetkin voi olla tyytyväisiä kun emme ole heitä häiriköimässä ja itsellä säilyy edes jonkinlainen itsetunto.

Vierailija
64/104 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi naisilla on vientiä: heidän ulkonäkönsä. Jos naisen luonne ratkaisisi, ei heitä haluttaisi välittömästi panna tai jopa kosia tai pyytää tyttöystäväksi ensimmäisellä tapaamisella, koska ei toisen luonnetta voi niin nopeasti tietää. Tai no, voihan siitä tietää kaiken olennaisen – jos se olennainen ei ole juuri mitään. Monesti mies vain näkee naisen ja tietää heti haluavansa hänet, mutta kuinka usein sama tapahtuu toisinpäin?

Nainen haluaa tutustua mieheen paremmin. Miksikö? Koska naiselle väliä on sillä luonteellakin. Tai ehkä olen väärässä, ehkä miehissä vain on enemmän hulluutta, jonka puute pitää varmistaa. Kun taas naisilla vain todennäköisesti on parempi luonne (naisen perusluonne on kiva), joten ei tarvitse ottaa siitä selvää. Kun nainen haluaa tutustua mieheen, haluaako hän varmistaa, että luonne on siedettävä vai että luonne olisi jotain enemmänkin?

Toivon, että olen katsonut liikaa tv:tä ja elokuvia, koska jos todellisuus on sellainen kuin millaisena sen näen, niin aika perseestähän se olisi. Johonkinhan fiktionkin oletuksien on kuitenkin perustuttava...

Naiset kuitenkin valitsevat miehistä ne miehet johon haluavat tutustua ulkonäön perusteella kuten miehet tekee. Eli ulkonäöllä on olennaisin merkitys silti

Vierailija
65/104 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pinnallisempia. Näettekö muka ikinä kaunista naista jolla olisi ruma mies ? Toisinpäin kyllä paljon yleisempää

Täytyy kyllä sanoa, että varsin harvoin kukaan ns. ruma mies on lähestynyt minua (olen kaunis) Paksut ja mitättömän näköiset miehet keskittyvät baarissakin pörräämään kaltaistensa naisten ympärillä, ja hoikkaa ja kaunista naista lähestyvät lähinnä hoikat ja melko hyvännäköiset miehet. Ehkä tämäkin kertoo jotain syistä miksi hyvännäköisillä naisilla on usein hyvännäköinen mies? Hyvännäköistä naista uskaltavat lähestyä vain miehet joilla on rautainen itseluottamus, myös ulkoiseen habitukseensa.

Anteeksi, tässä oli varmaan liikaa ylimieliseltä vaikuttavia adjektiiveja. 

Vierailija
66/104 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pinnallisempia. Näettekö muka ikinä kaunista naista jolla olisi ruma mies ? Toisinpäin kyllä paljon yleisempää

Täytyy kyllä sanoa, että varsin harvoin kukaan ns. ruma mies on lähestynyt minua (olen kaunis) Paksut ja mitättömän näköiset miehet keskittyvät baarissakin pörräämään kaltaistensa naisten ympärillä, ja hoikkaa ja kaunista naista lähestyvät lähinnä hoikat ja melko hyvännäköiset miehet. Ehkä tämäkin kertoo jotain syistä miksi hyvännäköisillä naisilla on usein hyvännäköinen mies? Hyvännäköistä naista uskaltavat lähestyä vain miehet joilla on rautainen itseluottamus, myös ulkoiseen habitukseensa.

jatkan sen verran, että minulle kuitenkin tärkeintä on ehdottomasti miehen luonne ja sydän. Ulkonäkö on toisarvoinen asia, varsinkin se Luojan luoma osuus, eli on toivottavaa että mies kuitenkin huolehtii itsestään ja osaa pukeutua tarpeen tullen siististi.

Tuolle yhdelle rumalle masentuneelle kommentoijalle sanon, että löydät aivan varmasti naisen, joka rakastaa sinua tuollaisena kuin olet, se on vain ajan kysymys.

Vierailija
67/104 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jatkan sen verran, että minulle kuitenkin tärkeintä on ehdottomasti miehen luonne ja sydän. Ulkonäkö on toisarvoinen asia, varsinkin se Luojan luoma osuus, eli on toivottavaa että mies kuitenkin huolehtii itsestään ja osaa pukeutua tarpeen tullen siististi.

Tuolle yhdelle rumalle masentuneelle kommentoijalle sanon, että löydät aivan varmasti naisen, joka rakastaa sinua tuollaisena kuin olet, se on vain ajan kysymys.

Se että löytää sen oikean ei ole mitenkään varmaa. Kauniille ihmiselle on tietenkin enemmän mahdollisuuksia tarjolla. Ruma ja komea/kaunis eivät todellakaan ole samassa asemassa tässä asiassa

Vierailija
68/104 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi naisilla on vientiä: heidän ulkonäkönsä. Jos naisen luonne ratkaisisi, ei heitä haluttaisi välittömästi panna tai jopa kosia tai pyytää tyttöystäväksi ensimmäisellä tapaamisella, koska ei toisen luonnetta voi niin nopeasti tietää. Tai no, voihan siitä tietää kaiken olennaisen – jos se olennainen ei ole juuri mitään. Monesti mies vain näkee naisen ja tietää heti haluavansa hänet, mutta kuinka usein sama tapahtuu toisinpäin?

Nainen haluaa tutustua mieheen paremmin. Miksikö? Koska naiselle väliä on sillä luonteellakin. Tai ehkä olen väärässä, ehkä miehissä vain on enemmän hulluutta, jonka puute pitää varmistaa. Kun taas naisilla vain todennäköisesti on parempi luonne (naisen perusluonne on kiva), joten ei tarvitse ottaa siitä selvää. Kun nainen haluaa tutustua mieheen, haluaako hän varmistaa, että luonne on siedettävä vai että luonne olisi jotain enemmänkin?

Toivon, että olen katsonut liikaa tv:tä ja elokuvia, koska jos todellisuus on sellainen kuin millaisena sen näen, niin aika perseestähän se olisi. Johonkinhan fiktionkin oletuksien on kuitenkin perustuttava...

Naiset kuitenkin valitsevat miehistä ne miehet johon haluavat tutustua ulkonäön perusteella kuten miehet tekee. Eli ulkonäöllä on olennaisin merkitys silti

En ole koskaan valinnut niitä miehiä, joihin haluan lähemmin tutustua ulkonäön perusteella. Okei, jos nyt joku olisi ihan todella vastenmielisen näköinen, niin en todennäköisesti olisi ensimmäisenä häneen tutustumassa, mutta sanotaanko että ikäluokissa 35-55 vuotiaat miehet, n. 90% on mielestäni ihan riittävän mukavan näköisiä, ettei ulkonäkö muodosta estettä tutustumishalujeni suhteen.

Kaikkein suurin merkitys on miehen jutuilla. Kovin hyvin ei toisen luonnetta pääse arvioimaan ennen syvällisempää tutustumista, mutta jotain se kyllä paljastaa, mitä mies juttelee ja kuinka hän käyttäytyy. Jos jutut ovat jotain lapsellista kännisekoiluista leuhkimista, aggressiivisia "mä hakkasin sen" - tasoa tai pelkkää omilla saavutuksillaan pullistelua, jää meidän tutustuminen sellaisen miehen kanssa lyhyeksi. Samoin käy liian ulkonäkökeskeisten sekä liiaksi seksiaiheeseen keskittyvien miesten kanssa. Tuollaisten ihmisten kanssa en jaksaisi edes kaveerata, parisuhteesta nyt puhumattakaan. Parisuhteessa kumppanin pitää olla myös ystävä, ihminen jonka kanssa haluaa aikaansa viettää muutenkin kuin sängyssä.

Vierailija
69/104 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pätee ehkä vanhempiin naisiin. Nuoremmat naiset ovat kyllä pinnallisempia

Vierailija
70/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin itse että ulkoisesti epäviehättävällä miehellä on aivan yhtä heikosti ottajia kun naisellakin. Lisäksi naisethan on usein aika tarkkoja miehen pituudestakin. Eikö se muka ole ulkonäkökeskeistä?

Vierailija
71/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rumalla miehellä oikeasti flaksi käy yhtään. Tämän tiedän kokemuksesta

Mä taas tiedän kokemuksesta, että ruma, työtön, sosiaalisesti vammainen ja köyhä löysi itselleen vaimon, toisin kuin menestynyt, komea ja rikas ei saa naista yksiä treffejä pidemmälle. Ero? Ensimmäinen mukava ja sydän kultaa, toinen itsekäs kusipää. Toki erona on myös vaatimukset, ekalle riitti omantasoinen nainen, toinen vaatii huippumallia.

Avaatko vähän mitä tarkoitat sosiaalisesti vammaisella? Jos sitä, että ei oo sosiaalisia taitoja ,niin eihän ihminen silloin ole ns. mukava, sydän puhdasta kultaa.

Vierailija
72/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisilla tutkimuksilla ole mitään virkaa, koska naiset vastaavat niihin sillä tavoin kuin niihin "kuuluisi" vastata. Kaikki tietävät, että mitä naiset sanovat haluavansa ja mikä heitä oikeasti vetää puoleensa ovat aivan eri asioita. Jos naisen mies on komeuden lisäksi luonteeltaan hyvä, se on pelkkää bonusta ja tuuria.

Vierailija
73/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdffdsdg kirjoitti:

Ei tuollaisilla tutkimuksilla ole mitään virkaa, koska naiset vastaavat niihin sillä tavoin kuin niihin "kuuluisi" vastata. Kaikki tietävät, että mitä naiset sanovat haluavansa ja mikä heitä oikeasti vetää puoleensa ovat aivan eri asioita. Jos naisen mies on komeuden lisäksi luonteeltaan hyvä, se on pelkkää bonusta ja tuuria.

Juuri näin tarkoitan

Ap

Vierailija
74/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen luonne on tärkein kunhan ensin on täyttänyt vaatimukset a,b ja c

Vierailija
75/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta esimerkiksi kaveriporukassa, töissä tai harrastuksissa nainen saattaa tutustua rumempiinkin miehiin. Ne ovatkin rumempien miesten parhaita paikkoja löytää nainen, koska naiseen voi tehdä vaikutuksen ilmankin välittömästi panettavaa ulkonäköä. Rumalla naisella sitä vastoin on todella suuret vaikeudet löytää parisuhdetta yhtään mistään.

Vierailija
76/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin itse että ulkoisesti epäviehättävällä miehellä on aivan yhtä heikosti ottajia kun naisellakin. Lisäksi naisethan on usein aika tarkkoja miehen pituudestakin. Eikö se muka ole ulkonäkökeskeistä?

Se pituusjuttu on yleensä suhteellista, eli nainen pitää ehkä noin 10-20 cm itseänsä pidemmistä miehistä. Siitä syystä kyllä kaikki yli 170-senttisille miehille on ihan riittävästi naistarjontaa. Jos mennään sen alle, niin tietysti prospektit vähenevät hieman, mutta kyllähän jokainen on elämänsä aikana nähnyt lyhyitä seurustelevia miehiä.

Naisten hyvännäköisyys sen sijaan ei ole suhteellista. Joko nainen miellyttää lähes kaikkia miehiä, tai ei juuri ketään.

Vierailija
77/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminististä "dataa". Nainen hyvä, mies paha.

Vierailija
78/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselytutkimusten perusongelma, ihmiset ei vastaa niihin rehellisesti. Joten ei noilla ole minkään valtakunnan merkitystä. 

Vierailija
79/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselytutkimusten perusongelma, ihmiset ei vastaa niihin rehellisesti. Joten ei noilla ole minkään valtakunnan merkitystä. 

Eikä edes välttämättä ole kyse tuosta. Naiset usein vastaavat näihin parisuhdeasioihin sen pohjalta, miten heidän "ideaaliminänsä" toimisi. Heidän "reaaliminänsä" kuitenkin toimii usein eri tavalla, siksi jännämiehet naisia saavatkin.

Vierailija
80/104 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pituusjuttu on yleensä suhteellista, eli nainen pitää ehkä noin 10-20 cm itseänsä pidemmistä miehistä. Siitä syystä kyllä kaikki yli 170-senttisille miehille on ihan riittävästi naistarjontaa. Jos mennään sen alle, niin tietysti prospektit vähenevät hieman, mutta kyllähän jokainen on elämänsä aikana nähnyt lyhyitä seurustelevia miehiä.

Naisten hyvännäköisyys sen sijaan ei ole suhteellista. Joko nainen miellyttää lähes kaikkia miehiä, tai ei juuri ketään.

Suhteellisuus ei silti tee siitä vähemmän pinnallista. Ongelmia se kuitenkin teettää alta 170 cm miehille. 190 cm mies on kuitenkin naisille parempi vaihtoehto kun 170 tai 180 cm miehet riippumatta naisen omasta pituudesta. Myös hyvännäköiset miehet ovat joko komeita lähes kaikille naisille tai ei ollenkaan samalla tavoin kuin kauniiden naisten kohdalla. Hyvännäköisiä miehiä on vain paljon vähemmän kun kauniita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi