Iltalehti kutsuu pedofiiliopettajan raiskauksia "kiihkeäksi suhteeksi"
Huomatkaa väliotsikko "Kiihkeä musiikkileiri". Oliko Josef Fritzlilläkin kiihkeä kellari?
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 40 opettajanainen näkee 12-13-vuotiaissa pojissa? En voi ymmärtää. Eihän niissä pitäisi olla mitään seksuaalista. Hyvä että tuon ikäisille on edes vielä mulkku kasvanut. Aika oksettavaa.
Just tätä olen itsekin ihmetellyt. Kaksvitosena yksi 18-vuotias poika yritti saada mua suhteeseen, tuli soittelemaan mun ovikelloa, halusi kylään jne. Mä en olisi ikinä pystynyt, kun tapailin siihen aikaan aikuisia miehiä. Se 18v tuntui ihan pikkulapselta.
Ton naisen on oltava jollain tapaa vammainen.
Jospa Pia on saanut varoituksia tuon leirin takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 40 opettajanainen näkee 12-13-vuotiaissa pojissa? En voi ymmärtää. Eihän niissä pitäisi olla mitään seksuaalista. Hyvä että tuon ikäisille on edes vielä mulkku kasvanut. Aika oksettavaa.
Just tätä olen itsekin ihmetellyt. Kaksvitosena yksi 18-vuotias poika yritti saada mua suhteeseen, tuli soittelemaan mun ovikelloa, halusi kylään jne. Mä en olisi ikinä pystynyt, kun tapailin siihen aikaan aikuisia miehiä. Se 18v tuntui ihan pikkulapselta.
Ton naisen on oltava jollain tapaa vammainen.
18vuotiaatkin on usein niin poikaisia vielä että pedariolo tulis jo siitä. Kyllä tuo ämmä ois saanu varmaan 18vuotiaanki kollin petiinsä jos nuorempi kiinnosti mutta tais ollakin aivan liian nuorten perään. Ällöttävä, ja äiti itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko ne teinit eivät ole olleet innokkaana mukana touhussa?
Vaikka hormonien huumassa erehtyisikin mukaan, lasta pitää silti aikuisten suojella. Se paha olo voi tulla vasta vuosien jälkeen, kun tajuaa olleensa hyväksikäytetty.
Minkä tutkimuksen mukaan pojille tulee pahaoloa vuosien päästä, tai edes tunnin päästä, saatuaan naista?
Varmasti sellainenkin mutantti on olemassa jossain tuolla suuressa maailmassa, mutta maailmaa ei rakennetakaan jokaista poikkeavuutta mielessäpitäen.
Tässäkin tapauksessa poika oli mennyt hoitoon mielenterveysongelmien takia. IDIOOTTI!
Tytöt tykkäävät seksistä siinä missä pojatkin.
Totuus on, että miehen itsetunnon voi nainen tuhota seksuaalisin keinoin täysin totaalisesti. Sukupuoli ei tuo suojaa. Seksuaalisuus on monimutkainen ja arka intiimi asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi tässä keskustelussa oletetaan, että hyväksikäyttö olisi aina sama asia kuin raiskaus? Uhri voi olla mukana myös vapaaehtoisesti ja häntä ei välttämättä pakoteta yhdyntään. Ainoa asia, mikä tuosta tekee rikoksen on ikä. Jos tuo sama olisi tapahtunut aikuisten kesken, ei olisi tapahtunut mitään väärää. Jos taas puhuttaisiin raiskauksesta ja sen kutsumista kiihkeäksi, olisi sairasta, oli sitten kyseessä lapsi tai aikuinen.
Myös opettajan asema suhteessa lapsiin olisi tehnyt siitä rikoksen, vaikka ns. suojaikärajakin olisikin ylitetty.
Kyllä. Edelleenkin on silti kyseenalaista käyttää teoista nimitystä raiskaus.
Mietin tässä kuinka moni tätä tapausta vähättelevä on näitä puutteisia ikineitsyitä kilttimiehiä? Uskokaa nyt vaan, että seksi ei tee kesää. Kun hormonihuuma putoaa pois voi mieskin tuntea katumusta ja jopa inhon tunteita, nimimerkillä kokemusta on!
Missään nimessä en teidän asemaanne vähättele, mutta älkää tekään vähätelkö muiden asemaa!
Vierailija kirjoitti:
Pedonainen on ollut pyöreähkö eikä niin kauniskaan. Liekö tuo hevoshomma jäänyt päälle eikä normaalia seksisuhdetta ole milloinkaan syntynyt. Tiedän just tuonikäisiä pulleita hevosnaisia joilla on päässä hienan vikaa..
Kyllä toi pantava on kuitenkin. Heppavideolla näkee täyteläisen muhkun perseen. Turha selitellä. Panisit kuitenkin.
Jännä homma joillakin tuo ymmärtämättömyys erottaa lapset ja aikuiset toisistaan, lisäksi menee sekaisin fantasiat ja tosielämä. Kaikki iloisesti sekaisin ja siitä ilmeisesti johtuu nuo kommentit, että pikkupojalle se on vain siistiä kun joutuu pedofiilien hyväksikäyttämäksi.
Mitään siistiä hyväksikäytössä ei ole josta kertoo jo yhden pojan henkinen pahaolo ja oireilu joka on vaatinut jo psykiatrista hoitoa. Mutta joidenkin on vain mahdotonta ymmärtää, että seksuaalinen hyväksikäyttö voi olla myös pojille todella rankka kokemus josta voi tulla vakavia oireita ja jopa mielenterveysongelmia.
Kyllä jonkun on täytynyt huomata "kiihkeät" välit esim leireillä. Ihme jos poika ei ole käyttänyt oudosti tai kukaan huomannut jännitettä heidän välillään. Joka ilta pois muiden luota (yötkin)?, sitten epäilyttävsti matkaa opettajan autossa yksinoikeudella. Muut menivät bussilla?