Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Axl Rose (nuorena)
Hugh Grant
>juu, tykkään haastavammista tapauksista
Colin Firth
Viggo Mortensen
Ja moni muu 😶
Ei ole koskaan oikein ollut mitään tällaista ihastumista jotakin julkisuuden henkilöä kohtaan. Ihailen moniakin esim. näyttelijöitä, mutta en sanoisi sitä ihastumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi
Juuri olin tulossa vastaamaan saman. 🥰
Emilien Jacquelin
Martin Fourcade
Colin Firth
Jamie Dornan
Linda Hamilton ja Jennie Garth. Nämä tosin 90-luvulla.
Väyrysen Paavo on niin ihQ <3
Robbie Williams aikoinaan. Nyt naimisissa ja neljän lapsen isä Sveitsissä.
David Schwimmer Frendeistä.
Edesmennyt Luke Perry Beverly Hills 90210: sta.
Muistinkohan kaikkia edes kirjoitti:
Wes Bentley
Nathaniel Buzolic
John Cusack
Johnny Depp
Don Diamont
Robert Downey Jr.
Daniel Gillies
Gale Harold
Tom Hiddleston
Hugh Jackman
James McAvoy
Ewan McGregor
Jeffrey Dean Morgan
Luke Perry (R.I.P), oli eka koskaan
Norman Reedus
Gary Sinise
Jonathan Togo
Dean WintersKotimaisista:
Peter Franzén
Sami Kuronen
YleX Aamun Köpi
Niklas Hagman
Sain sun listasta aika monta osumaa, boldatut myös mun suosikkeja. :D
Suomesta, vaikka paljon nuorempi, Ville Valo.
Coldplayn laulajasta näin joskus ihan unenkin, missä keskustelimme keskenämme.
Samanikäinen ROCK GOD Lenny Kravitz. Multitalentti ja mikä kroppa tuonikäiseksi mieheksi.
Smackin Rane Raitsikka. Nuorempana. Ulkonäkö meni pilalle huumeiden takia.
Näissä celebrity crusheissa on se vika, että mitä enemmän tiedät siitä "ihastuksen" kohteesta, sitä varmemmin se ihastus laantuu. Mutta minua ei haittaa, ns. kyllästyn toisen naamaan parin kolmen vuoden sisällä muutenkin. Eipä tule särjettyä sydämiä, kun "jätän" kyseisen "ihastuksen" toisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Näissä celebrity crusheissa on se vika, että mitä enemmän tiedät siitä "ihastuksen" kohteesta, sitä varmemmin se ihastus laantuu. Mutta minua ei haittaa, ns. kyllästyn toisen naamaan parin kolmen vuoden sisällä muutenkin. Eipä tule särjettyä sydämiä, kun "jätän" kyseisen "ihastuksen" toisen takia.
Ihastus on vain ihastus. "Katsoa saa, muttei koskea". Tosi rakkaus on taas ihan toinen juttu, ns. taviksen kanssa. Jonkun julkkiiksen kanssa pörrää aina niitä "toisia", tilaisuus kun tekee usein "varkaan".
Trevor Noah!