Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetys yleisillä paikoilla!?

Äippä_94
08.03.2017 |

Itselleni ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa imettämään lasta julkisella paikalla.Jokaisesta ostoskeskuksesta tms löytyy kyllä wc:t/hoitohuoneet tai muut yksityiset paikat.Pitäisivätkö Äidit siitä,jos naiset vilauttelisivat rintojaan kulkiessaa miestensä ohi?Kyllä Minusta ainakin tuntuisi kiusalliselta,jos olisimme mieheni kanssa syömässä ja joku ottaisi rintansa esille ja alkaisi imettämäään.Ilmeisesti Naiset eivät pidä enään itseään katsottavina kun ovat Äitejä?

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin ennemmin huolissani näistä naisista kun kulkee vesiraja minihameissa ja topeissa, joissa ihan oikeasti tissit näkyy kun on liian pieni toppi tai siitä näkyy läpi. Enemmin ne seisokitkin ukoille näistä tulee. Sitä paitsi miehet joiden kanssa minä olen keskustellut ovat olleet sitä mieltä, ettei heitä se imetys haittaa, kunhan se tehdään asiallisesti. Ennen vanhaankin se oli vain et tissi suuhun kun muksulla nälkä on. Eikä sillonkaan ollut mitään rintamaa siitä että ukot olisi käyneet vieraissa nimenomaan milfin toivossa. Että kylle ne niiden nuorien perässä enemmän juoksee, jos juoksevat. Nykyään imetyksestä vain tehty tabu ja siksi se kauhistuttaa niin kamalasti kaikkia.

Rajansa kaikella, mutta kyllä lapsen nyt ruokaakin tarvitsee saada. Ja valitettavasti paras tapa on tutkitusti suoraan tissi.

Vierailija
22/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sit ole vain sen miehen ongelma jos kiihottuu tälläisestä😂 Mä ainakin imetän just siellä missä vauvalla hätä iskee ja jos olen kahvilassa tai missä vaan niin voivoi. Aloittaja mikset itse mene ravintolan vessaan syömään lounastasi? Ei kukaan halua syödä paskan ja kusen hajusessa tilassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imettää voi mun mielestä ihan hyvin julkisesti, mut se on tekniikkalaji. Ei sitä ole pakko tehdä näyttävästi niin, että vetää koko hinkin esiin kaula-aukosta kaiken kansan näytille. Sen voi tehdä huomaamattomamminkin, kuten edellä kuvattiin. Kaikki vauvat ei viihdy huivin alla piilossa, mutta on imetystoppeja, huivia voi käyttää edes vähän suojana vaikkei vauvaa sinne alle laitakaan jne. Tässä voisi tulla molemmat osapuolet toisiaan vastaan. Äitien ei ole pakko imettää vessassa piilossa, mutta sitä tissiäkään ei ole pakko show-luontoisesti kaivaa esiin.

Monet ovat tulleetkin toisiaan vastaan. Suojahuiveilla ja menemällä jonnekin syrjään. Luulisi että jos vaikka ravintolassa pyytää suojaisen pöydän, henkilökunta voi sen järjestää. Ja kääntyy tuolissa selkä muihin päin, aika harva siitä hermostuu vaikka ymmärtäisikin, mitä "on tekeillä".

Ongelma ovat ne ihmiset, joiden mielestä tuollainen sivistynyt käytös on liikaa vaadittu kun he ovat Äitejä.

Vierailija
24/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On henkilön oma ongelma, jos maailman luonnollisin asia häiritsee. Ei tarvitse katsoa.

Vierailija
25/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sit ole vain sen miehen ongelma jos kiihottuu tälläisestä😂 Mä ainakin imetän just siellä missä vauvalla hätä iskee ja jos olen kahvilassa tai missä vaan niin voivoi. Aloittaja mikset itse mene ravintolan vessaan syömään lounastasi? Ei kukaan halua syödä paskan ja kusen hajusessa tilassa

Tuskin se vauvaa häiritsee. Ja en minä söisi ravintolassa, jonka vessa haisee paskalta ja kuselta. Mutta jos sinun kulinaristiset mieltymyksesi ovat tuollaiset...

Vierailija
26/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, kun aina toitotetaan että imetys ei liity seksiin tai rintoja ei saa "seksualisoida". Mitä väliä? En minä halua että joku esittelee minulle intiimialueitaan julkisella paikalla. Mies tai nainen. Mitä nämä naiset tuumisivat, jos mies haluaa käyttää pieniä shortseja joista kassit roikkuu ulos? Tai jos nainen viereisessä pöydässä haluaa korjata epämukavia stringejään ja vetää sitä varten farkut alas ja tunkee ahterinsa melkein kiinni sen imettävän äidin naamaan?

Miehen kassit ja penis ei oo verrattavissa naisen rintoihin. Miehen rinnat on verrattavissa naisten rintoihin. Miksi miehet saavat olla ilman paitaa julkisilla paikoilla mutta naiset ei? Miksi naisen nännit on KAUHEA ASIA? Siksi koska rinnat on seksualisoitu. Vaikka ihan samalla lailla mä nuolen ja nipistelen mun miehen nännejä seksin aikana eli en ymmärrä pelkkien naisen rintojen seksialisoimista.

Vierailija
27/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran isä 😂 Mahtaa olla niillä miehillä jonkin sortin ongelma. Ei imetys ole seksuaalista normi ihmisten "miesten" mielestä. Otin oikeen puheeksi ja kävin raksa kollegat läpi kysymässä.... 👍

Vierailija
28/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On henkilön oma ongelma, jos maailman luonnollisin asia häiritsee. Ei tarvitse katsoa.

On sinun oma ongelmasi, jos et kestä nähdä karvaista, alastonta miestä viereisessä ravintolapöydässä. Missä olet lastesi kanssa. Alastomuus on maailman luonnollisin asia. Oletko ahdasmielinen?

Vierailija
29/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot enemmänkin sairas jos noin tekisit. Toi ei oo mitenkään verrannollista imetyksen kanssa😂😂

Vierailija
30/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittajaa häiritsee, että hänen miehensä saattaisi vilaukselta nähdä kaistaleen tissiä ja saada seisokin, niin hän varmaan häiriintyy aika monesta asiasta. Tajusin juuri, mistä näitä naisia oikein sikiää, jotka esmes jättävät häihinsä liian kauniin kaverin kutsumatta tai työpaikkakiusaavat jotain yhtä liian hyvännäköistä.

Vierailija
31/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, kun aina toitotetaan että imetys ei liity seksiin tai rintoja ei saa "seksualisoida". Mitä väliä? En minä halua että joku esittelee minulle intiimialueitaan julkisella paikalla. Mies tai nainen. Mitä nämä naiset tuumisivat, jos mies haluaa käyttää pieniä shortseja joista kassit roikkuu ulos? Tai jos nainen viereisessä pöydässä haluaa korjata epämukavia stringejään ja vetää sitä varten farkut alas ja tunkee ahterinsa melkein kiinni sen imettävän äidin naamaan?

Miehen kassit ja penis ei oo verrattavissa naisen rintoihin. Miehen rinnat on verrattavissa naisten rintoihin. Miksi miehet saavat olla ilman paitaa julkisilla paikoilla mutta naiset ei? Miksi naisen nännit on KAUHEA ASIA? Siksi koska rinnat on seksualisoitu. Vaikka ihan samalla lailla mä nuolen ja nipistelen mun miehen nännejä seksin aikana eli en ymmärrä pelkkien naisen rintojen seksialisoimista.

Ovat täysin verrattavissa. Ja mies ei saa olla ilman paitaa julkisilla paikoilla. Miespaljastelijoita yritetään saada kuriin siinä missä naispaljastelijoitakin. On aika kuvaavaa, että kampanjoit paljastelun puolesta ja samalla alat kuvailla seksiaktiasi, mikä ei liity asiaan mitenkään. Tuolle on sana: eksihibitionismi. En usko että kaikilla julkisesesti imettävillä on siitä kyse, ei edes suurimmalla osalla. Mutta sinulla ilmiselvästi on.

Vierailija
32/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittajaa häiritsee, että hänen miehensä saattaisi vilaukselta nähdä kaistaleen tissiä ja saada seisokin, niin hän varmaan häiriintyy aika monesta asiasta. Tajusin juuri, mistä näitä naisia oikein sikiää, jotka esmes jättävät häihinsä liian kauniin kaverin kutsumatta tai työpaikkakiusaavat jotain yhtä liian hyvännäköistä.

Minä häiriinnyn muiden intiimialueiden katselusta. Sekä rumien että kauniiden. Ällöttävää väkeä. Moukkia.

Vierailija
33/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi tuntea aloittajan tapainen ihminen.. Eihän tommosen 'äidin' kanssa kehtaisi käydä missän

Vierailija
34/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pienen lapsen vanhemmat viettävät aikaa kahviloissa ja ravintoloissa. Itse haluan rauhoittaa lapsen ruokailuhetken ja tehdä sen kotona enkä missään ravintolassa tai ravintolan vessassa. Se on minun ja lapsen välinen hetki. Ja itse en koe mielekkääksi kaivaa rintaani esille julkisella paikalla. 

Vierailija
35/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 3kk vauvan iskä äiti imettää kirjoitti:

Voi herran isä 😂 Mahtaa olla niillä miehillä jonkin sortin ongelma. Ei imetys ole seksuaalista normi ihmisten "miesten" mielestä. Otin oikeen puheeksi ja kävin raksa kollegat läpi kysymässä.... 👍

Minä kun luulin, että nainen voi saada imettäessään orgasmin. Mutta kai raksamiehet tämän paremmin tietävät.

Vierailija
36/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja on teillä pienet ongelmat elämässänne. Ensinnäkin tarvitseeko niihin kiinnittää huomioo jos joku imettää? toiseks jos miehes katselemalla katselee toista naista kun tämä imettää eli mielestäsi juuri hänen rintojaan (itse ainakin saatan vaan katsoa että onpa hienoa kun ruokkii lapsensa eikä häpeä sitä että pystyy itse lapsensa ruokkimaan) niin onko suhde suhteen arvoinen, jos kerta miestä kiinnostaa toisen naisen rinnat plus itse olet noin mustasukkanen. Kolmanneks miksi lapsen pitäisi syödä haisevassa likaisessa vessassa, kun et itsekkään niitä pullakahvejasi sielä vessassa juo?

Vierailija
37/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, mitä se imetys julkisella paikalla häiritsee, jos sen tekee huomaamattomasti? Kun tuntuu siis, että joidenkin mielestä kaikki julki-imetys on ällöä. Mulla oli aikanaan imetystoppi ja pitkähelmainen löysä paita. Tissin sai kaivettua valmiiksi vähäsen esiin sieltä topin raosta paidan alla ja pitkän paidan helman suojassa tissin sai vauvan suuhun niin, että tissiä tuskin kukaan pystyi /ehti missään vaiheessa näkemään. Kun vauva söi, pidin helmaa ihan suun vieressä peittona ja kun irrotti, vedin sen heti eteen. Voila, syöty.

Jokin aika sitten eräs mamma oli valinnut huomaamattoman imetyksen esityspaikaksi täpötäyden kahvilan keskimmäisen pöydän, ihan pääoven edestä.

Jos se kerran imetti huomaamattomasti, eikä tissiä näkynyt, niin mikä siinä sua närästi? Se, että vauvakin söi? Mitä eroa pulloruokintaan? Vai haittasiko sua se, että tiesit sillä naisella olevan tissit?

Googlaapa sarkasmi, neropatti.

Ja jos kiskaisen housuni alas ja pyllistän naamallesi kahvilassa, mikä sinua siinä närästää? Kai tiedät että kaikilla on perse?

Rauhoitu hyvä mies(?).

Edelleen, vaikka sun viestissä ois ollutkin sarkasmia, niin mitä sillä on yhtään mitään väliä, missä nainen imettää?? Mähän kirjoitin, että mikä siinä haittaa, jos sen siis oikeasti tekee huomaamattomasti? Jos siis tissit ei kerran näy eikä vilku, eikä niitä hierota sun naamaan? Yhtä lailla tässä voisi alkaa menettämään hermonsa miehistä, jotka istuu kahvilassa ja heillä ylipäätään on penis siellä housujen sisällä...

Masturboikaa vaikka enemmän kotona, jos tulee kiusallisia seisokkeja kaupungilla. Jos se auttaisi purkamaan ylimääräisiä paineita? Tästäkö tämä raivo muuten johtuukin? Ette saa tarpeeksi kotona ja sitten tulee vahinkoja kaupungilla ja puratte harmistuksenne imettäviin äiteihin?

Vierailija
38/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat on sitä varten luotu et niillä syötetään lasta. Todella surullista että vielä nykymaailmassa on niin ahdasmielisiä ihmisiä ettei kestä sitä että vauvaa syötetään maailman luonnollismmalla tavalla!! Enkä usko että kukaan imettävä äiti imettää siksi että haluaa näytellä rintojaan!! Nykymaailma on niin paljon seksiä täynnä et kaikki yhdistetään siihen jopa lapsen ruokkiminen huhhuh sanon minä!!

Vierailija
39/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imettää voi mun mielestä ihan hyvin julkisesti, mut se on tekniikkalaji. Ei sitä ole pakko tehdä näyttävästi niin, että vetää koko hinkin esiin kaula-aukosta kaiken kansan näytille. Sen voi tehdä huomaamattomamminkin, kuten edellä kuvattiin. Kaikki vauvat ei viihdy huivin alla piilossa, mutta on imetystoppeja, huivia voi käyttää edes vähän suojana vaikkei vauvaa sinne alle laitakaan jne. Tässä voisi tulla molemmat osapuolet toisiaan vastaan. Äitien ei ole pakko imettää vessassa piilossa, mutta sitä tissiäkään ei ole pakko show-luontoisesti kaivaa esiin.

Monet ovat tulleetkin toisiaan vastaan. Suojahuiveilla ja menemällä jonnekin syrjään. Luulisi että jos vaikka ravintolassa pyytää suojaisen pöydän, henkilökunta voi sen järjestää. Ja kääntyy tuolissa selkä muihin päin, aika harva siitä hermostuu vaikka ymmärtäisikin, mitä "on tekeillä".

Ongelma ovat ne ihmiset, joiden mielestä tuollainen sivistynyt käytös on liikaa vaadittu kun he ovat Äitejä.

Ei vaan koska siinä on LAPSI kyseessä. Mikä osa sympatiasta puuttuu? Jos olen ruokailemassa ja lapsen tulee nälkä niin lapsi syö siinä. En vaihda pöytää yhtään mihinkään. Vaihda sinä, kyylä. Imettämisessä ainoa huono puoli on että jotkut lapselliset pervot kuvittelee että kaikki pyörii heidän ympärillä.

Jos jätän lapsen ruokkimatta niin hänen itkeporunsa haittaa taatusti enemmän. Minä voin kuunnella lapsen itkua kun vierotan yöllä rinnasta. Tuonko sen huudon sinulle ravintolaan?

Minä en kyylää toisia ravintolassa. En usko että kukaan jää tuijottamaan muita myöskään. Huonoa provosointia, mutta jos vauvan huudatus on vaihtoehto niin sillä mennään.

Vierailija
40/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap on edes äiti!Kuhan kiihkoilee. Jos on niin hänen lapsillaan tuskin ikinä on nälkä. Imettäminen ei ole todellakaan mitään paljastelua vaan lapsen ruokkimista. Ilmeisesti ap syntyny vaatteet päällä. Ois varmaa hyvä soittaa äidille et mitä söi vauvana vissii kiviä ja hiekkaa.