Imetys yleisillä paikoilla!?
Itselleni ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa imettämään lasta julkisella paikalla.Jokaisesta ostoskeskuksesta tms löytyy kyllä wc:t/hoitohuoneet tai muut yksityiset paikat.Pitäisivätkö Äidit siitä,jos naiset vilauttelisivat rintojaan kulkiessaa miestensä ohi?Kyllä Minusta ainakin tuntuisi kiusalliselta,jos olisimme mieheni kanssa syömässä ja joku ottaisi rintansa esille ja alkaisi imettämäään.Ilmeisesti Naiset eivät pidä enään itseään katsottavina kun ovat Äitejä?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Tälläisten ihmisten takia kuin ap mua jännittää mennä ihmisten ilmoille vauvan 1kk kanssa. Mutta en aio jäädä kotiin! Enkä imetä haisevissa vessoissa todellakaan.
Mielestäni imettää voi ihmisten ilmoilla kunhan tekee sen kunnioittaen muita ihmisiä rinnan voi peittää harsolla niin se ei silloin loukkaa ketään aivan erilaisia on ihmiset joiden rinnat ovat pihalla vielä vauvan syönnin jälkeen, kyllä siinä halutaan vaan esitellä itseään
Itse en suostuisi imettämään julkisesti. Rintani ovat kauniit ja minulle myös seksuaaliset, vaikka lasta nyt toistaiseksi niillä ruokinkin. En koe tarvetta palajastella niitä, mutta en myöskään häiriinny jos joku toinen äiti niin tekee, kukin tavallaan. Joskaan en ehdoin tahdoin menisi ravintolassa/junassa/kahvilassa sellaisen äidin viereen joka imettää tissit esillä.
Liina päällä imetän tai hakeudun suojaisampaan paikkaan, joskaan en kyllä vessassa imettäisi, julkiset vessat muutenkin yleensä niin epäsiistejä. (Vauvahan ei tajua hevonkukkua syökö hän huussissa vai keittiössä, mutta itse en tykkää viettää aikaa julkisissa vessoissa.)
Voi juma******ei kai siitä miehen alapään vehkeestä nyt sentään lasta ruokita!!! Sairasta porukkaa jos ei lasta saa ruokkia!!! Syö itse ruokasi vessassa pöntön päällä : (
Eihän julki-imetystä harrasta muut kuin epätoivoiset yksinhuoltajat, ettekö muka ole huomanneet? :D
Mitä epätoivoisempi tapaus, sitä lähemmäks se istahtaa muita ihmisiä esimerkiksi kahvilassa ja ravintolassa, ja sitä enemmän se paljastelee itseään, mitä epätoivoisempi on. Ihan kuin käyttäisi vauvaa tekosyynä itsensä esittelyyn. Eivät näytä ymmärtävän että kukaan ei pidä heidän lipeäkalamaisia suonitissejä seksikkäinä. Vielä kun niissä ruskeissa lautasnänneissä on vauva kiinni maiskuttamassa niin miehiltä menee viimeisetkin halut :D
Oletteko te koskaan nähneet pariskuntaa jossa äiti alkaa imettää lasta julkisesti?
Niinpä, sellaisia ei pahemmin tule vastaan :)
Toinen havainto: ne julki-imettäjät eivät koskaan ole sieltä kauniimmasta päästä. Ei kasvoiltaan eikä vartaloltaan.
Kauniit ja hyvän näköiset naiset eivät koskaan imetä julkisesti.
Mietippä hetki sitä naisen rintojen perimmäistä tarkoitusta. Se tarkoitus on lapsen ruokkiminen eli imettäminen.
Melkein jokainen joka julkisella paikalla imettää peittää rinnan melko hyvin ja sitä saa tosissaan tiirailla jos meinaa sieltä jotain nähdä.
Imettämisestä häiriintyminen on luonnotonta, ei imettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä päästän aina kummatkin tissit valloilleen, kun imetän:)
Kai muistat olla hieman etukumarassa ja heilutella kroppaa ensin? Huulet töröllään tietysti <3
Kaunis ja niin luonnollinen tapahtuma tuo imetys. Näen sen kyllä ihan ainutlaatuisena hetkenä äidin ja lapsen välillä, ei ole pitkä pätkä elämää se, kun lapsi syö rintaruokaa. Siihen liittyy syvä välittäminen ja lämpö, toisen ravitsemiseen. Mitä meille on käynyt, kun luonnollinen ällöttää. Ja tosiaan, sen voi tehdä julkisella paikalla huomaamattomasti. Vessaan p@skan käryyn en kyllä lähettäis ketään ruokailemaan, en edes vauvaa, vaikkei se asiasta osaiskaan järkyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän julki-imetystä harrasta muut kuin epätoivoiset yksinhuoltajat, ettekö muka ole huomanneet? :D
Mitä epätoivoisempi tapaus, sitä lähemmäks se istahtaa muita ihmisiä esimerkiksi kahvilassa ja ravintolassa, ja sitä enemmän se paljastelee itseään, mitä epätoivoisempi on. Ihan kuin käyttäisi vauvaa tekosyynä itsensä esittelyyn. Eivät näytä ymmärtävän että kukaan ei pidä heidän lipeäkalamaisia suonitissejä seksikkäinä. Vielä kun niissä ruskeissa lautasnänneissä on vauva kiinni maiskuttamassa niin miehiltä menee viimeisetkin halut :D
Oletteko te koskaan nähneet pariskuntaa jossa äiti alkaa imettää lasta julkisesti?
Niinpä, sellaisia ei pahemmin tule vastaan :)
Toinen havainto: ne julki-imettäjät eivät koskaan ole sieltä kauniimmasta päästä. Ei kasvoiltaan eikä vartaloltaan.
Kauniit ja hyvän näköiset naiset eivät koskaan imetä julkisesti.
Meillä mies on kaikkien kolmen lapsen kohdalla sanonut aina lasten itkiessä "anna sille tissiä" se on miehen mielestä ratkaisu kaikkiin vauvan murheisiin. Ihan sama ollaanko sitten kylässä, ravintolassa, kauppakeskuksessa, parkkihallissa, Citymarketissa, lääkärissä.
Jaaha, palstalle on pesiytynyt tällä kertaa tällainen hörhö joka tehtailee näitä julki-imetystä vastustavia provoja.
99 % ihmisistä ei häiritse julki-imetys ja ymmärtää kyllä sen tarkoituksen olla vauvan ruokinta. Tämä sama hörhö tekee näitä samoja aloituksia jossa se rinnastetaan milloin mihinkin seksuaalisuuteen, miesten kasseihin jne. No, perversiot kullakin.
(Julki-)Imettäkää äidit vaan vauvojanne, ei kannata moisten hörhöjen takia linnoittautua vauva-ajaksi kotiin.
Kyllä katsoa saa vaan ei kajota. Eli tervetuloa esittelemään muotojanne,kun teillä nyt on näin erinomainen tilaisuus esitellä kukkeuttanne, odotan,suorastaan väräjän innoissani
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, palstalle on pesiytynyt tällä kertaa tällainen hörhö joka tehtailee näitä julki-imetystä vastustavia provoja.
99 % ihmisistä ei häiritse julki-imetys ja ymmärtää kyllä sen tarkoituksen olla vauvan ruokinta. Tämä sama hörhö tekee näitä samoja aloituksia jossa se rinnastetaan milloin mihinkin seksuaalisuuteen, miesten kasseihin jne. No, perversiot kullakin.
(Julki-)Imettäkää äidit vaan vauvojanne, ei kannata moisten hörhöjen takia linnoittautua vauva-ajaksi kotiin.
Että alkaa ottaa jo päähän nää idiootit. Eiköhän se nyt ole että julkisilla paikoilla imetys voi tapahtua huomaamattomasti peittämällä ja ajatella edelleenkin muita ihmisiä!!
Vierailija kirjoitti:
On tutkittu, että imettävät äidit ovat koulutetumpia ja keskimääräisesti älykkäämpiä, kuin ei-imettävät.
Tämä(kin) keskustelu osoittaa, että näin todella on!!!
Jessus mitä järjen lottovoittoja tuolla ihmisten ilmoilla vapaana kulkee, levittämässä henkisen kapasiteettinsa tuottamia aivopieruja.
Ehkä niiden pitäisi pysyä kotona, joita muut ihmiset ympärillä häiritsevät.
Nykyaikana niin sanottu suvaitsevainen äärifeminismi nostaa rumaa päätään niin uutisotsikoissa, kuin katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen aina miten julkisesti imettäminen voi olla kenellekään ongelma, kun ei niitä imettäjiä ja paljaita tissejä oikeasti edes nää missään.
Kummallista myös, että moni ei tunnu muistavan sitä syytä, miksi naiset ottaa ne rinnat esille julkisesti. Vauvojen takia. Kaikki tietää tämän. Ja joku kehtaa vielä kieltää pieniä vauvoja syömästä. Sitä mä ihmettelen vielä enemmän.
Voiko olla, että julki-imettäjien keskuudessa on niin saamattomia yksilöitä, jotka kokevat rinnan peittämisen niin ylivoimaisen vaikeaksi, että nämä mielummin esittelevät rintojaan ja aiheuttavat näin olen erittäin epämiellyttäviä hetkiä kanssaihmisille.
Ei hitto, sain hyvät naurut tästä aloituksesta 😂 Itse ainakin imetän julkisesti, ja jos tietäisin tämän aloittajan, ihan hänen kiusakseenkin vähän vilauttaisin 😂 Mutta muuten ei kyllä tissi vilku. Ja aloittaja taisi jossain viestissä kirjoittaa että "katse kiinnittyy väkisin epänormaaliin". Miten imetys on epänormaalia? Epänormaalia on olla syöttämättä nälkäistä lasta tällaisten ihmisten vuoksi. Ehkä ap:n kannattaa pysyä kotona.
Miksi täällä alapeukutetaan niin raivokkaasti harson suojassa imettäviä äitejä? Onko se väärin? Että julkisesti jos aikoo imettää niin se on kaikki auki tai ei mitään? Uskomatonta kaksinaismoralismia.
Itse en kyennyt imettämään julkisesti. En kyennyt. Tästä selvisin ennakoimalla! Yhden kerran imetin vessassa, mieheni serkun 40v juhlat olivat ravintolassa ja silloin pyysin tarjoilijaa avaamaan lukitun invavessan imetystä varten. En olisi todellakaan pystynyt kaivamaan juhlatilaisuudessa tissiä esiin. Kauppakeskuksesta lähdin kerran autoon (tummat lasit) imettämään kun en halunnut vessaan mennä. Mainittakoon että molemmissa paikoissa oli julkisesti imettäviä äitejä eli olisin solahtanut joukkoon hyvin. Minua estivät omat rajoitteeni ja valintani.
En ole huonompi tai parempi äiti kuin julki-imettävät. Valinta oli omani ja ihan yhtä oikein kuin harson suojassa tai ilman imettävien äitienkin tai pullolla ruokkivien äitien. On todella ikävää kun äidit eivät tue toistensa valintoja.
Ap ensikerran kun sinun on nälkä niin katetaanko sinulle ruokailupailka paskahuussiin? Eikö juu?
Itsensä vilauttelioita nämä julkisesti tissit pöytään läväytteliät. Miettis vähä muita. Saanko läväyttää kassit pöydälle aina silloin tällöin ku kaipaa tuuletusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä alapeukutetaan niin raivokkaasti harson suojassa imettäviä äitejä? Onko se väärin? Että julkisesti jos aikoo imettää niin se on kaikki auki tai ei mitään? Uskomatonta kaksinaismoralismia.
Itse en kyennyt imettämään julkisesti. En kyennyt. Tästä selvisin ennakoimalla! Yhden kerran imetin vessassa, mieheni serkun 40v juhlat olivat ravintolassa ja silloin pyysin tarjoilijaa avaamaan lukitun invavessan imetystä varten. En olisi todellakaan pystynyt kaivamaan juhlatilaisuudessa tissiä esiin. Kauppakeskuksesta lähdin kerran autoon (tummat lasit) imettämään kun en halunnut vessaan mennä. Mainittakoon että molemmissa paikoissa oli julkisesti imettäviä äitejä eli olisin solahtanut joukkoon hyvin. Minua estivät omat rajoitteeni ja valintani.
En ole huonompi tai parempi äiti kuin julki-imettävät. Valinta oli omani ja ihan yhtä oikein kuin harson suojassa tai ilman imettävien äitienkin tai pullolla ruokkivien äitien. On todella ikävää kun äidit eivät tue toistensa valintoja.
Todella hyvä kirjoitus
Miksi tissin näyttämisestä tulee normaalia silloin ku imettää?
Mitäs julkisesti imettävät tykkäisitte jos nuori naikkonen muuten vain vilauttais sun miehelle tisujaan. Mies varmasti tykkäis ;) Pitäiskö muute ruveta tekee niin ku on vielä isot pyöreet pysty rinnat, että aina ku imettävä nainen ottaa rinnan esii nii itekki vähän näyttelis, tykkäis varmasti ku ukko kattoo mielummi vierasta. Ainii eihä sekää hyvällä itsetunnolla varustettuja mameja haittaa ;) Ärsyttää niin paljon että vauvan kanssa on oikeus esitellä tissejään. Kyllä muillakin on, ei se vauva tee siitä yhtää sen parempaa tai mitää! Sen ku pystyy tekee harson alla jos on liia laiska kävelläksee lastehoitohuoneesee.
Niin koska olet tyhmä ja haluat huomiota:D