Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys yleisillä paikoilla!?

Äippä_94
08.03.2017 |

Itselleni ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa imettämään lasta julkisella paikalla.Jokaisesta ostoskeskuksesta tms löytyy kyllä wc:t/hoitohuoneet tai muut yksityiset paikat.Pitäisivätkö Äidit siitä,jos naiset vilauttelisivat rintojaan kulkiessaa miestensä ohi?Kyllä Minusta ainakin tuntuisi kiusalliselta,jos olisimme mieheni kanssa syömässä ja joku ottaisi rintansa esille ja alkaisi imettämäään.Ilmeisesti Naiset eivät pidä enään itseään katsottavina kun ovat Äitejä?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo. Edellisen kerran kun joku otti tämän puheeksi, hän joutui säälimättömän ajojahdin kohteeksi ja lopulta terveys petti. Nämä imetysfanaatikot ovat kuin villipetoja. Repivät ihmiset kappaleiksi. Haluatko kuolla?

Vierailija
2/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!! Kyseessä oikea ongelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo. Edellisen kerran kun joku otti tämän puheeksi, hän joutui säälimättömän ajojahdin kohteeksi ja lopulta terveys petti. Nämä imetysfanaatikot ovat kuin villipetoja. Repivät ihmiset kappaleiksi. Haluatko kuolla?

Tästä aiheesta pitää psytyä puhumaan, sillä tuntuu että viime vuosina tämä ongelma on räjähtänyt käsiin.

Ap

Vierailija
4/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kyllä häiritse jos näen tissit ravintolassa. Saisivat imettää useammin!

-Mies 53v

Vierailija
5/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, kun aina toitotetaan että imetys ei liity seksiin tai rintoja ei saa "seksualisoida". Mitä väliä? En minä halua että joku esittelee minulle intiimialueitaan julkisella paikalla. Mies tai nainen. Mitä nämä naiset tuumisivat, jos mies haluaa käyttää pieniä shortseja joista kassit roikkuu ulos? Tai jos nainen viereisessä pöydässä haluaa korjata epämukavia stringejään ja vetää sitä varten farkut alas ja tunkee ahterinsa melkein kiinni sen imettävän äidin naamaan?

Vierailija
6/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta pitää psytyä puhumaan, sillä tuntuu että viime vuosina tämä ongelma on räjähtänyt käsiin.

Ap

Totta. Mutta tuli vain mieleen, että kuka uskaltaa ottaa asian puheeksi julkisesti ja omalla nimellään tuon ajojahdin jälkeen?

Vierailija
7/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ravintolassa imettäisi, vaikka joskus on joutunut imettämään julkisesti pakon edessä (rinnat toki peitettynä). Mutta aloittajan ongelma ei ollut julkisesti imettäminen vaan hänen huono itsetuntonsa ja hän pelkää että oma mies näkee vieraat tissit!

Vierailija
8/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, mitä se imetys julkisella paikalla häiritsee, jos sen tekee huomaamattomasti? Kun tuntuu siis, että joidenkin mielestä kaikki julki-imetys on ällöä. Mulla oli aikanaan imetystoppi ja pitkähelmainen löysä paita. Tissin sai kaivettua valmiiksi vähäsen esiin sieltä topin raosta paidan alla ja pitkän paidan helman suojassa tissin sai vauvan suuhun niin, että tissiä tuskin kukaan pystyi /ehti missään vaiheessa näkemään. Kun vauva söi, pidin helmaa ihan suun vieressä peittona ja kun irrotti, vedin sen heti eteen. Voila, syöty.

Vierailija
9/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ravintolassa imettäisi, vaikka joskus on joutunut imettämään julkisesti pakon edessä (rinnat toki peitettynä). Mutta aloittajan ongelma ei ollut julkisesti imettäminen vaan hänen huono itsetuntonsa ja hän pelkää että oma mies näkee vieraat tissit!

Luuletko, että hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tykkää kun vieras nainen esittelee rintojaan omalle miehelle?

Ja luuletko, että samaan aikaan ei voisi olla vaikka huonokin itsetunto ja silti pitää julkista paljastelua inhottavana? Ja edelleen: luuletko, että jokainen joka on tyytyväinen itseensä, vartaloonsa ja maailmaan, haluaa nähdä muiden paljaita rintoja tai takapuolia kun nauttii aamukahvia lempikahvilassaan?

Vierailija
10/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, mitä se imetys julkisella paikalla häiritsee, jos sen tekee huomaamattomasti? Kun tuntuu siis, että joidenkin mielestä kaikki julki-imetys on ällöä. Mulla oli aikanaan imetystoppi ja pitkähelmainen löysä paita. Tissin sai kaivettua valmiiksi vähäsen esiin sieltä topin raosta paidan alla ja pitkän paidan helman suojassa tissin sai vauvan suuhun niin, että tissiä tuskin kukaan pystyi /ehti missään vaiheessa näkemään. Kun vauva söi, pidin helmaa ihan suun vieressä peittona ja kun irrotti, vedin sen heti eteen. Voila, syöty.

Jokin aika sitten eräs mamma oli valinnut huomaamattoman imetyksen esityspaikaksi täpötäyden kahvilan keskimmäisen pöydän, ihan pääoven edestä.

Vierailija
11/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin viimeksi olisin nähnyt naisen imettämässä julkisella paikalla. Johtunee kai siitä, että minua ei kiinnosta pällistellä muita ihmisiä niin pitkään, että imettäjät jäisivät mieleeni kummittelemaan ja traumatisoituisin iäksi. Käännä katseesi ja jatka elämääsi!

Vierailija
12/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista milloin viimeksi olisin nähnyt naisen imettämässä julkisella paikalla. Johtunee kai siitä, että minua ei kiinnosta pällistellä muita ihmisiä niin pitkään, että imettäjät jäisivät mieleeni kummittelemaan ja traumatisoituisin iäksi. Käännä katseesi ja jatka elämääsi!

Jatka sinä elämääsi, jos tämä asia ei sinua häiritse. Me puhumme tästä, kun meitä tämä häiritsee.

Vierailija
13/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan tehnyt rikosilmoitusta tuollaisesta paljastelusta? Kun kerran miehet joutuvat vastuuseen vilauttelusta, kai naisetkin?

Siitä voin tehdä ilmoituksen jos lasta ei ruoki tai syöttää lapsen vessassa.

Vierailija
14/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan tehnyt rikosilmoitusta tuollaisesta paljastelusta? Kun kerran miehet joutuvat vastuuseen vilauttelusta, kai naisetkin?

Siitä voin tehdä ilmoituksen jos lasta ei ruoki tai syöttää lapsen vessassa.

Ei voi.

Vierailija
15/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta raiskaat maailman kauneimman sanan käyttämällä itsestäsi nimimerkkiä äippä? Tympeämpää, kuin julki-imettäminen.

Vierailija
16/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettää voi mun mielestä ihan hyvin julkisesti, mut se on tekniikkalaji. Ei sitä ole pakko tehdä näyttävästi niin, että vetää koko hinkin esiin kaula-aukosta kaiken kansan näytille. Sen voi tehdä huomaamattomamminkin, kuten edellä kuvattiin. Kaikki vauvat ei viihdy huivin alla piilossa, mutta on imetystoppeja, huivia voi käyttää edes vähän suojana vaikkei vauvaa sinne alle laitakaan jne. Tässä voisi tulla molemmat osapuolet toisiaan vastaan. Äitien ei ole pakko imettää vessassa piilossa, mutta sitä tissiäkään ei ole pakko show-luontoisesti kaivaa esiin.

Vierailija
17/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin aika sitten eräs mamma oli valinnut huomaamattoman imetyksen esityspaikaksi täpötäyden kahvilan keskimmäisen pöydän, ihan pääoven edestä.

Jos se kerran imetti huomaamattomasti, eikä tissiä näkynyt, niin mikä siinä sua närästi? Se, että vauvakin söi? Mitä eroa pulloruokintaan? Vai haittasiko sua se, että tiesit sillä naisella olevan tissit?

Vierailija
18/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi on sen verran seksuaalinen juttu miehille, että moni automaattisesti kiihottuu sellaisen/sellaiset nähdessään. Olen jutellut imetyksestä monen miehen kanssa ja etenkin ne, joilla ei lapsia, eivät kykene käsittelemään rintaa ruokailumielessä. Se on heti seisokki, kun nainen paljastelee. Miehet ovat visuaalisia ja tuo on "luonnon laki" valitettavasti. Naiset eivät ymmärrä.

Vierailija
19/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua enemmän häiritsee, jos nään jonkun antavan lapselleen korviketta... Ap, kuinka kauan itse täysimetit ja minne asti jatkoit imetystä?

Vierailija
20/135 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se kerran imetti huomaamattomasti, eikä tissiä näkynyt, niin mikä siinä sua närästi? Se, että vauvakin söi? Mitä eroa pulloruokintaan? Vai haittasiko sua se, että tiesit sillä naisella olevan tissit?

Googlaapa sarkasmi, neropatti.

Ja jos kiskaisen housuni alas ja pyllistän naamallesi kahvilassa, mikä sinua siinä närästää? Kai tiedät että kaikilla on perse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi