Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Tämän ohjelman viikon kohokohtia taitaakin olla tilintekojaksot, joissa saa nautiskella ex-bachelor-Juhan möreästä, runollisesta puheesta. Eilisessä jaksossa taisi mainita vähintään kolmesti filosofisen "matka"-termin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ohjelman viikon kohokohtia taitaakin olla tilintekojaksot, joissa saa nautiskella ex-bachelor-Juhan möreästä, runollisesta puheesta. Eilisessä jaksossa taisi mainita vähintään kolmesti filosofisen "matka"-termin.
Hää on kyllä niin runollinen, ainut vaan, että pitäis nyt keksiä joku synonyymi tuolla MATKA sanalle. Eikö tuotanto tiimi voisi auttaa Juhaa tässä pulmassa? Repeen joka kerta nimittäin tälle filosofiselle termille, jota Juha niin ahkerasti viljelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Tuomaksen "lääkäri on aina lääkäri"- lausahdus paljasti kaverin pinnallisen arvomaailman.
Ihan nätti tyttöhän se Veera on hammasraudoistaan huolimatta, mutta valintansa tullaan tekemään statuksen, ei ihastuksen tai henkilön perusteella.Ninja päässee loppukahinoihin, mutta jos vaihtoehtoina on viittä vaille valmis hampilääkäri ja viittä vaille valmis amis-kokki, ei tarvitse kovin pitkään miettiä kumpi tulee lentäjän valituksi...
Miksei Aija ole instagramissa? Ainoana naisista.Onko noin yksinkertaista päättelyä jollain? Että kokki on vähä arvoinen johonkin toiseen verrattuna. Itse näen laajempana mahdollisuutena vaikka etenemisen urallaan niin että voi perustaa yrityksen. Esim Ravintolan. Eikä ammatti voi olla tärkein vaan itse ihminen millainen on persoonaltaan arvoiltaan jne..
Kumpi ehtii katsoa neljän lapsen perään ja pyöräyttää pullia ja kusettaa koirankin siinä sivussa, ravintolayrittäjä vai hammaslääkäri ;-)
Vierailija kirjoitti:
Spoiler/speculation:
Mä veikkaan, että se "yllätystippuja" (jota kohtaan Juhalla oli alussa tunteita) myöhemmissä jaksoissa on Laura. Siitähän oli uusimmassa jaksossa (Ruutu+) jo viitteitä, kun Tuomas sanoi ihmettelevänsä Lauran käytöstä (oli myrtsinä scoo-ajelutreffeillä).
Sehän tästä vielä puuttuisi, että Juhalla olisi tunteita ko. naista kohtaan. :D
Miksei 3. tilinteko näy Ruutu +:ssa?
Oli hyvin ennalta-arvattaa, että Mirka ja Maria tippuivat. Heidän välillään oli ainoastaan kaveruutta, ei mitään vetovoimaa.
Tosin kemiaa tuolla ei ole minun mielestäni kuin aavistus Ninjan kanssa. Mutta vielä ehtii toki tulla.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Sitä minkäkin tässä ihmettelin kun äsken virittelin studioo itselleni. Täytyy tyytyä tähän keskuteluun nyt sitten...
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvin ennalta-arvattaa, että Mirka ja Maria tippuivat. Heidän välillään oli ainoastaan kaveruutta, ei mitään vetovoimaa.
Tosin kemiaa tuolla ei ole minun mielestäni kuin aavistus Ninjan kanssa. Mutta vielä ehtii toki tulla.
Mirka oli alunperinkin ihan pelkkä kaveri, mutta Mariaanhan bachelor ei kai edes ehtinyt kunnolla tutustua. Etäiseksi jääneessä Mariassa olisi mun mielestä ollut enemmän potentiaalia kuin nyt tuli esiin.
Kemiaa varmaan bachelor tuntee Ninjan, Veeran, jonkin verran Lauran ja luonnollisesti itseään auliisti esitelleen Laura Karoliinan stringbikinien kanssa. Ilmeisesti jokin kiinnostaa häntä myös Aijassa.
Marika on pelkkä platoninen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler/speculation:
Mä veikkaan, että se "yllätystippuja" (jota kohtaan Juhalla oli alussa tunteita) myöhemmissä jaksoissa on Laura. Siitähän oli uusimmassa jaksossa (Ruutu+) jo viitteitä, kun Tuomas sanoi ihmettelevänsä Lauran käytöstä (oli myrtsinä scoo-ajelutreffeillä).
Hitto, aina sitä jaksaa vaan yllättyä, kuinka oleellisiin asioihin jengi jaksaa kiinnottää huomiota.
Matka = riiuureissu.
Aija: liian pidättyväinen, jopa estoinen, jotta liekki hänen ja Tuomaksen välillä syttyisi.
Ninja: Tuomakselle monilta osin muodollisesti pätevä. Vaimomatskua kyllä, mutta onko tarpeeksi sensuellisuutta ja hulluttelukykyä. Onko liian naapurintyttömäinen tähän ohjelmaan?
Marika: persoonallisen näköinen, joka voi alkaa kiehtoa. Jos Marikan ja Tuomaksen jutut sattuvat menemään kivasti yksiin yksilötreffeillä, ei ole täysin poi suljettu Marikan valikoituminen kärkeen. Tällä hetkellä heikoilla.
Laura: jos Afrikan lämmössä Tuomaksen pasmat ja suunnitelmat vaihtuvatkin vaimon hakemisesta jonkun muun tarpeen kokemiseen, saattaa tämä nainen olla sellainen, joka Tuomaksen mielestä kestää/ansaitsee...Sen. Mutta ei muuta.
Laura Karoliina: kts. edellinen.
Maria: puhkeaa kukkaan, nyt vasta nupullaan. Mutta hetken kukinta ja se oli siinä tässä ohjelmassa.
Mirka: hirmu kiva, mutta liian reilu. Ei Afrikkaan kaveeraamaan tultu, vaan...
Veera: kaikki on ihan kivasti kohdillaan ja jonkinlainen yhteys romanssitasolla on jo ollut ilmoilla.
Äh, mua oikein ärsyttää, kun tää suomalainen Bachelor-ohjelma on niin halvan ja valjun oloinen. Katsokaa nyt esimerkiksi tätä amerikkalaisen Bachelorette-ohjelman finaalijakson kosintaa:
Hämmästyisin varmaan niin, että silmät pullahtaisi ulos päästä, jos tässä suomalaisessa versiossa saisi edes kerran nähdä tuollaista tunnetta kuin tuossa videossa välittyy jostain 2:30 eteenpäin.
En oo seurannut yhtäkään jaksoa, joten oon ihan jäljessä tässä. Monessako hahlossa Tuomas on jo ehtinyt kaluaan uittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Äh, mua oikein ärsyttää, kun tää suomalainen Bachelor-ohjelma on niin halvan ja valjun oloinen. Katsokaa nyt esimerkiksi tätä amerikkalaisen Bachelorette-ohjelman finaalijakson kosintaa:
Hämmästyisin varmaan niin, että silmät pullahtaisi ulos päästä, jos tässä suomalaisessa versiossa saisi edes kerran nähdä tuollaista tunnetta kuin tuossa videossa välittyy jostain 2:30 eteenpäin.
Oooh olipa ihana. Onko noi vielä yhdessä? Tällasta ei kyllä suomalaisiin sarjoihin saa miljoonallakaan.
Tämä on ensimmäinen kausi mitä seuraan. Tuomaksella on tosiaan kirjolohen karisma, ja yllätyin kun sain tietää Tilinteon juontajan olevan edellisen kauden Bachelor. On varmaan ollut Bachelorin puolesta vähän mielenkiintoisempi jakso. 🐟 Tuntuu, että Tuomas on valittu pelkän ammattinsa vuoksi; tuskin olisi ohjelmassa, jos olisi ammatiltaan LVI-insinööri.
Tuleekohan tuon Tuomaksen liitosta yhtään mitään, kun on itsekin avioeroperheestä. Ei ole hyvät lähtökohdat omakotitalollekultaisellenoutajallepullantuoksulleneljällelapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler/speculation:
Ai kauheeta, piti tietysti kirjoittaa Tuomas eikä Juha! Lipsahti varmaan freudilainen, liikaa Juha mielessä 😂 T.lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Eikös 2. tilintekojaksokin julkaistu Ruudussa vasta eilen Kristan pudotuksen selvisittyä tv:n kautta sarjaa seuraaville? Eli 3. tilinteko tulee varmaan vasta ensi viikolla? Tietääkö muuten kukaan milloin nuo tilintekojaksot on kuvattu?
Toi Laura Karoliina on HIRVEÄ :(
Ja Lauralla on naama koko ajan karsealla vänkyrällä. Vali valivali.
Krista antoi todella fiksun kuvan itsestään tilinteossa!
Taistelun arvoinen -jakson lopussa kehotettiin kurkistamaan Ruudusta lisämateriaalit, mm. Tuomaksen perustelut sille miksi tiputti juuri nämä kaksi tyttöä. Noita perusteluja ei vielä näy Ruutu+:n klippitarjonnassa, eli tuleeko nekin sinne vasta ensi viikolla?
Millä perusteella Ninja on Tuomakselle sopivin? Hän on ainoa, jonka voisi kuvitella pullantuoksuisena kodinhengettärenä? Tuskin se mielikuva vielä riittää vaan täytyy olla tunteitakin pelissä ja kemiat kohdata vähän syvemmällä tasolla.