Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei valitse Ninjaa, niin kenet sitten valitsee? En oikein usko, että noista muista löytyy Tuomakselle sopivaa naista.
Ethän sä nyt oikeasti usko että tässä etsitään Tuomakselle naista? Tuskin Tuomas on edes tuon miehen oikea nimikään.
Ehkä jossain Suomen peräjunttilassa saattaa tulla yllätyksenä että nää kaikki on ihan näyteltyjä.
Enpä olisi uskonut, että viime kauden Juhaa voisi tulla oikein ikävä! Hän ei ollut tippaakaan omaan makuuni, mutta sopi sentään ohjelmaan todella passelisti.
Sen sijaan tämä nykyinen pätselori on kyllä niin laimea vellihousu. Katsoja hädintuskin pysyy hereillä, niin on vaisu meno ja luokattoman heikko ulosanti..
Valitsee sen blondin hammaslääkärin, Veeran. Status ennen kaikkea. Sanokaa mun sanoneen!
Minä kyllä seuraan mielellään tätä ohjelmaa. Minusta Tuomas on symppis, ei liian erikoinen mies. Ninja ja Tuomas vois ihan hyvin sopia yhteen ja luulen et Tuomas Ninjat myös valitsee. Voi olla et Tuomaksella ei ole sellaista pelisilmää ettei heti toitottais ihastustaan ääneen, et jäis jotain jännitystä myöhemmäksi mut toisaalta kertonut itse olevansa tyyppiä joka haluaa sanoa asiat suoraan eikä kierrellä ja kaarrella. Ja koska Ninja ei kovin erikoinen ole, ei voi vaikkapa välttämättä ulkonäön perusteella olla se ykkönen niin kyllä hänessä varmaan on sitä jotain mihin Tuomas on ihastunut. Ninjan ulkokuoren alla on luultavasti kultaistakin kultaisempi sydän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei valitse Ninjaa, niin kenet sitten valitsee? En oikein usko, että noista muista löytyy Tuomakselle sopivaa naista.
Ethän sä nyt oikeasti usko että tässä etsitään Tuomakselle naista? Tuskin Tuomas on edes tuon miehen oikea nimikään.
Ehkä jossain Suomen peräjunttilassa saattaa tulla yllätyksenä että nää kaikki on ihan näyteltyjä.
Musta on jotenkin huvittavaa, että jengi luulee tositelevision käsikirjoittamisen olevan samaa, kuin draaman. Noilleko on lätkäisty ihan vuorosanatkin käsiin?
Tunnen monta leikkaajaa ja käsittääkseni heillä on aika vapaat kädet sen suhteen, mitä laittavat ohjelmaan ja mitä ei. Toki siinä voi saada yhden ihmisen näyttämään ties miltä, mutta ei mukavasta ja ihanasta ihmisestä saa tönkköä urpoa leikkaamallakaan. Tositeeveessä käsikirjoitus on draaman rakentamista, ei sitä, että "sinikasta nyt tehdään vaan totaalinen vatipää".
Siis mikä helvetti tota Laura Karoliinaa vaivaa? Ihan päästänsä sekaisin koko tyyppi :D Ei voi johtua pelkästä ohjelman leikkauksesta. Välillä sitä miettii, että miten aikuiset ihmiset kehtaa mennä televisioon nolaamaan itsensä omalla naamallaan ja käyttäytymään kuin 12-vuotiaat kiukuttelevat, selän takana juoruilevat esiteinit. Eikö oikeesti yhtään huolestuta se, millaisen kuvan itsestään antaa koko kansalle, mahdollisille tuleville työnantajille, kumppaneille..? Maksetaanko näille tästä draamailusta vai käyttäytyykö vielä aikuiset naiset ihan oikeasti noin? :D Mulla on tainnut käydä aika hyvä säkä, kun tuttavapiiristä ei onneksi löydy tommosia ihmisiä (olen parikymppinen nainen).
Joo olen varmaan aika naivi, kun jaksan uskoa, että Tuomas oikeasti löytää tästä ohjelmasta puolison. Ainakin tytöt ovat ihan tosissaan etsimässä itselleen miestä. Onhan noita muitakin formaatteja, jossa ihmiset ovat löytäneet itselleen puolison esim. ensitreffit alttarilla. Ja kyllä luulen, että viime kauden Jennylle oli kova pala, kun ei saanut Juhaa puolisokseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helvetti tota Laura Karoliinaa vaivaa? Ihan päästänsä sekaisin koko tyyppi :D Ei voi johtua pelkästä ohjelman leikkauksesta. Välillä sitä miettii, että miten aikuiset ihmiset kehtaa mennä televisioon nolaamaan itsensä omalla naamallaan ja käyttäytymään kuin 12-vuotiaat kiukuttelevat, selän takana juoruilevat esiteinit. Eikö oikeesti yhtään huolestuta se, millaisen kuvan itsestään antaa koko kansalle, mahdollisille tuleville työnantajille, kumppaneille..? Maksetaanko näille tästä draamailusta vai käyttäytyykö vielä aikuiset naiset ihan oikeasti noin? :D Mulla on tainnut käydä aika hyvä säkä, kun tuttavapiiristä ei onneksi löydy tommosia ihmisiä (olen parikymppinen nainen).
Komppaan. Kaikista parasta oli, että Laura Karoliina kutsui eilisessä tilintekojaksossa näytetyssä klipissä Kristaa jotenkin epäkypsäksi ja kykenemättömäksi toimimaan kuten aikuiset (vaikka on kaiken lisäksi itse vain vuoden Kristaa vanhempi?) :D
Ruudussa selaillessani loppujen jaksojen jaksokuvauksia kävi ilmi että Tuomas tiputtaa yllättäen naisen joka vetosi häneen alusta alkaen. Ninja? Lisäksi nainen, jota Tuomas piti pinnallisena teki häneen kuitenkin syvällisemmän vaikutuksen.. Veikkaan kuitenkin että kahden kärki on Veera ja Laura, lopullinen valinta saattanee olla Veera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pahasti hakoteillä. Rakkausrealityn yksi olennainen piirre on ihmisten omat, luonnonnisesti hieman kömpelöt reaktiot ja valinnat. Sitä juuri etsitään että sarja olisi tarpeeksi rouhea jaherättäisi katsojissa myös myötähäpeää. Tässäkin sarjassa ihmiset ovat ihan omilla nimillään ja omine kummallisine piirteineen. Alkuperäiseen joukkoon tietysti laskelmoidusti valittu sellainen kokoonpano, että millä tahansa yhdeksän otoksella saadaan joukkoon riittävän säälittäviä ja ärsyttäviä ihmisiä (heromoheikko, räksyttäjä, omistuksenhaluinen juonittelija, itseään surkutteva nössö, jalat maassa tarkkailija, rempsakka ja pyylevä tätinainen, pidättyväinen uraihminen, kiltti naapurintyttö jne.)
Päivien ohjelma käsikirjoitetaan kyllä (treffipaikat, milloin henkilöitä poistetaan jne., mutta ei sitä miten ihmisten kemiat toimii, tai tekevät valintoja. Siksi välillä onkin vaivaannuttavia hetki, koska käsistä ei ole. Ohjelman draama rakennetaan sitten tapahtumeesta ja kuvatusta aineistosta vasta reissun jälkeen, leikkausvaiheessa. Kun tuotantoryhmä tietää lopputuloksen, he koostavat jaksot sellaisista klipeistä, joista syntyy mehevä stoori. Tunteita ja lopputulosta ei siis ole käsikirjoitettu, mutta se miten tapahtumien kulku katsojille esitellään , on tietenkin tuotantoyhtiön valintoja.
Kuten täällä jo arvioitu, on varmaankin niin että Tuomaksen hekumointi Ninjasta on nostettu esiin juuri siksi, että saadaan joku odote katsojille, joka voidaan sitten dramaattisesti kääntää. Arvioni tapahtumien kulusta: Käänne tulee jossain keskikohdan jälkeen. Kauhea syöjätär (arvattavasti Laura) luikertelee Ninja ja Tuomaksen vähän lapselliseen treffiparatiisiin ja lumoaa fyysisillä avuillaan ja avoimella seksuaalisuudellaa Tuomaksen. Intiimien treffien jälkeen Ninja pettyy prinssinsä heikkouteen, ja toisaalta Ninja alkaa näyttäytyä Tuomaksesta nuhjuiselta lapaselta, jossa ei ole sitä ihanaa kipinöintiä. Mies puntaroi tulisen lemmen ja pullantuoksuisen äitiperoonan välillä. Lopullinen valinta Ninja, sillä tämän bathelorin kohdallahan teemana on ollut 50-luvun kiltti punaposkinen tyttönen joka sopii äidiksi (ei siis vaimoksi tai ainakaan rakastajaksi). Tässä kehyksessä haaveet päätyvät draaman jälkeen konservatiiseen lopputulokseen. Ninja ymmärtää että pahis Laura pakotti Tuomaksen kauheaan lemmenleikkiin ja Tuomas kertoo kameralle miten oli tärkeää selvittää kaikki tunteet että on varma valinnasta. naisellista anteeksiantoa. Miehekästä päätöksenteon perusteellisuutta. Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin on sairaanhoitojia, ensihoitajia yms. Hoitajia he. Hammaslääkärit ovat lääkäreitä ja kuuluvat myös mm. Lääkäreiden työttömyyskassaan yms. Oman alueensa lääkäreitä. Hammaslääkäri ei ole yleislääkäri, mutta kyllä ne perkele lääkäreitä silti ovat. :D
Hammaslääkäri taitaa olla ainoa lääkäri, joka ei ole joutunut opiskelemaan ensin yleislääkäriksi, kuten muut erikoislääkärit. Siltä kannalta omat omassa kategoriassaan. Lyhyemmät opinnot siis. Enpä tiedä, saavatko edes tituleerata itseään lääkäriksi ilman hammas-etuliitettä.
Krista vaikutti todella fiksulta ja analyyttiseltä tilitysjaksossa. Hassua, miten Laura K haukkui häntä epäkypsäksi, vaikka Laura K itse on epäkypsä draamakuningatar. Krista on luultavasti kaikista naisista oikeasti se kypsin, hyvin jalat maassa.
Se Tuomaksen "lääkäri on aina lääkäri"- lausahdus paljasti kaverin pinnallisen arvomaailman.
Ihan nätti tyttöhän se Veera on hammasraudoistaan huolimatta, mutta valintansa tullaan tekemään statuksen, ei ihastuksen tai henkilön perusteella.
Ninja päässee loppukahinoihin, mutta jos vaihtoehtoina on viittä vaille valmis hampilääkäri ja viittä vaille valmis amis-kokki, ei tarvitse kovin pitkään miettiä kumpi tulee lentäjän valituksi...
Miksei Aija ole instagramissa? Ainoana naisista.
No tuskin on Veera. Veeran insta päivitykset näyttää kyllä, että viettää aikaa aivan muualla ja muiden ihmisten kanssa. Veera asuu myös Oulussa.
Se parempi tosi-tv tästä alkais kun tuleva pari saa kolmannen lapsensa, omakotitalon ja sen kultaisen noutajan... 😂 miksei näitä todellisen elämän tositv-ohjelmia ole? Liian painajaismaisia tästä haaveileville?
Toivoisin Aijan olevan sarjan musta hevonen ja menevän pitkälle. Taitaa kuitenkin tippua ennen Marikaa ja Laura Karoliinaa?
Top-3:ssa todnäk Ninja, Veera ja Laura.
Marian ja Mirkan jälkeen tippunee Aija, Marika ja Laura K.
Vierailija kirjoitti:
Se Tuomaksen "lääkäri on aina lääkäri"- lausahdus paljasti kaverin pinnallisen arvomaailman.
Ihan nätti tyttöhän se Veera on hammasraudoistaan huolimatta, mutta valintansa tullaan tekemään statuksen, ei ihastuksen tai henkilön perusteella.Ninja päässee loppukahinoihin, mutta jos vaihtoehtoina on viittä vaille valmis hampilääkäri ja viittä vaille valmis amis-kokki, ei tarvitse kovin pitkään miettiä kumpi tulee lentäjän valituksi...
Miksei Aija ole instagramissa? Ainoana naisista.
Onko noin yksinkertaista päättelyä jollain? Että kokki on vähä arvoinen johonkin toiseen verrattuna. Itse näen laajempana mahdollisuutena vaikka etenemisen urallaan niin että voi perustaa yrityksen. Esim Ravintolan. Eikä ammatti voi olla tärkein vaan itse ihminen millainen on persoonaltaan arvoiltaan jne..
Spoiler/speculation:
Mä veikkaan, että se "yllätystippuja" (jota kohtaan Juhalla oli alussa tunteita) myöhemmissä jaksoissa on Laura. Siitähän oli uusimmassa jaksossa (Ruutu+) jo viitteitä, kun Tuomas sanoi ihmettelevänsä Lauran käytöstä (oli myrtsinä scoo-ajelutreffeillä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirka ja Maria tippui 3. Jaksossa.
Se spoileri olis kannattanut ehkä kirjoittaa alkuun jos joku haluaa harkita tahtooko tietää mitä ensi viikolla tapahtuu...
Mirka oli kyllä odotettavissa, mutta tuo Maria itseäni hieman ihmetyttää... ja kaksi pudotusta jo tässä vaiheessa?
Eli jäljelle jää siis Ninja, Laura, Laura Karoliina, Veera, Aija, Marika.... onko muita?
Mitä sä itket siinä? Älä seuraa tätä keskustelua jos on noin vaikeaa.
Halpatuotantoa ehdottomasti. Teennäisyys ja ohuus näkyy kaikesta. Nopeasti purkkiin ja ajetaan ulos.