Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu Juha Rouvinen neuvomassa uutta bacheloria...
Tämä. Juha Rouvinen jakaa kokemuksiaan rakkauden aallokosta.
Toisaalta Juhan suorastaan korulauseinen tyyli puhua on viihdyttävää nykyiseen batcheloriin: sinulla. on. kauniit. silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu Juha Rouvinen neuvomassa uutta bacheloria...
Ei neuvonut Tuomasta vaan niitä naisia.
Neuvoo Tuomasta siinä tilityksessä
Käyttäjä4633 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Karoliinalla silarit?
Mäkin katsoin kun oli niissä pinkeissä biksuissa, mutta tissit olivat mystisesti kadonneet valkoiseen uikkariin mennessä. Jotkut super-push-upit taisivat olla vain.
Hyvät tissit ja kroppa muutenkin, pitkät sääret.
Ja Laura Karoliina ei vaikuta ollenkaan niin kierolta mitä esimerkiksi Laura. Kun Veera ja Laura Aijan ollessa treffeillä sekuloivat, että Aija pääsi treffeille koska Tuomas ei ole varma haluaako pitää häntä kisassa enää mukana ja muutenkin epävarma Aijan suhteen, Laura Karoliina sanoi haastattelussa että "En usko että Tuomas ainakaan sen takia valitsi Aijaa että olisi epävarma".
Joten Laura Karoliina nasaaliäänestään ja kovaäänisyydestään huolimatta vaikuttaa ihan lämminsydämiseltä ihmiseltä.
Nauratti muuten Lauran kommentit, oliko nyt rannalla vai missä että "Ku mä en oikeen oo sellanen ihminen joka menis heti varastamaan sen ittelleen, ku en oo mikään tyrkky" ja silti täälläkin on kerrottu että ollut vaikka missä kisoissa hakemassa julkisuutta ennne tätäkin ohjelmaa.
Siitä olen samaa mieltä että Laura on kyllä kaunis, ja kuten joku täällä aiemmin mainitsi niin paljon samaa näköä Leighton Meesterin eli Gossip girl-Blairin kanssa!
Laura alkoi kyllä ärsyttää siinä tilintekojakson klipissä, jossa näytettiin kauden parhaita ja dramaattisimpia paloja. Ilmeisesti pääsee nuoleskelemaan Bacheloria ja sitten vie jonkun treffit sanomalla maireana "Ei mitään henkilökohtasta...".
Itkeeköhän Marika vai Veerako se oli Laura Karoliinan vai Lauran takia? "Täs talos on yks henkilö jota mä en kestä yhtään" - ovat niin samannäköisiä.
Mahtaakohan Ninjan ja Tuomaksen välille tulla sittenkään mitään? Sen klipin perusteella ei Ninjaa kauheasti näkynyt, mutta ehkä ei näytetty sen takia että heille se suurin romanssi ehtii kehkeytyä.
Huomasin saman Lauran eteläpohjanmaalaisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että tuo Ninjasta kiinnostuminen on vain käsikirjoitettu juttu eli tehdään ennakkosuosikki. Mutta sitten joku muu tulee tyrkylle ja herättää kiinnostuksen.
Minä taas uskon siihen, että ihan kaikki muu on käsikirjoitettua, paitsi ne varsinaiset valinnat, kenelle ruusut antaa.
Mä taas uskon, että kaiken muun lisäksi myös ruusujen saajien valinnat on ainakin osittain käsikirjoitettu. Käsketty Tuomasta esim. pitää kisan draamakuningatar mukana tai kaksi toisiaan inhoavaa ehdokasta, jotta saadaan jatkossakin hyvää matskua, tai kilpailija, joka alussa yritetään saada näyttämään ennakkosuosikilta ja tiputetaankin yhtäkkiä dramaattisesti pois jne. jne.
Joo, ilman muuta näin on! Ettekö ole katsoneet jenkki alkuperäisversioita tästä ohjelmasta? Jokaisella kaudella on aina joku näyttelijä, joka näyttelee kiusaajaa/ärsyttävää tyyppiä, ja aina heidät on päästy jatkoon. Tottakai se on käsikirjoitettu ,miksi muuten nää bachelorit pitäisivät kaikkien mielestä tosi ärsyttävät tyypit mukana? Ja keskustelutkin on pitkälti käsikirjoitettu, sen huomasi jo tästä Suomen ekasta jaksosta, että naikkoset tuli keskeyttämään jonkun ja sanoivat " Anteeksi mä varastan nyt sinut hetkeksi itselleni." Täysin niin kuin amerikkalaisissa versioissa sanotaan. Jopa ton bachelorin puheet on käsikirjoitettu. Samoin kuin nää ennakkosuosikki hämäykset jne. Silmät käteen!
Vierailija kirjoitti:
Tuo tuomas ei sytytä, ei sitten yhtään. On kuin sellainen lautaselle jäähtynyt kaurapuuro.
Kiitos tästä tärkeästä tiedosta. Sytytät itse jokaisen? Musta tässä ohjelmassa ei ole pointti siinä sytyttääkö bachelor vai ei.
Käyttäjä2492 kirjoitti:
Tulee jotenkin inhottavat vibat Laurasta. Onko alunperin etelä-pohjanmaalta? Kyräilee muita tyttöjä negatiiviseen sävyyn, dissas sitä Aijaakin ihan suotta. Siitä huokuu semmonen että "minä omistan Tuomaksen, mitä noi muut täällä tekee". En vaan voi olla tunnistamatta tuota pohjalaistyylistä ilkeää luonnetta. Kaikki muut on ihan normaaleja..
Ei Pohjanmaalla todellakaan kaikki ole ilkeitä. Enemmänkin siellä ollaan vain suorapuheisia.
Mun mielestä Laura muuttui rumaksi heti kun luonne selvisi. Sisäinen rumuus rikkoo aina ulkoisen kauneuden :(
Kyseinen nainen on valmistumassa sairaanhoitajaksi... en näe häntä yhtään siihen ammattiin. Toki voi olla, että hän onkin sitten työminässään erilainen.
Laura sanoi, että haluaisi parturi-kampaajaksi mutta sen palkka ei miellytä.
Toisaalta on myös sanonut jatkavansa sh:sta opintoja yliopistossa, esim. terveystieteet?
Vierailija kirjoitti:
Naiset puhuu, kun olisivat jollain kivalla leirillä. Ei ole kivaa, jos joku jää yksin jne. Osa ei taida tietää, mihin ohjelmaan osallistuvat...
Vai onko noita kommentteja leikattu jostain ihan muista keskusteluista?
Tai sitten tietävät ja ovat katsoneet tarkasti edellisen tuotantokauden. Tosirakkauden löytäminen epätodennäköistä, joten paras anti on tuo luksusloma Etelä-Afrikassa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2492 kirjoitti:
Tulee jotenkin inhottavat vibat Laurasta. Onko alunperin etelä-pohjanmaalta? Kyräilee muita tyttöjä negatiiviseen sävyyn, dissas sitä Aijaakin ihan suotta. Siitä huokuu semmonen että "minä omistan Tuomaksen, mitä noi muut täällä tekee". En vaan voi olla tunnistamatta tuota pohjalaistyylistä ilkeää luonnetta. Kaikki muut on ihan normaaleja..
Ei Pohjanmaalla todellakaan kaikki ole ilkeitä. Enemmänkin siellä ollaan vain suorapuheisia.
No siellä syntyneenä tiedän todellakin millaisia suurin osa ihmisistä on, selän takana etenkin puhutaan vaikka ollaan niin suorapuheisia että ja vittuillaan päin näköä. Ihan varmasti on Laura pohjalainen alkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on myös sanonut jatkavansa sh:sta opintoja yliopistossa, esim. terveystieteet?
Tuomasta tuntuu kiinnostavan ainostaa näiden tyttöjen perhehaaveet ja ura. Mistään muusta ei ole puhuttu
Vierailija kirjoitti:
Se Bachelorette Emily Maynard Johnson oli ihana :)
Kyllä, luin hänen elämäkertakirjansakin "I said yes", joka yllättäen käsitteli aika paljon uskoa Jumalaan johon viittaa tavallaan myös kirjan nimi. Hän sanoi Jumalalle kyllä. Mutta kirja oli kivaa luettavaa, paljastuksia sarjan kuvauksista ja etenkin Emilyn nuoruudesta ja ensirakkaudesta ja esikoisen isästä, kilpa-ajajasta. Söpöä.
Ohjelman naisilla on järkyttäviä ripsenpidennyksiä. Aivan liian pitkiä, hyvä kun jaksavat pitää silmiään auki. Ne naiset, joilla ei ole ainakaan näkyviä pidennyksiä, ovat huomattavasti paremman näköisiä. Mm. Laura, joka toki muuten vaikuttaa melko mulkulta persoonalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekemistä Lauralla ja eteläpohjanmaalaisuudella.
Laura on surullinen, pettynyt, kun ei saa huomiota. Hän ei uskalla ottaa Juhaa käsipuolesta kiinni, nyt mennään ja jutellaan. Siksi, koska tykkää Juhasta tosissaan. Jos hän saisi Juhan, antaisi rakkaustasolla paljon. Muut tytöt -> suhde Juhaan loppuisi heti, kun kaurapuuro valmistuisi (pinja-marittat söisivät kolme neljäsosaa suoraan kastrullista, Juhalle jäisi puoli kauhallista 😂😂😁😀😐😑😔😕)
Kun Juha käveli sen Ninjan kanssa rannalla, mieleeni tuli, kuinka Bachelor USA -kotijoukot-jaksossa poikamies kävelee mahdollisesti tulevan anoppinsa kanssa, joka on pukeutunut
l o h e n p u n a i s e e n puolihameeseen. Taivas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomasta tuntuu kiinnostavan ainostaa näiden tyttöjen perhehaaveet ja ura. Mistään muusta ei ole puhuttu
No eikös nuo ole aika olennaisia juttuja?
Hyvä jos miestä kerrankin kiinnostaa myös muu kuin naisen ulkonäkö. Toki tässäkin lopulta käy niin, että ulkonäöllä mennään "voittoon". Laurahan noista on kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Poikamies kaljuuntuu päälaelta.
Niin tekee myös prinssi William, eikä haittaa yhtään, muut asiat ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekemistä Lauralla ja eteläpohjanmaalaisuudella.
Laura on surullinen, pettynyt, kun ei saa huomiota. Hän ei uskalla ottaa Juhaa käsipuolesta kiinni, nyt mennään ja jutellaan. Siksi, koska tykkää Juhasta tosissaan. Jos hän saisi Juhan, antaisi rakkaustasolla paljon. Muut tytöt -> suhde Juhaan loppuisi heti, kun kaurapuuro valmistuisi (pinja-marittat söisivät kolme neljäsosaa suoraan kastrullista, Juhalle jäisi puoli kauhallista 😂😂😁😀😐😑😔😕)
Kun Juha käveli sen Ninjan kanssa rannalla, mieleeni tuli, kuinka Bachelor USA -kotijoukot-jaksossa poikamies kävelee mahdollisesti tulevan anoppinsa kanssa, joka on pukeutunut
l o h e n p u n a i s e e n puolihameeseen. Taivas!
Tämä on ihan suomenkieltä mutta en tajunnut koko viestistä yhtään mitään.
juha? Pinja-marittat?Kaurapuuro?Kastrulli?Ja mikä vika on lohenpunaisessa?