Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Karoliinalle pelkkää plussaa! Esiintyi todellakin edukseen tilinteossa!
Täällä myös spoilereita odotan, varmaan tosin turhaan jos tuotanto ja kanava haluaa pantata loppuratkaisua viimeiseen asti. :(
Monesko kerta tolkuttaa kun hänhän hajosi koko kansan edessä täysin ja oli ihan onneton sopertaja. Tuotanto häpeä myös että edes näytitte tuommosena. Pukeutumiseenkin olisi voinut pyytää jotain tasoa edes. Missä tää tuotanto kokee oikein vastuuta. ????
Narrasit mokoma
https://www.facebook.com/bachelorsuomi/?fref=ts
ihana persoona
voi että, söpöliini
Vierailija kirjoitti:
Onko laura valittu miksi en näe sitä jaksoa ruutu+
Höpö höpö. En tiedä kuka tyyppi jatkuvasti kirjoittelee Lauran voitosta. En kyllä näe kovin syvällistä vetovoimaa heidän välillä
Lallatteli muuten takavuosien hittiä Pelimies ×D
Kävin lukemassa Veeran blogia. Jos nämä nuoret naiset tunkee nolaamaan itsensä telkkarissa ja sattuu tulemaan joku moka, jota sitten pääsee parisataa tuhatta ihmistä todistamaan ja netti räjähtää ilkeistä kommenteista - pitäisi olla joku kriisiviestintäkonsultti, joka myös voi yrittää pelastaa nämä naispolot nolaamasta itseään lisää.
Mä en muista sanoneeni mitään ilkeää, kirjoittaa Veera blogissaan. Bimbo, bitch ja LK on liian tyhmä Tuomakselle jäi hyvin ainakin mun mieleeni. Sekin, että kommenttikenttä lukitaan uusilta kommenteilta, on vaan niin tyhmää. Telkkaritoilailuista voi myös selvitä, jos myöntää reilusti virheensä ja pyytää selittelemättä anteeksi. Nyt vihjaillaan, että anteeksipyyntö saattaa olla tulossa telkkaristakin.
Tämä on minusta kauhean mielenkiintoista. Opiskelen viestintää ja kriisiviestinnän perusteet on juuri takana. Veera vaikuttaa liian itsekeskeiseltä nyörtyäkseen pyytämään vilpittömästi anteeksi.
Hassua, että se joka haukkui muita eniten bimboksi ja bitcheiksi osoittautui eniten bimboksi ja bitchiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilereita taitaa olla turha odottaa...?
Näkyykö ensi viikon jaksot jo ruutuplussassa?Laita sähköpostisi niin voin lähettää latauslinkit sitä kautta.
Voitko lähettää mullekki jos laitan sähköpostin
Veeran virallinen vesiselitys menee siis kopioituna blogissa näin:
Nyt täytyy sanoa, etten edes muista tarkalleen mitä olen sanonut. Kaikki jaksot olen nähnyt, myös tilinteot. Muistan kommenttini nimenomaan parturikampaajiin liittyen, mutten mitään henkilökohtaisia solvauksia. Totta on, että omia sanojani kaikki on mitä siellä näytetään. Edelleen peräänkuuluttaisin tilanteen vaikutusta meidän kaikkien käytökseen, myös minun, ja kyllä, tämä on aika puolustelevacpuhe. Anteeksipyynnötkin on vielä tulossa, todennäköisesti myös telkkarista.
Toivoisin nyt kuitenkin, että tämä postaus jätetään ihan hiusjuttujen pariin. Henkilökohtaiset avautumiset voi lähettää vaikka mulle sähköpostiin.
Hyvä pestä kätensä ikeistä kommenteista, että en muista mitä sanoin. Ihan yhtä hyvä puolustus kuin läpällä ja kännissä.
http://veerand.blogspot.fi/2017/04/hattarapaa.html#comment-form
t. se viestinnän opiskelija, joka saa harmaita hiuksia näistä selityksistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipolvensaappaat ja vartalonnuoleva minimekko ja kaulapanta - kaupallisella alalla ?
Jäi epätoivoisen naisen vaikutelma tuosta asusta. Harmi.
Luuletko, että osallistujat itse voivat valita asunsa, eivät voi.
Raisuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolkkonen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipolvensaappaat ja vartalonnuoleva minimekko ja kaulapanta - kaupallisella alalla ?
No kai SÄÄ ny sen kysymättäki tiät!
Liian laadukas sun talliin.
Heheh! Meillä on sanktaanko erilainen käsitys laadukkuudesta :)! kaupallinen ala siis?
Nimen omaan niin, sä et vaan enää sais kaupaks:)
Ei kuulu minun elämään tuo ala hahhaa!
Eipä ei, jos pöksyt kostunu viimeksi 20 v. sitten, niin eläkkeellähän sinä.......
Eläkkeellä ne pöksyt vasta tuppaakin kostumaan. Mutta onneksi on Tena.
Blogissa tais olla vain kehuvia kommentteja. En tiedä kuka ne on kirjoittanut, kun ite en tunne ainakaan ketään joka ois sanonut Veeraa kivaksi tai pitävänsä hänestä. Hassua myös sanoa ettei muista mitä on puhunut. Aika huono muisti parikymppiseksi.
En myöskään ymmärrä miten Laura on vieläkin talossa. Mut kai se on ailahtelevan luonteensa takia hyvää viihdettä niin kannattaa pitää loppuun asti. Ei Tuomas voi noiden kaikkien törkypuheiden jälkeen tykätä Laurasta tai sitten on tyhmempi kuin mitä luulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi epätoivoisen naisen vaikutelma tuosta asusta. Harmi.
Luuletko, että osallistujat itse voivat valita asunsa, eivät voi.
Haha no todellakin tilinteossa
Laura nyt tuskin suhteessa pysyy tuolla luonteella, jos tulee valituksi. Vaikuttaa, että jos mies ei häntä myötäile, niin tulee kilahdus ja muija häipyy samoin tein.
Ninja vaikuttaa taas liian hyvälle Tuomakselle. Ansaitsee paremman miehen.
Toivottavasti valinta on Laura.
Tiedän kumpi voittaa sillä toinen finaalikaksikon naisista on ystäväni. Huvittavaa ollut lukea kommentteja täällä. Kyllä nuo niiden "arkivaatteet" on ihan niiden omia vaatteita, kun joku väitti että tuotanto pukee. Ruususeremoniassa mekot eivät ole omia mutta ovat saaneet vaikuttaa millasen haluaa päällensä.
Mä oon lähinnä ihmetellyt sitä, miksi niin monella naisella on ruususeremoniassa iltapuvun kanssa hiukset auki. Kaikilla on tainnut ainakin kerran olla. Musta se näyttää hyvin epäsiistiltä.
Mä en kyllä kehtais myöntää jos kamala-Laura olisi ystäväni :D
Vierailija kirjoitti:
Lallatteli muuten takavuosien hittiä Pelimies ×D
Tuomasko lallatteli? Olenkin miettinyt mikä tuo on, kun soi lätkän MM-kisoissa aina välillä :D
Vierailija kirjoitti:
Blogissa tais olla vain kehuvia kommentteja. En tiedä kuka ne on kirjoittanut, kun ite en tunne ainakaan ketään joka ois sanonut Veeraa kivaksi tai pitävänsä hänestä. Hassua myös sanoa ettei muista mitä on puhunut. Aika huono muisti parikymppiseksi.
En myöskään ymmärrä miten Laura on vieläkin talossa. Mut kai se on ailahtelevan luonteensa takia hyvää viihdettä niin kannattaa pitää loppuun asti. Ei Tuomas voi noiden kaikkien törkypuheiden jälkeen tykätä Laurasta tai sitten on tyhmempi kuin mitä luulin.
Meinaat, että Tuomas stalkkaa talopuheita jonkun valvontakameran kautta, vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilereita taitaa olla turha odottaa...?
Näkyykö ensi viikon jaksot jo ruutuplussassa?Laita sähköpostisi niin voin lähettää latauslinkit sitä kautta.
Voitko lähettää mullekki jos laitan sähköpostin
;) toki
Kahdeksannen tilinteon info tekstissä lukee että "Kaikkien katsojien jännityksen säilyttämiseksi finaalista ei ennakkojaksoa tarjolla".Siis ne joilla Ruutu+.Eli finaalijakso vasta 23.5.Lisäksi finaalin jälkeen tulee vielä Viimeinen tilinteko.
Temtationissa nuo ihmiset megamunaavat potenssiis sata näihin verrattuna