Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Seuraaja kirjoitti:
Minä sinua vaan. Kausi 2. Jakso 10/10. Tuomaksen äiti ja paras ystävä saapuvat Etelä-Afrikkaan auttamaan Tuomasta lopullisen päätöksen teossa. Tuomaksen järki ja sydän käyvät kovaa kamppailua hänen punnitessaan kahden naisen välillä. Toisen naisen osalta matka päättyy kyyneliin, ja toinen saa unelmiensa miehen vihdoinkin omakseen.
Tässäpä viimeisen jakson kuvaus. Luulen et Ninja ja Laura kilpailee voitosta, mutten ole siltikään ihan varma. Viimeyönnä näin unta Ninjan voitosta, toivotaan et olis totta.
No saletisti Ninja jos äitiä tarvitaan kerran. Mutta jos älykäs ja pojastaan jo irti päästävä äiti niin Laura. Toivottavasti päästää lapsensa omaan elämään eikä kilpaile hänestä tuo äiti.
"Mo. Oikeesti. miten. voit. olla. noin. kaunis. ja. söpö. samaan. aikaan. Mul ois täs tällane sviitti tänää, et voitais hengailla jos haluut"
"Sä oot sellanen kodinhengetär, ihana keskustella, et. oikeesti. sä voisit tehä. kodista tosi. ihanan.
mutta aika. aika. on. nyt tässä, ni mä. päästän. sut. tästä. kotia."
Tuomas ei oikein mätsää omaan ajatukseeni unelmien poikamiehestä ja juttujen perusteella lienee Lauransa ansainnut. Kodinhengetärtä ja kilttiä naista halunnut muka alusta asti, mutta eliminoinut sopivimmat heti alussa. No, Ninja voisi ehkä olla kotona pullantuoksuisena. Ihan hyvin tullut esille tuo, että passaajaahan Tuomas vain hakee, ulkonäkö tärkeimpänä kriteerinä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraaja kirjoitti:
Minä sinua vaan. Kausi 2. Jakso 10/10. Tuomaksen äiti ja paras ystävä saapuvat Etelä-Afrikkaan auttamaan Tuomasta lopullisen päätöksen teossa. Tuomaksen järki ja sydän käyvät kovaa kamppailua hänen punnitessaan kahden naisen välillä. Toisen naisen osalta matka päättyy kyyneliin, ja toinen saa unelmiensa miehen vihdoinkin omakseen.
Tässäpä viimeisen jakson kuvaus. Luulen et Ninja ja Laura kilpailee voitosta, mutten ole siltikään ihan varma. Viimeyönnä näin unta Ninjan voitosta, toivotaan et olis totta.
No saletisti Ninja jos äitiä tarvitaan kerran. Mutta jos älykäs ja pojastaan jo irti päästävä äiti niin Laura. Toivottavasti päästää lapsensa omaan elämään eikä kilpaile hänestä tuo äiti.
Ja ennekaikkea toiv Tuomas katkaisee napanuoransa lopullisesti ja ottaa ihana Lauran. Laura on niin täysin läsnäoleva ja intohimoinen sen ihan näkee että ei tule olemaan tylsää elämässä ainakaan eikä seksiä puutu.
Kukapa hullu ottaisi kylmän naisen sanoi Tuomas. Ehkäpä Ninja ei oikein vastaa? Mene ja tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraaja kirjoitti:
Ja ennekaikkea toiv Tuomas katkaisee napanuoransa lopullisesti ja ottaa ihana Lauran. Laura on niin täysin läsnäoleva ja intohimoinen sen ihan näkee että ei tule olemaan tylsää elämässä ainakaan eikä seksiä puutu.
Kukapa hullu ottaisi kylmän naisen sanoi Tuomas. Ehkäpä Ninja ei oikein vastaa? Mene ja tiedä
Miksi sinä spämmäät tätä ketjua harhaisella Laura-huuhaallasi? Oikeasti?
Pilaat ketjut muilta, yhtä hyvin voisit perustaa oman ketjun tuolle itse keksimällesi kuvitteelliselle tv-sarjalle ja sen "pätähdelle", jota ilmeisesti seuraat omassa päässäsi ja jota kukaan muu ei (onneksi) tule näkemään.
Harmi tosiaan, että Marjo putosi. Oli selvästi lämmin ihminen ja olisi ollut hauska kolahdus Lauran itsetunnolle, että uusi tyttö olisi heti valloittanut ah-niin-ihanan Tuomaksen sydämen. No, Tuomas tehköön omat valintansa.
Tylsä kausi tylsä bachelor ja tylsät naiset.
Näkihän sen Tuomaksen ja Lauran treffeistä, että Tuomas on pihkassa Lauraan. Tai ainakin tuntee voimakasta fyysistä vetoa. Se voi viedä miestä kuin litran mittaa.
Jos Ninjankin kanssa fysiikka pelittää tai on lupausta siihen suuntaan, vaikkei liekki heti roihuisikaan, niin siinä olisi paras kokonaispaketti Tuomaksen toiveille.
Mielenkiinnolla odotan, miltä Ninja ja Tuomas vaikuttavat sviittijuttunsa jälkeen.
SBROILERI
.
.
.
Jakso 10/10
Tytöt laitetaan leipomaan pullaa Tuomakselle. Tuomaksen äiti "Lelle" makutuomarina.
Toinen tytöistä ei saa "taikinaa" nousemaan, ja vaikka kuinka vaivaa ei tuloksia synny.
Lässähtäneitä raakileita.
Toinen tytteli taas hiiltyy ja tuloksena koko pellillinen kärähtää, koko konkkaronkka meinaa saada häkämyrkytyksen. Lopputulosta ei pelasta edes rusinasimmut.
Lopuksi Tuomas päättää, että äidin pulla, paras pulla
"lennän luokse Lellen, sieltä simaa saan. Lelle odotellen leipoo herkkujaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraaja kirjoitti:
Pilaat ketjut muilta, yhtä hyvin voisit perustaa oman ketjun tuolle itse keksimällesi kuvitteelliselle tv-sarjalle ja sen "pätähdelle", jota ilmeisesti seuraat omassa päässäsi ja jota kukaan muu ei (onneksi) tule näkemään.
Ja sinun näkemys keskustelustako on se että vain sinun suosikkisi voittaa ? Aika narsistista. Täällä saavat muutkin keskustella kuin LK . Minua ette manipuoloikaan ja KL olet jo tippunut niin jätäppä Tuomakselle itselleen valinta.
Kolmannen korvapuusti sanotaan.
Tuomas on jo valinnut.
Vierailija kirjoitti:
SBROILERI
.
.
.
Jakso 10/10
Tytöt laitetaan leipomaan pullaa Tuomakselle. Tuomaksen äiti "Lelle" makutuomarina.
Toinen tytöistä ei saa "taikinaa" nousemaan, ja vaikka kuinka vaivaa ei tuloksia synny.
Lässähtäneitä raakileita.
Toinen tytteli taas hiiltyy ja tuloksena koko pellillinen kärähtää, koko konkkaronkka meinaa saada häkämyrkytyksen. Lopputulosta ei pelasta edes rusinasimmut.
Lopuksi Tuomas päättää, että äidin pulla, paras pulla
"lennän luokse Lellen, sieltä simaa saan. Lelle odotellen leipoo herkkujaan"
:D :D :D
Jos Tuomas ei valitse Ninjaa niin aika uskomattoman hyvä näyttelemään. Niiden rantatreffeilläkin anto ymmärtää että on nimenomaan ihastunu Ninjaan, muita vaan kehuu? Ja jos nyt vei Ninjan sviittiin jo nyt, niin joo. Joko hyvin käsikirjotettu juttu, törkeää Ninjaa kohtaan tai sitten asiat on siten miltä ne näyttää. Tuomas on tosi puhelias ja kehuu vuolaasti Ninjaa, punastelee jne. Mä oikeesti yllätyn jos valitsee jonku muun, mut voihan seki olla että viehättyy viel Laurasta tai Laura Karoliinasta...
Miksköhän Laura on blondannut hiuksensa ja punertavilla tehosteilla, kuten Ninjalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän Laura on blondannut hiuksensa ja punertavilla tehosteilla, kuten Ninjalla.
lähde unohtui, eli instagram
Seuraaja kirjoitti:
Ärsyttävää toi järki ja sydän, eli tarkottaako toi sitä että Tuomas valitsee jonku muun Ninjan sijaan.. ei tollasia valintoja järjellä tietenkään tehä. Tuntuu että valitsee sit Lauran kumminkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraaja kirjoitti:
Ja sinun näkemys keskustelustako on se että vain sinun suosikkisi voittaa ? Aika narsistista. Täällä saavat muutkin keskustella kuin LK . Minua ette manipuoloikaan ja KL olet jo tippunut niin jätäppä Tuomakselle itselleen valinta.
Kolmannen korvapuusti sanotaan.
Kolmannen korvapuustit voittaa!
En tajua tota Veeraa kun sanoi et Tuomaksen olisi pitänyt tiputtaa uudet heti koska muilla oli enemmän oikeus olla siellä kun olivat olleet alusta saakka tms. Siis mikä hiton oikeus? Eikö tossa oo tarkoitus valita se kenet Tuomas oikeasti haluaa eikä se kenen olisi oikeus tulla valituksi esim sillä perusteella et on eniten viettänyt aikaa Tuomaksen kanssa.
No ilkeä ihmisen muutenkin. Olisi edes sanonut ett pikkuisen katuu sanojaan mutta ei voinut koska silloin olisi myöntänyt että on väärin puhua muista ihmisistä noin kuin puhui.
Vierailija kirjoitti:
Seuraaja kirjoitti:
Ärsyttävää toi järki ja sydän, eli tarkottaako toi sitä että Tuomas valitsee jonku muun Ninjan sijaan.. ei tollasia valintoja järjellä tietenkään tehä. Tuntuu että valitsee sit Lauran kumminkin?
Viime vuonna oli sama juttu, mutta vaiheessa, jossa pudotti Ninan vai mikä se tumma täytehuulinen fitnes-nainen olikaan. Rouvinen siis pudotti hänet järki vastaan sydän perusteella. Tai siis niin selitteli asiaa.
Tämä ohjelma höykyttää kyllä esiin niitten tunteita joille ulkopuoliseksi tai kolmanneksi jääminen on erityisen rankkaa mutta sitäkin voi oppia käsittelemään. Kaikkihan sen kokevat joskus ja yli on vaan mentävä. Jos ei tätä taitoa opettele niin kehitys jää kesken, niin siellä talossa kuin täällä.
Siksi tuotannon pitäisi palkata psykologi tai pari että näitäkin tunteita joutuisi siellä sohvalla käsittelemään eikä vaan syyttelemään muita putoamisestaan. Esim Marika ei kikesta näennäisestä hyvästä käytöksestaan huolimatta hallinnut tätä eikä oikein viimevuodenkaan kaikki niset. Kovaahan tuo on mutta eikö tuon jo tiedä ennen tunne menoa että riski on suuri ettei tule valituksi?
Sitä vartenhan sitä opiskellaan yleensä että osataan mitä vaaditaan