Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
2881/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan oksettava tuo Tuomaksen selitys omasta roolistaan "no ku sä kokkaat niin mä tulisin vähän antaan pusua kaulalle ja läpsäsisin pepulle" Siis jos joku mies puhuisi mulle tuollaisia..... Juoksisin ja lujaa. Palvelijaa tää bätselöri hakee. 

Yäk,Tuomaksen oma fantasia.Tästä huomaa että ei ole ollut pitkäaikaisessa parisuhteessa.Ihmettelen kyllä että Tuomas on ollut naimisissa aikaisemmin.

Joo, ex-vaimo esiin!

Vierailija
2882/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimään ei tule olemaan viihdyttävämpää kuin Laura -k tilinteossa sirkkelöimässä elämäänsä :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti miten Veera sanoi Lauralle että "en halua lähteä tollasen (eli Marjon) kanssa treffeille" ja että tule sä mun kanssa. Sitten jääkin ite ilman treffejä, huvitti kattoo sitä sen itkemistä :D SItten tässä seuraavassa jaksossa ruususeremoniassa sanoo että Marjo ja LK lähtee. Ja sanoo vielä itse ottavansa ruusun. Ja eikö lähde ite, haha

Vierailija
2884/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en luonteeni puolesta olisi lainkaan Tuomaksen tyyppiä - itse asiassa aivan päinvastainen ihminen, mutta vähän ihmettelen tätä arvostelua. Tuomas rehellisesti kertoo millaista naista toivoo, ja jos se jollekin sopii, niin keneltä se on pois? Luulen, että Ninja, joka opiskelee kokiksi, nauttii niiden sämpylöiden jne. tekemisestä, ja mikäs sen mukavampaa, että ne leivottaisiin sellaiselle miehelle, joka arvostaa niiden tekemistä. 

Älkää erehtykö kuvittelemaan, että omat haaveet ja toiveet elämässä olisivat ainoita oikeita. Ne ovat oikeita tasan sille, jonka haaveita ne ovat. Ei välttämättä muille.

Vierailija
2885/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta Laurassa ja Laura Karoliinassa on se jatkuva negatiivisten tunteiden ja ajatusten tajunnanvirta. Jatkuva natina ja vaikerrus kaikesta. Opettelisivat olemaan positiivisempia. Miten kukaan mies jaksaisi olla yhdenkään tuollaisen purnaajan kanssa tulematta hulluksi? Lauran jatkuva silmien pyörittely ja kulmien alta mulkoilu on todella, todella väsyttävää katseltavaa.

Mikä LK on tuonut tätä negatiivista tunnetta ilmi? Mistä on nyt viime jaksoissa vaikertanut?

" mun psyyke ei kestä enää tätä"

No onpa kamalaa. Pääasiassa LK on hyvinkin neutraali ja nykyään jopa ihan herttainen.

Nuo olivat tuolla n kk ja siinä ajassa ei muutu kyllä ihminen. Manipuloida osaan kyllä.

Olet oikeassa, ei muutu. Ollut oma herttainen, mutta temperamenttinen itsensä koko ajan.

Vierailija
2886/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan oksettava tuo Tuomaksen selitys omasta roolistaan "no ku sä kokkaat niin mä tulisin vähän antaan pusua kaulalle ja läpsäsisin pepulle" Siis jos joku mies puhuisi mulle tuollaisia..... Juoksisin ja lujaa. Palvelijaa tää bätselöri hakee. 

Yäk,Tuomaksen oma fantasia.Tästä huomaa että ei ole ollut pitkäaikaisessa parisuhteessa.Ihmettelen kyllä että Tuomas on ollut naimisissa aikaisemmin.

Joo, ex-vaimo esiin!

Suurin osa miehistä ajattelee Tuomaksen lailla.

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/nain-vaimo-palveli-50-luvull…

Vierailija
2887/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninja voittaa. Ni. Koska Tuomas haluaa kokkaavan kotiorj... siis vaimon. Ni.

Vierailija
2888/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimään ei tule olemaan viihdyttävämpää kuin Laura -k tilinteossa sirkkelöimässä elämäänsä :)!

Hyvin sanottu.

LauraK on viihdyttävä persoona, vähän hömppä, mutta hauska.

Laura taas on kuivakka ilonpilaaja.

Vierailija
2889/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu.

Niinhän ne narsistit pyörittävät mutteivat kaikkia sentään. Hyväntuulinen on kun rääkyen huutaa välillä kun asiat ei etene mielensä mukaan.

Vierailija
2890/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas on osoittautunut naista kunnioittavaksi ja tasa - arvoiseksi mieheksi . Olisipa enemmän tällaisia batcheloreja . Hyvin käyttäytyviä ja mukavia. He pitävät Laura- Karoliinat aisoissa.

Vierailija
2891/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninjasta tulee mieleen vanhojen Suomi-filmien kainot naiset, jotka kääntävät päänsä poispäin vienosti hymyillen, jos joku lipsauttaa suustaan vähänkään seksuaalisuuteen liittyvän jutun.

Voi olla hyvinkin viehättävä piirre nykyajassa, jolloin ei kukaan hätkähdä mistään. Voisi olla unelman kokea sellaisen kanssa intiimiä yhdessäoloa, kun mukana olisi tunnelma, että on juttuja, joita EI ole niin nähty ja koettu sen sataan kertaan.

Vierailija
2892/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love Ninja

Vierailija
2893/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LK näyttää ihan Jennifer Anistonilta ja Ninja on ilmetty Salkkareiden Camilla

Vierailija
2894/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katsonut kaikki jaksot ja mun mielestä LK on ihan symppis. Ulkokuori aika pinnallinen, mutta taustalla hiljaista viisautta. Laura ja Veera ovat pelottavia. Siis just sellaisia "koulukiusaajia", joiden päämääränä on etsiä muista ihmisistä vikoja ja heikkouksia. Jossain jaksossa Veera sanoi jotenkin niin, että "kaikki ihmisethän puhuvat toisista (paskaa)". En tiedä missä kakkakuplassa hän elää, mutta omassa ystäväpiirissäni ei ainakaan harrasteta muille naureskelemista ja ilkeilyjä. Ninja on tosi tasapainoisen oloinen, jalat maassa, varmasti helppo ja hyvä kumppani. Luulen hänen voittavan skaban. Saattaisi jopa homma toimia Tuomaksen kanssa, koska ei ole liian vaativa. 

Vierailija
2895/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu.

Niinhän ne narsistit pyörittävät mutteivat kaikkia sentään. Hyväntuulinen on kun rääkyen huutaa välillä kun asiat ei etene mielensä mukaan.

Sellainenhan se Laura on, pyörittää Tuomasta ja ehkei nyt ihan rääy, mutta paiskoo ovia yms.

Mutta  narsistiksi leimaaminen on ehkä vähän yliampuvaa.

Vierailija
2896/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LK näyttää ihan Jennifer Anistonilta ja Ninja on ilmetty Salkkareiden Camilla

Ninja ikävä kyllä vielä paljon rumempi Camillaa... Todellinen pohjanoteeraus talttahampaineen!

Vierailija
2897/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketkäs ne kaikkein eniten ja altteimmin olivat valmiina mudassa kierimäänkään :)? Laura K ja Marika riensivät pohjamutiin uhrautumaan

Vierailija
2898/4635 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harmittavin nainen on Laura. Tuntuu kuin koittaisi esiintyä mukavana ja herttaisena naisena, mutta hölmömpikin aistii narsistisen ylemmyydentunteen puheesta rivien välistä tai jopa suoraan. Hän on tosi keskeisenä kuvauksissa, ei muista ollenkaan niin paljon materiaalia näytetä. Tulee tosiaan mieleen lähinnä yläasteen koulukiusaajat, lapsellinen asenne ja tunkkainen tyyli. Mutta harvoinhan näistä oikeita pareja kunnolla syntyykään. Myös Tuomas vaikuttaa joltain roolihahmolta, vaikea kuvitella parisuhdetta hänen ja jonkun naisen välille näiden nähtyjen jaksojen pohjalta. Ei ole mun mielestä heittäytynyt aidosti vain "olemaan" missään vaiheessa.

Vierailija
2899/4635 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi Lauraa ystävänä hetkeäkään. Älkoota jaksaisin bileseurueessa muutaman tunnin ajan harvakseltaan. 

Ninja voittoon! 

Vierailija
2900/4635 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan näitä joskus siksi että jos on silmät näistä oppii paljon miten koko yhteiskunta nykyisin toimii, näistä saa hirmuisen paljon tietoa arvoista ja asenteista ja siksihän näitä lännestä tuodaankin. Nämä kun ovat ihmiskokeita.

Ketju on lukittu.