Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua pääsemään yli ihastuksesta varattuun työkaveriin!

Vierailija
02.09.2024 |

Miten pääsen yli? Vaihdoin jo työpaikkaa vaikka oli hyvä työpaikka koska minä en halua viedä toisen naisen miestä! Tein tämän heti kun hoksasin että nyt sitä mennään.

Tunteet oli ymmärtääkseni molemminpuolisia mikä on pahinta. Olen viimeksi nähnyt hänet kesäkuussa ja yhä mietin häntä päivittäin.

Onko kukaan muu ollut näin huonossa tilanteessa? Oikeasti häiritsee päivittäistä elämää kun mietin häntä! Mun pitäisi keskittyä täysillä opintoihin tässä työn ohella niin ei olisi aikaa eikä halua tällaiseen unelmointiin. 

En ole helposti ihastuvaa tyyppiä niin tämä on mulle melkoinen myllerrys. Olen haksahtanut jopa tupakoimaan ja yöunetkin kärsii.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sun työkaveri enää ole, jos kerran vaihdoit työpaikkaa.

Vierailija
2/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten auttamaan? Anna osoite niin tullaan läpsimään avokämmenellä poskelle kuten "Hei, me lennetään!" -elokuvassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuamalla et mies olisi a) ensinnäkin epäluotettava h....a jos tekis mitään sun kanssa.

B) et edes tunne tota miestä. Olet ihastunut mielikuvituksesi luomaan ajatukseen teistä.

Vierailija
4/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pääse yli ihastuksesta? taidat olla sellainen kodinrikkojahoro. häpeä. minne on kadonnut ihmistyyppi, jolla on luonteen lujuutta? itseni ja ukkoni lisäksi en ole havainnut sellaisia enää aikoihin. olette selkärangattomia minäminä pullamössö-vätyksiä.

Vierailija
5/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten auttamaan? Anna osoite niin tullaan läpsimään avokämmenellä poskelle kuten "Hei, me lennetään!" -elokuvassa?

Kieltämättä se auttaisi 😀 

Kiitos!

Ap

Vierailija
6/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et pääse yli ihastuksesta? taidat olla sellainen kodinrikkojahoro. häpeä. minne on kadonnut ihmistyyppi, jolla on luonteen lujuutta? itseni ja ukkoni lisäksi en ole havainnut sellaisia enää aikoihin. olette selkärangattomia minäminä pullamössö-vätyksiä. 

en tunne yhtään sääliä tommosta naista kohtaan! Viet lapsilta täysipainoisen isän joka vaan ajattelee vierasta tussua.

Häpee!

Vierailija
7/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuamalla et mies olisi a) ensinnäkin epäluotettava h....a jos tekis mitään sun kanssa.

B) et edes tunne tota miestä. Olet ihastunut mielikuvituksesi luomaan ajatukseen teistä.

Kiitos!!!! Tämä oikeasti auttoi! 

Jotenkin kuvittelen tyhmänä että tämä on unelmieni mies, sielunkumppani jne.

Ap

Vierailija
8/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tajuamalla, että mies ei ole uskollista tyyppiä, koska saalistaa työpaikalla. Jos hän tekee sitä sinulle, hän tekee sitä myös muille.

Vierailija
9/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, eipä oikein muu. Lisäksi sen miettiminen mitä hankaluuksia suhteenne toisi ja miten väärin se olisi. Ihastuksellasi on varmasti myös huonoja puolia ja luonteenpiirteitä, ajattele myös niitä realistisesti.

Kokemusta on, ja pitkään kesti että ihastumisen tunne laantui ja pystyin olemaan neutraali hänen seurassaan.

Vierailija
10/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tunne yhtään sääliä tommosta naista kohtaan! Viet lapsilta täysipainoisen isän joka vaan ajattelee vierasta tussua.

Häpee!

Hänellä ei ole lapsia. En tiedä, asuvatko kumppanin kanssa edes yhdessä. Hän on silti varattu ja olen jo lähtenyt karkuun ettäen oo viemässä keltään yhtään mitään :)

Ap

Vierailija
11/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tajuamalla, että mies ei ole uskollista tyyppiä, koska saalistaa työpaikalla.

Jos hän tekee sitä sinulle, hän tekee sitä myös muille.EIkös se ollut AP joka saalistaa työpaikalla...jos toisellakin!

Vierailija
12/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on täysin normaalia, älä huoli. Jokainen ihminen ihastuu aina välillä, oli parisuhteessa tai ei. Jotkut sitten vievät ihastumisen pidemmällä, jotkut ei. 

Ei kai siihen muu auta kuin aika. Jossain vaiheessa huomaat, että muut asiat alkavat viemään tilaa ajatuksissasi, nyt pitää vain kestää hetki.

Vierailija
13/13 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on täysin normaalia, älä huoli. Jokainen ihminen ihastuu aina välillä, oli parisuhteessa tai ei. Jotkut sitten vievät ihastumisen pidemmällä, jotkut ei. 

Ei kai siihen muu auta kuin aika. Jossain vaiheessa huomaat, että muut asiat alkavat viemään tilaa ajatuksissasi, nyt pitää vain kestää hetki.

Kiitos

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän