Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23-vuotias nainen ja ihastun vieläkin näyttelijöihin joita en voi saada

haaveilija
07.03.2017 |

Eikö tämänkaltainen käytös kuulu enemmänkin teinivaiheeseen kun ihastutaan julkkiksiin ja näyttelijöihin? Mulla on vieläkin tämä "vika", että ihastun palavasti johonkin näyttelijään, usein vanhempaan mieshenkilöön ja haaveilen sitten useita viikkoja tästä miehestä. Katson netistä missä elokuvissa ja sarjoissa henkilö näyttelee ja katson ne sitten vaikkei juoni kiinnostaisi tippaakaan.

Onko muita samassa tilanteessa olevia? Tällä hetkellä en saa mielestäni näyttelijä Aidan Gilleniä.. Katselen himoiten kuvia googlesta, haastatteluja youtubesta ja ajattelen tätä näyttelijää öisin sängyssä. Huoh..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on naisille ihan normaalia. Lajin evoluutio tapahtui oloissa, joissa mitään noin kaukaista ihastuksen kohdetta ei voinut olla, vaan kaikki miehet olivat lähietäisyydellä. Siksi ihastumisessa ei ole filtteriä, joka suodattaa pois ne miehet, joita ei koskaan oikeasti voi tavata.

Tarkoitatko että ei ole normaalia miehille?

Vierailija
42/47 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi parikymppinen nainen! Lisäksi ihastun myös sarjojen ja elokuvien hahmoihin, sekä myös kirjojen... Ihastun kyllä myös tavallisiin miehiin. Nämä tavoittamattomat rakkaudet ovat mielestäni vain hyvä juttu, sillä on ihana piristys haaveilla heistä niin seksuaalisesti kuin ihan muuten vain. He ovat täydellisiä, ja tässä haaveilussa on se hyvä puoli, eli että myös pysyvät täydellisinä unelmina. Ei tarvitse kohdata ärsyttäviä puolia ja karua arkea kaikkine ongelmineen kuten tavallisten ja oikeiden miesten kanssa. Ja sitten kun kyllästyy, voi vaihtaa haaveilun toiseen, toisinkuin oikeassa pitkässä parisuhteessa. Unelmointi on ihanaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen ja ajattelin, että kylläpä nimi Aidan Gillen kuulostaa tutulta. No oli pakko googlata. Hänhän se olikin, Stuart Queer As Folkista!! Ihana mies! Oletteko muut pistäneet merkille kuinka uljaasti hän kantaa itsensä ja kuinka sulavasti hän liikehtii? Näitä näkee harvoin. Ja se ihana irkkuaksentti....

Vierailija
44/47 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo sama paitsi että ihastun ulkomaalaisiin jalkapalloilijoihin :D En kyllä ikinä kehtais tunnustaa tätä kenellekään tutulle.

Sama! :D Niillähän on parhaat kropat. ;)

Katson tämän hetkisen "rakkauden" kuvia, videoita ja pelejä, ja en vaan voi uskoa, miten voikin ihminen olla niin kaunis. *huokaus* :D

Vierailija
45/47 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29-vuotias ja oon miettiny ihan samaa. :) Tällä hetkellä on menossa Tyler Hoechlin-kausi. Itse harvemmin ihastun huomattavasti vanhempiin. Lähinnä oman ikäisiin tai nuorempiin. 

Hei, täällä toinen 29-vuotias, jolla on Tyler Hoechlin-kausi! :D

Vierailija
46/47 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi 35-vuotias ihastuja! Olen aina ihastunut helposti, oikeisiin miehiin sekä niihin saavuttamattomiin julkkismiehiin, tai roolihahmoihin, ja edelleenkin muutaman kerran vuodessa, joskus kuukausittain, hurahdan täysin.

Julkkismiehiin liittyen mitään mustasukkaisuuden tunteita ei ole, vaan ennemminkin katson yhteisiä kuvia tai haastatteluja naisten kanssa niin että onpa se ihana puoliso tms. Enkä sitten teinivuosien ole haaveillut oikeasta tapaamisesta, vaan nämä nykyiset ihastukset on vain fantasiatasolla, en edes haluaisi tavata livenä ja pilata ihanaa mielikuvaani miehestä. Mutta kun hurahdan, niin katson kaikki leffat/sarjat/youtubevideot missä ihastus vilahtaa, seuraan somessa ja ajatukset on koko ajan siinä tunteessa ja ihastuksen kohteessa.

Minä nautin tästä, että saan kokea tällaisia tunteita. Hullaannun ja ihastun samalla tavalla kausittain myös omaan puolisoon.

Vierailija
47/47 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan