Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23-vuotias nainen ja ihastun vieläkin näyttelijöihin joita en voi saada

haaveilija
07.03.2017 |

Eikö tämänkaltainen käytös kuulu enemmänkin teinivaiheeseen kun ihastutaan julkkiksiin ja näyttelijöihin? Mulla on vieläkin tämä "vika", että ihastun palavasti johonkin näyttelijään, usein vanhempaan mieshenkilöön ja haaveilen sitten useita viikkoja tästä miehestä. Katson netistä missä elokuvissa ja sarjoissa henkilö näyttelee ja katson ne sitten vaikkei juoni kiinnostaisi tippaakaan.

Onko muita samassa tilanteessa olevia? Tällä hetkellä en saa mielestäni näyttelijä Aidan Gilleniä.. Katselen himoiten kuvia googlesta, haastatteluja youtubesta ja ajattelen tätä näyttelijää öisin sängyssä. Huoh..

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38-vuotias ja "kärsin" samasta viasta :)

Vierailija
2/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 27 -vuotias ja ihan rakastunut Aidan Turneriin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 27 -vuotias ja ihan rakastunut Aidan Turneriin. :)

Mulla oli myös Aidan Turner-vaihe muutamia kuukausia sitten haha!

Ap

Vierailija
4/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen kohta 34-vuotias :)

Sinänsä hassua, että olen tosi onnellinen oman mieheni kanssa, enkä oikeasti haluaisi ketään muuta. Mutta välillä on ihana uneksia olemattomia ;)

Vierailija
5/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samanlainen kohta 34-vuotias :)

Sinänsä hassua, että olen tosi onnellinen oman mieheni kanssa, enkä oikeasti haluaisi ketään muuta. Mutta välillä on ihana uneksia olemattomia ;)

Tietääkö sun miehes tästä? Kun olin itse suhteessa podin kamalan huonoa omaatuntoa kun ihastuin johonkin näyttelijään. Nyt sinkkuna hyvillä mielin himoitsen ketä haluan, heh!

Vierailija
6/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä naiset..Masturboitteko te ajatellessanne näitä ihastuksenne kohteita?

Vierailija
7/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, kohta 38. Myisin joukon vähäpätöisempiä sukulaisia yöstä Jonathan Rhys-Meyersin tai Tom Wlaschihan kanssa 😁

Vierailija
8/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tulen mustasukkaiseksi jos heillä on vaimo tai tyttöystävä XD

Vierailija
9/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan.

Vierailija
10/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo sama paitsi että ihastun ulkomaalaisiin jalkapalloilijoihin :D En kyllä ikinä kehtais tunnustaa tätä kenellekään tutulle.

Vierailija
11/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ihan aikuinen nainen olen ja olen aivan ihastunut Suomipopin Jenni Alexandrovaan. Siinä vasta ihana nainen!

Vierailija
12/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Itselläni nämä ihastukset ovat hyvin "viattomia", ihailen henkilön komeutta ja huokailen miten ihana hän on jossain romanttisessa roolissa. Lähinnä joskus haaveilen miten mahtavaa olisi nähdä näyttelijä livenä, vaihtaa muutama sana ja pyytää vaikka nimmari ja selfie 😅

Vierailija
13/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias ja oon miettiny ihan samaa. :) Tällä hetkellä on menossa Tyler Hoechlin-kausi. Itse harvemmin ihastun huomattavasti vanhempiin. Lähinnä oman ikäisiin tai nuorempiin. 

Vierailija
14/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu...

Vierailija
15/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sujuvasti. Ja paljon. Mulla kyse on nimenomaan fantasioista, usein roolihahmoista, ei romantiikasta.

7

Vierailija
16/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menossa Traci Lords-kausi...

Vierailija
17/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen lähiaikoina tonkinut netistä viimeisimmän ihastukseni Margot Robbien kaikki haastattelut ja stalkannut ig:n perinpohjaisesti läpi. Nukkumaan mennessä sitten fantasioinut, että tavattaisiin sattumalta jossain kahvilassa ja rakastuttaisiin. Naurettavaa! Hyvä tietää, etten ole ainoa.

Vierailija
18/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuumottaa ihan mielettömästi jos ihastus on jossain seksikohtauksessa!

Vierailija
19/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti. Voin kertoa että sitten vituttaa kun se kyky loppuu kyynistyneenä ja väsyneenä nelikymppisenä :). Muistan itse vielä miten kuumana kävin juurikin Aidan Gilleniin. Hyvä etten lentoa varanut Britteihin :DD.

Vierailija
20/47 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olen 37-vuotias ja olen ajoittain ihan hullaantunut johonkin näyttelijään. Ihan hiljattain löysin korealaiset draamasarjat ja aina aloittaessani katsomaan uutta sarjaa miespäähenkilö saa yleensä pääni ihan pyörälle :D herranenaika että siellä Koreassa on komeita miehiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä