Vuosia nuoremmaksi AVA - 7.3 Kirsin jakso
Kommentit (30)
32 tai 35?!!!! No ei ikinä! Mitä noille arvioijille oli oikein maksettu??
Tosi kauniita kommentteja tullut, kiitos teille siitä . Kirsin muutos oli kyllä huikaiseva, kaikkea hyvää uuteen elämään ☺
-ap
Vierailija kirjoitti:
32 tai 35?!!!! No ei ikinä! Mitä noille arvioijille oli oikein maksettu??
Niin, tästä huomaa taas kuinka huonosti ihmiset osaavat arvioida toisten ihmisten ikiä. 10 vuotta nuoremmaksi arvioidaan helposti, jos on vähänkin huoliteltu ja freesin näköinen.
Mun mielestä Kirsi näytti ikäiseltään muutoksen jälkeen, mutta ei todellakaan nuoremmalta, eikä varsinkaan kolmevitoselta.
Hyvä jakso. Kerrankin lopputulos on tyylikäs ja käytännöllinen eikä överiksi vedetty.
Mekko ei ollut lainkaan naisen omaa tyyliä, joku vähän asiallisempi olisi ollut varmasti mieluisampi.
Vierailija kirjoitti:
Mekko ei ollut lainkaan naisen omaa tyyliä, joku vähän asiallisempi olisi ollut varmasti mieluisampi.
'
Kirsi toivoi itse naisellista lookkia, eli kyllä se siltä kantilta oli nimenomaan hänen oma tyylinsä. Ainakin sellainen tyyli, mitä tuli ohjelmasta hakemaan.
Sininen mekko liian romanttinen Kirsin tyyliin, muuten onnistunut stailaus. Eivät leikanneet lyhyttä punaista tukkaa. Hiukset olivat pitkänäkin hyväkuntoisen näköiset.
Muuten kaikilla osallistujilla on aina hyvä kroppa.
Olisi tietty vielä haastavampaa, jos vielä vartalon kanssa ongelmia.
Tämä oli paras tän kauden jaksoista, etenkin hiukset.
Oon vieläkin järkyttyny viime viikon pottakampauksesta...
Uskomattoman kaunis vartalo tällä naisella! Nyt tulee uusinta.
Tuossa väliss' hän sovitteli kivan näköisiä vaatteita ja sitten päädyttiin tuohon ankeaan mekkoon. Kampaus ja hiusväri vanhentavat, ei voi mitään.
Totinen perusilme on hänellä tiukassa, vuosia lähtee heti kun vähänkin hymyilee.