Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin Pepsimaxin juomisen 17 pvää sitten. Muutokset tähän mennessä

Vierailija
07.03.2017 |

Pakko kertoa, jos joku muu colaholisti innostuisi 😀.
- turvotus on kadonnut
- iho todella hyvässä kunnossa, aiemmin finnejä , isoja sellaisia
- ei ilmavaivoja
- ei peräpukamia
- hengitys tuoksuu hyvälle
- hampaat tuntuvat puhtaille vielä työpäivän jälkeen
- alapääni tuoksuu paremmalta kuin ennen (aiemmin luulin, että kierukka on syynä muuttuneeseen tuoksuuni)
- nukun paremmin
- en ole enää yhtä nälkäinen kuin aiemmin

Ajatelkaa. Lopetin vain 17 pvää sitten lähes 20 vuotisen holistin elämän 😂. Mitä hyvää vielä onkaan tulossa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että kerroit tämän. Rohkaisee lopettamaan lightlimujen juonnin. Tuliko vierotusoireita?

Vierailija
2/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sitten joit ennen päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma, että kaikki muutokset johtuvat limsan juonnin lopettamisesta?

Vierailija
4/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Varo retkahduksia, niist on vaikea selvitä 👍

Tsemppiä, saman kokenut, mut nyt uusi yritys ola kuivilla.

Vierailija
5/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästöbudjetin takia ollut ilman kolajuomia (pepsimaxia lähinnä), mutta ajattelin huomenna ostaa naistenpäivän kunniaksi, Nyt ei enää houkuttele kyllä yhtään niin paljoa :D

Vierailija
6/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kertoa, jos joku muu colaholisti innostuisi 😀.

- turvotus on kadonnut

- iho todella hyvässä kunnossa, aiemmin finnejä , isoja sellaisia

- ei ilmavaivoja

- ei peräpukamia

- hengitys tuoksuu hyvälle

- hampaat tuntuvat puhtaille vielä työpäivän jälkeen

- alapääni tuoksuu paremmalta kuin ennen (aiemmin luulin, että kierukka on syynä muuttuneeseen tuoksuuni)

- nukun paremmin

- en ole enää yhtä nälkäinen kuin aiemmin

Ajatelkaa. Lopetin vain 17 pvää sitten lähes 20 vuotisen holistin elämän 😂. Mitä hyvää vielä onkaan tulossa?

Muuten ok mutta alapäästä puhuttaessa ei sanota tuoksu vaan haju.

Vierailija
7/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nyt luopunut lightlimuista, ja ostan sitten suosiolla tölkin sokerillista limua jos tekee mieli. En ole kuin viikon ollut ilman pepsi maxia, mutta huomaan, että makeanhimo on laantunut. Se pieni tölkki vie limuhimon ja joskus vaikka ajattelen himoitsevani limua (ostan 0,5l pullon kotiin) , huomaan hetken päästä, että kivennäisvettähän tekikin mieli! Vesikin maistuu paremmin nyt, mieluummin otan limuhimoon sitruunanovellea pelkän viikon jälkeen :)

Vierailija
8/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...maksasi rasvoittuminen hidastuu...

Vierailija
9/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut 1,5l päivässä. Ennen lopettamista vähensin 0,5 l ja sitten vaan lopetin.

Olen varma, että muutokset johtuvat nimenomaan pepsin lopetuksesta. Vkon päästä on tarkoitus katsoa miten on vaikuttanut painooni 😀. Tuntuu, että vatsakin on pienentynyt 👍. Ap

Vierailija
10/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä. Vierotusoireita ei ihan hirveästi ole ollut, kun lopetin ensin juomaa vähentämällä 😀. Toki viikonloppuisin huomaan kaipaavani pulloa 😜, mutta nyt en enää vain juo. Minä päätän itse mitä juon 😀

Vierailija
11/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko tätä, kiitos.

Vierailija
12/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon olet kiskonut menemään. Itse juon limua viikonloppuisin sen

1,5 litraa ja olen pitänyt sitä melko suurena määränä.

Vierailija
13/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin pepsimaxin juomisen noin vuosi sitten kertalaakista (en siis asteittain vähentänyt). Sitä ennen join melkein päivittäin lasin tai kaksi. Ensimmäiset kolme päivää särki päätä mutta sitten se meni ohi.  Mitään muutoksia en ole huomannut.

Vierailija
14/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12- todellakin järjettömiä määriä. Joskus jopa 3 l/pvä. Odotan innolla, et keskivartaloon kertynyt rasva alkaa sulamaan 😂.

Kerran aiemmin olen lopettanut. Silloin olin kuukauden ilman. Sitten aloin taas kantamaan pulloja kotiini. Nyt en enää suostu tähän 😂. Sairasta rahanmenoa.

Vierailija
15/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 lasi pari vs 1,5 l. Ei ihme, jos et ole ehkä mitään eroa huomannut 😀

Vierailija
16/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaatko tätä, kiitos.

Mm. aspartaami makeutusaineena aiheuttaa rasvamaksaa. Juotavassa muodossa olevat tuotteet ovat pahimpia.

Vierailija
17/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Onneksi olkoon. Nyt sinulla alkoi uusi elämä. 

Hyvä että olet tiedostanut että sekä sokerilliset että light-juomat tuottavat hervottomasti hallaa kropalle ja päälle. 

Itse juon max muutaman lasin limuja vuodessa, mutta hiilihapentonta pullovettä sitäkin enemmän - talossa vanhat putket, vesi ei ole juotavaksi kelpaavaa. 

Vierailija
18/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi laskee pysyvästi 1.5 kg.

Vierailija
19/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huomattavan todennäköisenä, että sinulla on vain nyt menossa ovulaation aika. Kaikki oireet sopivat myös siihen. Kaikki on niin loistavaa, ei finnejä, ei vatsavaivoja, ei turvotusta, ei niin nälkäinen olo, alapää tuoksuu jotenkin erityisen raikkaalta, olo on puhdas ja hyvä ja houkutteleva ja mieliala korkealla.

Veikkaan, että tästä eteenpäin se on alamäkeä ja pian tuntuu myös vaikealta jaksaa ilman Pepsi Maxia. Ja suklaata jne.

Vierailija
20/32 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vielä. Vierotusoireita ei ihan hirveästi ole ollut, kun lopetin ensin juomaa vähentämällä 😀. Toki viikonloppuisin huomaan kaipaavani pulloa 😜, mutta nyt en enää vain juo. Minä päätän itse mitä juon 😀

Yksi asia millä ei näköjään ole yhteyttä pepsi maxin juonnin kanssa on yltiömäinen idioottimaisten hymiöden käyttö. Siitä et ole parantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän