G: Mitä työtä et voisi tehdä?
Kommentit (28)
Kaupan alalla siis jossain ruokakaupassa kassa-/osastotyö ei kiitos. Myös puhelinmyynti nounou.
Mitään missä tarvitsee olla paljon lasten kanssa tekemisissä. Ne meluaa, on levottomia, on likaisia, on ennalta-arvaamattomia ja ne meluaa. Mainitsin melun kahdesti, koska se on niin iso tekijä.
Siivoojaksi minusta ei olisi, koska jo normaali kotisiivous kuorii nahkat käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjä! yäk!!! Ja palkkaa ei heru jos ei myy...
Mä olin aikoinaan 17-vuotiaana viikon puhelinmyyjänä kun halusin tienata rahaa, eikä muuta työtä saanut. No onneksi äitini soitti sinne firmaan kun olin ollut siellä viikon ja perui työsopimukseni. huh!!! Siellä oli ihan hirveesti semmoisia 15-19v teini-raukkoja, jotka oli puoliks huijattu sinne kertomalla, että keskiverto tuntipalkka on 12e, no eihän sitä saanut mitään jos ei myynyt. Yhtenä päivänä sain jopa 7e tunnissa. Kävi sääliksi niitä monia nuoria, jotka eivät osannut puolustaa itseään tai ymmärtäneet, että heitä lähes hyväksikäytetään...
Vierailija kirjoitti:
miksi?
Kaikki suorittavat työt varmaan menis mutta en voi kuvitella mitään monotonista toistuvaa virastotyötä, esim matkalaskujen käsittelyä tai kirjanpitoa päivästä toiseen.
Mullekin tuli ekana mieleen puhelinmyynti, koska se ihmisten häirintä ja kusetus on niin vastenmielistä mun mielestä. Myös fyysisesti raskaat työt joita en edes kykenisi tekemään, isoilla ajoneuvoilla ajaminen ja sellaiset missä joutuisi olemaan paljon julkisuudessa ja esiintymään, esim. tv juontaja tai poliitikko.
- teurastaja
- ruumiinavaaja
- kirurgi
- puhelinmyyjä
Annan minälin ääneni teurastajan ammatille. Ja lastentarhaopettajalla. Kaoset on söpöjä kun niiden kanssa on tekemisissä muutamsn tunnin muutamana pv:nä viikossa, mutta että ihan 8h päivässä. Nono 😣