Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä työtä et voisi tehdä?

Vierailija
07.03.2017 |

miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan minälin ääneni teurastajan ammatille. Ja lastentarhaopettajalla. Kaoset on söpöjä kun niiden kanssa on tekemisissä muutamsn tunnin muutamana pv:nä viikossa, mutta että ihan 8h päivässä. Nono 😣

Vierailija
22/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alalla siis jossain ruokakaupassa kassa-/osastotyö ei kiitos. Myös puhelinmyynti nounou.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään missä tarvitsee olla paljon lasten kanssa tekemisissä. Ne meluaa, on levottomia, on likaisia, on ennalta-arvaamattomia ja ne meluaa. Mainitsin melun kahdesti, koska se on niin iso tekijä.

Vierailija
24/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojaksi minusta ei olisi, koska jo normaali kotisiivous kuorii nahkat käsistä.

Vierailija
25/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjä! yäk!!! Ja palkkaa ei heru jos ei myy...

Mä olin aikoinaan 17-vuotiaana viikon puhelinmyyjänä kun halusin tienata rahaa, eikä muuta työtä saanut. No onneksi äitini soitti sinne firmaan kun olin ollut siellä viikon ja perui työsopimukseni. huh!!! Siellä oli ihan hirveesti semmoisia 15-19v teini-raukkoja, jotka oli puoliks huijattu sinne kertomalla, että keskiverto tuntipalkka on 12e, no eihän sitä saanut mitään jos ei myynyt. Yhtenä päivänä sain jopa 7e tunnissa. Kävi sääliksi niitä monia nuoria, jotka eivät osannut puolustaa itseään tai ymmärtäneet, että heitä lähes hyväksikäytetään...

Vierailija
26/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi?

Kaikki suorittavat työt varmaan menis mutta en voi kuvitella mitään monotonista toistuvaa virastotyötä, esim matkalaskujen käsittelyä tai kirjanpitoa päivästä toiseen.

Vierailija
27/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli ekana mieleen puhelinmyynti, koska se ihmisten häirintä ja kusetus on niin vastenmielistä mun mielestä. Myös fyysisesti raskaat työt joita en edes kykenisi tekemään, isoilla ajoneuvoilla ajaminen ja sellaiset missä joutuisi olemaan paljon julkisuudessa ja esiintymään, esim. tv juontaja tai poliitikko.

Vierailija
28/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- teurastaja

- ruumiinavaaja

- kirurgi

- puhelinmyyjä