G: Mitä työtä et voisi tehdä?
Kommentit (28)
Hoitotyötä, pelkäisin, että teen virheen.
Teurastajan työtä, koska tekisi todella pahaa tehdä sellaista eläimille. Silti voin syödä lihaa, kunhan vain joku muu tekee sen likaisen työn puolestani. :)
Face-to-face-myynti, puhelinmyynti, mainostenjako. Eipä niitä montaa ole.
Puhelinmyyjä! yäk!!! Ja palkkaa ei heru jos ei myy...
En voisi ajatella tekeväni mitään ruumiillista työtä.
Teurastaja. En tajua miten kukaan pystyy. Joo, pakkohan jonkun ne on tappaa... mutta millasta on mennä töihin joka päivä, kun tietää että siellä on taas hätääntyneiden tappamissavotta tiedossa. Väitän että pitää olla jokseenkin tunnevammainen että tuohon pystyy vuodesta toiseen.
Toinen mihin en pystyisi on maksullisena oleminen. Tosin mieluummin huoraisin kuin olisin teurastaja...
Mitään lihankäsittelyyn liittyvää. En käytä.
Siivoustyö. Oksennukset ja se kaikki paska, ja ihmisten välinpitämättömyys, eikä mitään arvostusta. Olen kesätöissä ollut, ja eipä ollut helppoo. Melkein masennuin. Kaikki kunnioitus tämän alan ammattilaisille!
Puhelinmyynti ehdottomasti. Parempi olo tulis siitä pikavippifirmassa töissä olemisesta.
Ehdoton ykkönen: Puhelinmyynti ja feissaus. Pitäisi häiritä ihmisiä ja tyrkyttää jotain.
Kakkosena (iän mukanaan tuoma) pelkkä kassatyö, ihan työn puuduttavuuden takia.
Siivoamiseen voisin jopa suostua, tosin pintapuolinen toimisto-, laitos- tai rappusiivous ei kyllä innosta. Siksi, että ne hommat hoidetaan vaan nopeasti, ei niin, että oikeasti puhdas lopputulos olisi pääasia.
Nää tämmöset joissa joutuu työskentelmään ulosteen kanssa, putkiremppaajat sun muut, en oikein tiedä oikeaa termiä.
Kaikki, missä ajoneuvojen käyttö on keskeistä. Ei kuulu vahvuuksiini. :)
Useimmat sote-alan työt. Vaihdoin alalta pois, koska vastuu yhdistettynä kiireeseen stressasi liikaa.
Pikavippifirmassa työskentely olisi minustakin moraalitonta.
Hoitotyö. En pidä ihmisistä, varsinkin lastenhoito olisi painajaismaista.
Puhelinmyynti, tuskin tarttee perustella.
N29
Teurastus, isojen kulkuneuvojen ajaminen, haisevien eritteiden käsittely, lipuntarkastaja, parkkipirkko, pappi, päiväkodin täti, opettaja, muusikko, sossutäti, feissari. Näistä voi aloittaa.
Lääkäri tai sairaanhoitaja.
Minun olisi vaikea tutkia ihmisiä. Olen herkkä ja minulle tekee pahaa eritteet, erilaiset hajut, en voisi leikata tai vaikka puhkoa paiseita. Pelkäisin myös toimivani väärin ja saattaisin miettiä iltaisin, että menikö kaikki tekemäni oikein. Kunnioitan kovasti lääkärin ja hoitajien työtä, mutta itse olen herkkä ja siten kykenemätön hoitotyöhön.
Teurastaja. En voisi tappaa, enkä kestäisi nähdä elöinten hätää ja paniikkia. Ja sitä, että aika useinkin linjastossa tapahtuu virhe, jolloin esim. sika kaltataan ilman tainnutusta tms. Tai olla se hlö, joka laittaa urospuoliset tiput grindausmyllyyn. Teurastamovideoiden katsomisen ansiosta sain onneksi lopetettua lihansyönnin, vaikka lihan mausta pidänkin. En vain halua, että minun vuokseni eläimiä tapetaan.
Kaikki muut työt menee.
YLEn toimittajaksi ei moraali sallisi alkaa.
Pitää pikavippifirmaa. Moraalitonta.