Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kerta uudessa suhteessa miehen kanssa

Vierailija
06.03.2017 |

Mulla oli äsken eka kerta miehen kanssa..ollaan nyt muutama kuukausi seurusteltu,mutta asennon löytäminen oli vaikeaa ja sitten mies vaan tuuppasi sisään ja laukes! Ja mulla oli olo kuin patjalla..onko tää yleistä ekalla kerralla!!vai onko huono mies?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku aina vastaa kaikkeen Jätä se sika

Vierailija
22/28 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan yleistä nuorilla, kokemattomilla, jännittäjillä, itsekkäillä ja pitkään puutteessa olleilla. Muta ei siis kaikilla näillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaahan sitä vielä treenata. Nykyisen mieheni kanssa ei edes onnistunut eka kerta oikein mitenkään.

Sen jälkeen kyllä on onnistunut, onnistuu ja hänen kanssaan olen kokenut parasta koskaan (olen yli 30-vuotias, on ollut elon tiellä useita, liiankin, kumppaneita varsinkin nuorena.).

Hänen kanssaan tiesin kyllä jo ekan kerran suudellessa, että tässä se on se oikea. Ihan totta. Siksi olin varma että ekan kerran onnistumattomuus meni molemmilta jännityksen piikkiin.

Ei mies aina voi mitään sille että tulee nopeasti. Jos oli kovasti odottanut hetkeä, olet hänen mielestään ihana ja haluttava ja "paineita" kertynyt?

MUTTA, jos sinusta jatkossakin tuntuu siltä, ettei mies välitä miltä sinusta tuntuu vaan olo on kuin "patjalla" niin ei se paremmaksi muutu vaan pahemmaksi. Olen kerran tuhlannut 3 vuoden jakson elämästäni äärimmäisen mukavan miehen kanssa, jonka kanssa petipuuhat ei alun alkaenkaan oikein sujuneet. Ajattelin alkuun, että kyllä se siitä, kun muuten on niin hyvä tyyppi, mutta ei se siitä. Emme vaan sopineet toisillemme siinä asiassa. Sitten mietin, voiko erota kun muuten on mukavaa....voi voi, olisi pitänyt erota paljon aiemmin! Seksitön suhde, varsinkin nuorena, on ihan hirveää pidemmän päälle.

Tärkeintä siis on se tunne, mikä sinulle jää, "onnistui" tai ei. Pitää jäädä kaikin puokin hyvä ja varma olo. Jos ei jää niin jokin on pielessä. Vaisto ei valehtele.

Vierailija
24/28 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Täti:) tämä auttoi minua paljon.

Ap

Vierailija
25/28 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku aina vastaa kaikkeen Jätä se sika

Se on meemi.

Vierailija
26/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ootte odottaneet näin kauan? Ja mtn maailman luonnollisimman asian asennon hakeminen on vaikeaa?

Vierailija
27/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, älä vedä liian suuria johtopäätöksiä ekan kerran perusteella, se on teidän naisten suuri synti muutenkin asiassa kuin asiassa. Se jäi vielä vähän auki, että kiinnostiko miestä tulemisen jälkeen yhtään että mitenkähän sinutkin saisi nauttimaan? Se nimittäin kertoo aika paljon siitä, mitä on luvassa jatkossa.

Vierailija
28/28 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ootte odottaneet näin kauan? Ja mtn maailman luonnollisimman asian asennon hakeminen on vaikeaa?

Uskoisin että varsinkin nuorilla on nykyään paineita tässä(kin) asiassa, että onko tarpeeksi "hyvä" ja "osaava".

Voin lohduttaa että kaikista mahdollisista meillä ihan paras on perinteinen, tylsän maineessa oleva lähetyssaarnaaja. Saan aina ja mieskin yleensä, jos ei niin kiepahdan päälle niin se on siinä. Tokikaan näin ei ole kaikilla mutta täällä yksi esimerkki jossa on.

Jos energia ja keskittyminen menee asentojen kanssa vatkaamiseen ja jatkuvaan vaihtamiseen niin ei se minulla ainakaan paranna kokemusta millään tavalla, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi