Nainen sanoi olevansa "puoliksi uskovainen". Mitä mieltä olet, mitä tuo tarkoittaa?
Kommentit (14)
Sitä että kääntää kelkkaansa sen mukaan mistäpäin tuulee.
Yleensä sitä, että lapsena aivopesty kristinusko elää vahvasti mutta järki on jo siirtymässä eteenpäin.
Pese huuhaat pois niin varmasti on hyvä tyyppi.
On uskonnollinen vaan.
Sitä joko on uskossa tai sitten ei ole.
Ei ole siis mitään puoliuskovaisia olemassakaan.
Ei ole olemassa puoliksi uskovaista sitä on uskossa tai ei ole, häntä luultavasti kiinnostaa uskon asiat olematta kuitenkaan uskossa.
Varmaan yritti sanoa, että uskoo, muttei ole hihhuli.
Päiväsaikaan estoinen, öisin rietas.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yritti sanoa, että uskoo, muttei ole hihhuli.
Mä olen tällainen. Mulla on sellainen tunne että Jumala on olemassa, mutta en noudata mitään ihme sääntökirjoja kirjaimellisesti eikä uskoni näy arjessa mitenkään. Miksi toisten usko herättää näin paljon vihaa? Tulee mieleen että onkohan ihmisellä itsellään kaikki hyvin? Mä en tuomitse uskovaisia tai ateisteja, olkoon jokainen sellainen kuin on.
Esittää uskovansa, mutta ei kuitenkaan usko.
Kysy häneltä, mitä tarkoittaa. Kuten huomaat, ei ole yksiselitteisesti ymmärrettävissä oleva ilmaus.
Haluaisi uskoa, mutta järki ei anna myöten. Epäilys koko hommaa kohtaan on liian vahva.
Puoliksi lähetyssaarnaajaa, puoliksi muita asentoja.
Onko se sama kuin jos laittaa kalun vain puoliksi sisään, niin ei varsinaisesti naitu, naitiin vain puoliksi?
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä, mitä tarkoittaa. Kuten huomaat, ei ole yksiselitteisesti ymmärrettävissä oleva ilmaus.
On niin pahoja narsistisia piirteitä, että ei anna suoraa vastausta. Pitää päätellä.
Ongelmiahan se tarkoittaa. Juokse.