Help! Kaadoin vettä läppärin päälle.
Eli mulla oli läppäri auki tossa sängyllä, join vettä pullosta ja onnistuin jotenkin kaatamaan sen siihen avatulle läppärille. Nyt se on mulla tossa pyyhkeen päällä ja tiputtaa vettä aina kun vähän kallistaa, mitä tehdä että saan veden pois?
Kommentit (26)
Onko tolle koneelle mitään tehtävissä? Kun laittaa lataukseen, latauksen merkkivalo loistaa vihreää, jonka mukaan akku on täynnä. Mutta se ei kuitenkaan käynnisty virtanäppäimestä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän läppäriä saa pitää sängyllä tai missään pehmeän päällä.
Monesti mediassa kuten lehtikuvat tai tv-sarjat näyttävät miten kannettavaa pidetään vuoteessa tai sitten jalkojen päällä. Näin tukitaan kannettavan jäähdytys ilman kierto ja samalla pehmeästä tekstiilistä irtoaa pienen pientä kangas nukkaa koneen sisuksiin.
Up vielä, oon yrittäny saada sitä päälle koko päivän, mutta se ei aukea. Se lataa kyllä, mutta muuten ei toimi.
No jos ei mene päälle niin rikkihän se on. Itse tiputin kännykkäni vessanpönttöön. Meni kuivuttuaan päälle, mutta akku ei kestänyt kuin muutaman minuutin ilman latausta. ja näytössä oli justa pieni läntti. Oli muuten viimeinen kerta, kun käytin kännykkää vessanpöntöllä!
Ihmettelen kanssa, että millä logiikalla joku kuvittelee takuun korvaavan sen, että ihminen itse hajoittaa koneensa.