Kuinka usein käyttä hesessä tai mäkkärissä
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
mm... yllättävää nämä ihmisen vastaukset, silti ollaan pullukoita. ehkä me suomalaiset tykkäämme enemmän alkomaholista, leivonnaisista ja karkeista...
Sama oli eilisen alkoholikyselyn kanssa. Absolutisteja lähes kaikki :D
Burger kingistä tykkään, se on vaan vähän kauempana. Ehkä kerran kuussa käydään siellä. Mäkki on vieressä, parin viikon välein tulee käytyä. Hesessä tosi harvoin, en tykkää niiden hamppareista.
Nykyään en oikeastaan koskaan. Hampurilaisia on niin helppo tehdä itsekin.
N. 5 kertaa viikossa, oon töissä Hesessä.
4-6 kertaa vuodessa varmaan. Tosin tänä vuonna oon käynyt jo kolme kertaa, mikä on aika poikkeuksellista.
Lapsi haluaa välillä ranskalaisia sieltä. Saatan ostaa hänelle pelkät ranskalaiset tai sit otetaan ateria niin et mä syön hampin ja hän ransut. Limsan tilalle tulee nykyään otettua joku vissy. tai pillimehu.
Mut sanoisinko 1krt/2kk maksimissaa käydään heses/kebabil/pitsal tms.
Hesessä on ole ikinä käynyt, sen lihaskandaalin takia
Vierailija kirjoitti:
Nykyään en oikeastaan koskaan. Hampurilaisia on niin helppo tehdä itsekin.
mä paistan peruna ja bataatti siivuja pannul viel kaveriks hamppareille ni omnom. ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa. (Lapsiperhe ollaan)
sama
Päivittäin, joskus kolmekin kertaa päivässä.
Mäkkärissä kävin viimeeksi toissa vuonna kerran. Hesessä olen käynyt v. 2008, myös kerran. Hampparit eivät ole minun juttu.
Pari–kolme kertaa kuussa. Tai no, huijaan kyllä vähän, sillä haen frappen ehkä kerran viikossa. Mutta ruokaa tuon parisen kertaa kuussa.
En käy koskaan. Ekan kerran söin hampurilaisaterian yli 18-vuotiaana. Varmaan jos oisin lapsesta asti viety syömään roskaruokaa, liittyisi siihen mielihaluja ja tulisi noissa käytyä. Nyt ajatuskin joistain uppopaistetuista "perunoista" yms. etoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mm... yllättävää nämä ihmisen vastaukset, silti ollaan pullukoita. ehkä me suomalaiset tykkäämme enemmän alkomaholista, leivonnaisista ja karkeista...
Sama oli eilisen alkoholikyselyn kanssa. Absolutisteja lähes kaikki :D
Näinhän se on. Kysyttiin sitten makeiden, suolaisten ja/tai rasvaisten herkkujen syönnistä, alkoholinkäytöstä tai Seiska-lehden lukemisesta, suuri osa vastaajista vähättelee tai kieltää kokonaan eli suorastaan valehtelee, koska ei kehtaa kertoa totuutta edes anonyymisti :D
Kerran 2-3 vuodessa. Silloinkin vaan "pakon sanelemana" eli karmiva nälkä+koti kaukana+yöaika eli ainoa auki oleva ruokapaikka. Ei oo tullut kyseiseen roskaruokakulttuuriin osa-alueeseen koskaan itseään opetettua ja hyvä niin.
Mäkissä tulee käytyä kerran viikossa joskus harvemmin jos ei satu olemaan rahaa.
Ehkä parin kuukauden välein.