Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyttä hesessä tai mäkkärissä

Vierailija
05.03.2017 |

?

Kommentit (67)

41/67 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mm... yllättävää nämä ihmisen vastaukset, silti ollaan pullukoita. ehkä me suomalaiset tykkäämme enemmän alkomaholista, leivonnaisista ja karkeista...

Hesessä tai mäkkärillä ei paljon pullukoita näe vaan ihan hoikkia asiakkaat ovat. En itsekään uskaltanut ylipainoisena hampurilaispaikkoihin koska ylipaino hävetti enkä halunnut ihmisten ajattelevan että tuokin läski vetää vain hampurilaisia naamaan. Nyt hoikempana on tullut käytyä useinkin. Ei niissä ruoissa niin paljon kaloreita ole jos ei mitään tupla-tripla-aterioita osta. Hampurilaispaikoissa on myös salaatteja ja smoothieita yms. terveellisempiä vaihtoehtoja. Toisaalta hoikka tuttuni valitsee aina epäterveellisen ja mahdollisen kaloripitoisen aterian hampurilaispaikoissa.

42/67 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Joskus tulee pidettyä parin kuukauden taukoa, joskus saatan käydä viikossa parikin kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen haettiin tämän vuoden ekat mäkit.

Emme jää koskaan sinne syömään vaan aina haemme kotiin.

Vierailija
44/67 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.

Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä

ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.

Vierailija
45/67 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkissä tai Burger Kingissä käydään 1-2 kertaa kuukaudessa. Mutta emme oikeastaan ikinä osta mitään mättöannoksia, vaan pienet hampurilaiset koko perheelle ja isot ranskalaiset jaamme koko perheen kesken. Perheeseen kuuluvat me vanhemmat ja kaksi lasta.

Vierailija
46/67 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5 kertaa viikossa. Joskus myös useamman kerran samana päivänä.

Vierailija
47/67 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa vuodessa.

En tykkää yhtään siitä sapuskasta.

Olen silti reilusti ylipainoinen.

Täällä taas monet terävänä kommentoi, että miksi silti suomalaiset ylipainoisia, vaikka väittävät etteivät käy näissä.

Miten hemmetin tyhmä pitää olla, jos luulee että vain hampurilaiset lihottavat? Kyllä lihottaa moni muukin asia.

Vierailija
48/67 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 krt vuodessa. Olen ylipainoinen perheenäiti. Nuo paikat ei oo koskaan olleet mulle ongelma eivätkä syy ylipainooni. Yleensä en edes muista niiden olemassaoloa ja siksikin ei tuu käytyä. Ja jessus mitä rahanmenoa se on!

Vierailija
49/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa tulee käytyä ja yleensä Mäkkärissä. Jotkut juustohampurilaiset joskus napataan mukaan, jos on kiire. El Maco täytyy ainakin kerran vuodessa syödä ja Mc Feast. Se omenapiirakka on myös ihanaa. Ranskalaisia otan tosi harvoin, Big Macia en ole syönyt varmaan 15 vuoteen.  

Tykkään mieluummin herkutella pitsalla, ehkä n. kerran kuussa.

Vierailija
50/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan kerran vuodessa.

Vierailija
51/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran vuodessa

Vierailija
52/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä noin kerran kuussa. Mäkkärissä ei koskaan (puolalaista lihaa). Lapsiperhe ollaan.

Vierailija
53/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 5-10kertaa vuodessa. Joko Hesburger kupongeilla ostamme, tai sitten mäkkäristä euron juustoja, joiden kaveriksi on kaupasta ostettu pillimehut. 

Köyhä lapsiperhe ollaan, ja nuo pikaruokapaikat ovat käteviä silloin kun ollaan jossain retkellä ja eväiden lisäksi tarvitaan jotain hieman ruokaisampaa lämmintä syötävää.

54/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-2 krt vuodessa. Olen ylipainoinen perheenäiti. Nuo paikat ei oo koskaan olleet mulle ongelma eivätkä syy ylipainooni. Yleensä en edes muista niiden olemassaoloa ja siksikin ei tuu käytyä. Ja jessus mitä rahanmenoa se on!

Käyn hampurilaispaikoissa koska ne ovat edullisia varsinkin kuponkeja ja tarjouksia hyödyntäen. Tavallisessa ravintolassa et saa syötyä ateriaa 4-6 euron hintaan, hesellä saa 6 euron ostokseen kahvin kaupan päälle. Joskus olen käynyt hampurilaispaikoissa myös kahvilla koska tulee edullisemmaksi kuin kahvilassa käynti jos ottaa kahvin kanssa jotain.

Vierailija
55/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin kävin jatkuvasti. Sitten opin itse tekemään niin hyviä hampurilaisia, ettei nuo pikaruokapaikkojen keskinkertaiset tuotokset jaksa enää innostaa.

Vierailija
56/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nykyään Hesessä kerran tai kaksi per viikko, yleensä samalla kun käyn leffassa. En ole huomannut että paino ois noussut siltikään. En tuon useammin kyllä kävisi.

Vierailija
57/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein olet tehnyt työpäiviä roskaruokalassa?

Vierailija
58/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesessä noin kerran kuussa. Mäkkärissä ei koskaan (puolalaista lihaa). Lapsiperhe ollaan.

Hesenkään liha ei oo enää pitkään aikaan ollut kokonaan suomalaista :D

Vierailija
59/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri koskaan. Anoppi raahaa lasta siellä jatkuvasti, tietysti, koska lapsi sinne kinuaa.

Vierailija
60/67 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että käyn joka aamu hakemassa mäkkäristä laten, koska mäkki on sopivasti työmatkan varrella ja niiden latte on hyvä ja maksaa vain 2,20e + joka 6. ilmaiseksi. Joka tapauksessa hakisin aamulatteni kahvilasta, se on mulle tapa aloittaa päivä.

Syömässä näissä rafloissa käyn viikoittain - pari kertaa kuussa, riippuen vähän kaikesta. Saatan esim käydä äkkiä välipalana syömässä lastenaterian tai nugetit jos yhtäkkiä iskee paha heikotus. 

Puolustaudun vielä sanomalla että mulla on muuten syöminen ihan balanssissa ja myös liikun pitääkseni linjat kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä