Kuinka usein käyttä hesessä tai mäkkärissä
Kommentit (67)
Vaikea sanoa. Joskus tulee pidettyä parin kuukauden taukoa, joskus saatan käydä viikossa parikin kertaa.
Eilen haettiin tämän vuoden ekat mäkit.
Emme jää koskaan sinne syömään vaan aina haemme kotiin.
Olen maahanmuuttaja ja minua potkitaan nilkoille ja vainotaan tappo yrityksillä sekä minua yritetään varastaa jatkuvasti ja perhettäni stalkataan minun pahoinvoinin edistämiseksi sekä heidän myös.
Eikä siinä kaikki! Toiset ihmiset vielä tunkevat todella psykologisia asioita päähäni turmellaakseen minua ja pitääkseen minua edistyksettömänä
ihmiseläimenä. Kaikki tämä on maahanmuuton takia sekä maassa oleskelun takia. Toivon pian pääseväni pois tästä maapallossa olemisen vainoamisesta. Ehkä maapallo on väärässä ja suomen pitäisi maapallosoitua.
Mäkissä tai Burger Kingissä käydään 1-2 kertaa kuukaudessa. Mutta emme oikeastaan ikinä osta mitään mättöannoksia, vaan pienet hampurilaiset koko perheelle ja isot ranskalaiset jaamme koko perheen kesken. Perheeseen kuuluvat me vanhemmat ja kaksi lasta.
Noin 5 kertaa viikossa. Joskus myös useamman kerran samana päivänä.
1-3 kertaa vuodessa.
En tykkää yhtään siitä sapuskasta.
Olen silti reilusti ylipainoinen.
Täällä taas monet terävänä kommentoi, että miksi silti suomalaiset ylipainoisia, vaikka väittävät etteivät käy näissä.
Miten hemmetin tyhmä pitää olla, jos luulee että vain hampurilaiset lihottavat? Kyllä lihottaa moni muukin asia.
1-2 krt vuodessa. Olen ylipainoinen perheenäiti. Nuo paikat ei oo koskaan olleet mulle ongelma eivätkä syy ylipainooni. Yleensä en edes muista niiden olemassaoloa ja siksikin ei tuu käytyä. Ja jessus mitä rahanmenoa se on!
Muutaman kerran vuodessa tulee käytyä ja yleensä Mäkkärissä. Jotkut juustohampurilaiset joskus napataan mukaan, jos on kiire. El Maco täytyy ainakin kerran vuodessa syödä ja Mc Feast. Se omenapiirakka on myös ihanaa. Ranskalaisia otan tosi harvoin, Big Macia en ole syönyt varmaan 15 vuoteen.
Tykkään mieluummin herkutella pitsalla, ehkä n. kerran kuussa.
Hesessä noin kerran kuussa. Mäkkärissä ei koskaan (puolalaista lihaa). Lapsiperhe ollaan.
Sanoisin, että 5-10kertaa vuodessa. Joko Hesburger kupongeilla ostamme, tai sitten mäkkäristä euron juustoja, joiden kaveriksi on kaupasta ostettu pillimehut.
Köyhä lapsiperhe ollaan, ja nuo pikaruokapaikat ovat käteviä silloin kun ollaan jossain retkellä ja eväiden lisäksi tarvitaan jotain hieman ruokaisampaa lämmintä syötävää.
Vierailija kirjoitti:
1-2 krt vuodessa. Olen ylipainoinen perheenäiti. Nuo paikat ei oo koskaan olleet mulle ongelma eivätkä syy ylipainooni. Yleensä en edes muista niiden olemassaoloa ja siksikin ei tuu käytyä. Ja jessus mitä rahanmenoa se on!
Käyn hampurilaispaikoissa koska ne ovat edullisia varsinkin kuponkeja ja tarjouksia hyödyntäen. Tavallisessa ravintolassa et saa syötyä ateriaa 4-6 euron hintaan, hesellä saa 6 euron ostokseen kahvin kaupan päälle. Joskus olen käynyt hampurilaispaikoissa myös kahvilla koska tulee edullisemmaksi kuin kahvilassa käynti jos ottaa kahvin kanssa jotain.
Joskus aiemmin kävin jatkuvasti. Sitten opin itse tekemään niin hyviä hampurilaisia, ettei nuo pikaruokapaikkojen keskinkertaiset tuotokset jaksa enää innostaa.
Käyn nykyään Hesessä kerran tai kaksi per viikko, yleensä samalla kun käyn leffassa. En ole huomannut että paino ois noussut siltikään. En tuon useammin kyllä kävisi.
Kuinka usein olet tehnyt työpäiviä roskaruokalassa?
Vierailija kirjoitti:
Hesessä noin kerran kuussa. Mäkkärissä ei koskaan (puolalaista lihaa). Lapsiperhe ollaan.
Hesenkään liha ei oo enää pitkään aikaan ollut kokonaan suomalaista :D
Eipä juuri koskaan. Anoppi raahaa lasta siellä jatkuvasti, tietysti, koska lapsi sinne kinuaa.
Pakko myöntää, että käyn joka aamu hakemassa mäkkäristä laten, koska mäkki on sopivasti työmatkan varrella ja niiden latte on hyvä ja maksaa vain 2,20e + joka 6. ilmaiseksi. Joka tapauksessa hakisin aamulatteni kahvilasta, se on mulle tapa aloittaa päivä.
Syömässä näissä rafloissa käyn viikoittain - pari kertaa kuussa, riippuen vähän kaikesta. Saatan esim käydä äkkiä välipalana syömässä lastenaterian tai nugetit jos yhtäkkiä iskee paha heikotus.
Puolustaudun vielä sanomalla että mulla on muuten syöminen ihan balanssissa ja myös liikun pitääkseni linjat kunnossa.
Hesessä tai mäkkärillä ei paljon pullukoita näe vaan ihan hoikkia asiakkaat ovat. En itsekään uskaltanut ylipainoisena hampurilaispaikkoihin koska ylipaino hävetti enkä halunnut ihmisten ajattelevan että tuokin läski vetää vain hampurilaisia naamaan. Nyt hoikempana on tullut käytyä useinkin. Ei niissä ruoissa niin paljon kaloreita ole jos ei mitään tupla-tripla-aterioita osta. Hampurilaispaikoissa on myös salaatteja ja smoothieita yms. terveellisempiä vaihtoehtoja. Toisaalta hoikka tuttuni valitsee aina epäterveellisen ja mahdollisen kaloripitoisen aterian hampurilaispaikoissa.