Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vai oikein käyttää satunnaisia miehiä siittäjinä?

Vierailija
05.03.2025 |

Esim. naispari, itsellinen äiti tai jos oma mies hedelmätön. 

Paljon hedelmöityshoitoja halvemmaksi tulee ihan vaan hankkia panosuhteita suojaamattomaan seksiin. Se on helppoa, moni mies ei kysele turhia ja panee mielellään ilman kumia. 

Tiedän monia naisia jotka on näin hankkiutuneet ilmaiseksi raskaaksi. 

Jos ei vaadi siittäjältä koskaan mitään, ei elareita, ei yhteydenpitoa, niin onko ok? Kun monet miehethän todella kyselemättä panee menemään. Ei siinä mitään valehtelua ole naisen puolelta silloin. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma asiasi jos rupeat huorailemaan. En välitä

Vierailija
2/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Tuohan on miehillekin täysin vapaaehtoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harrastetaan suojaamatonta seksiä, täytyy ymmärtää, että sillä voi olla seurauksia. Käyttäkää kumia satunnaisten panojen kanssa.

Vierailija
4/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos ei välitä tulevan lapsen geeniperimästä.

Vierailija
5/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oma asiasi jos rupeat huorailemaan. En välitä

Eikös silloin pitäisi pyytää seksistä rahaa? Ilmaiseksi paneminen ei ole huorailemista.

Vierailija
6/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kertoa myöhemmin lapselle ettei isästä ole aavistustakaan.

Vierailija
7/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä haluan lapsen, niin hankin sen noin. Eikä se mies saa ikinä tietää. En halua parisuhdetta, olis vain minä ja se lapsi. Nopeaa, helppoa ja ennenkaikkea ilmaista. Ilmaista siementä kulkee pitkin katuja koko ajan.

Vierailija
8/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä jos mies saakin jostain tietää ja haluaakin tapaamiset lapselle. Mies voi olla vaikka millainen hullu, pershäiriöinen. Moni adhd on myös impulsiivinen eikä osaa ajatella tekojensa seurauksia. Bipot panee maniassa eikä välitä ehkäisystä. Sellaiset geenit haluatte lapselle sitten? 

Vierailija
9/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieltä tästä ovat miehet?!?

Vierailija
10/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mä haluan lapsen, niin hankin sen noin. Eikä se mies saa ikinä tietää. En halua parisuhdetta, olis vain minä ja se lapsi. Nopeaa, helppoa ja ennenkaikkea ilmaista. Ilmaista siementä kulkee pitkin katuja koko ajan.

Entäs se lapsi? Saako hän koskaan tietää alkuperästään? 

Vierailija
11/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt vai?

Vierailija
12/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs se lapsi? Saako hän koskaan tietää alkuperästään? 

FTDNA tai MyHeritage, kyllä saa halutessaan tietää!!

Vierailija
13/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on varmasti täysin hintansa arvoista!

Pariutumisen idea on, että lisääntymisessä eteenpäin siirrettävät geenit testataan. En haluaisi lasta jonkun random miehen geeneistä.

Vierailija
14/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väärin! Mies on aina taloudellisessa vastuussa sen lapsen elätyksestä vaikka olisi millainen sopimus. Lastenhuolto ei välitä tippaakaan niistä sopimuksista kun pistää miehen maksamaan elarit

Vierailija
15/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän lapsi asioissa miehen mielipiteelle saa antaa mitään arvoa!!!

Vierailija
16/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko äiti miehen terveyden ja sukupuun. Tai omansa. Kauanko suku elää.

Vierailija
17/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se miehelle sopii, jos naisella on parisuhde. Minulla meni poikuus tällaisen kanssa. Nainen korosti, ettei tarvitse käyttää kumia. Sitten jälkeenpäin tajusin, että hän varmaan käytti minua astutus sonnina.

Vierailija
18/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? 😂😂😂

Vierailija
19/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nimi ja ikä pitäisi tietää, mielestäni, lapsen tulevaa tiedontarvetta ja mahdollista geneettisen tutkimisen tarvetta ajatellen. Muuten on ok, jos mies ei vaadi ehkäisyä. Kyllähän satunnaista tai sellaiselta näyttävää seksiä "aina" on harrastettu. En tarkoita, että pitäisin tätä erityisen hyvänä tai että toimisin niin, mutta näen asian luonnollisen ja tasa-arvoisen puolen.

Vierailija
20/35 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on väärin! Mies on aina taloudellisessa vastuussa sen lapsen elätyksestä vaikka olisi millainen sopimus. Lastenhuolto ei välitä tippaakaan niistä sopimuksista kun pistää miehen maksamaan elarit

Epätietoinen Espoosta kysyy miten viranomaiset laittavat miehen maksamaan elatusapua, jos äiti ei tiedä kuin isän oletetun etunimen? Niillä on vissiin aika suuri kristallipallo sitten.