Kuinka usein käyttä hesessä tai mäkkärissä
Kommentit (67)
Ehkä kerran pari vuodessa jos sitäkään. Käytän vähäiset rahani mieluummin halvempiin ja kenties parempiin itse tehtyihin hamppareihin :)
Joskus kyllä himottais kunnon rasvamättö,ei sillä...
Käyn parin kaverin kanssa kerran tai kaks kertaa viikossa Hesessä. Itse en syö mitään, sillä kyseinen ruoka ei mitenkään innosta tai maistu.
Harvemmin tulee käytyä. Eräässä vastaavassa pikaruokapaikassa tulee syötyä aina kun olen töissä.
Pikaruokapaikan työntekijä
Enpä muista milloin olisin viimeksi käynyt. Taitaa mennä viime vuosikymmenen puolelle. Siis tykkään kyllä todella paljon niistä aterioista, mutta ei vaan tule käytyä. Vaikuttaa jotenkin turhalta rahanmenolta ja olen köyhä.
Syönyt elämässäni kahdesti Hesen kasvispurilaisen. Molemmilla kerroilla sain ruokamyrkytyksen oireita. Meni n. 10 vuotta, kun kolmannen kerran uskaltauduin pakon sanelemana, kun lapsella oli kamala nälkä eikä mitään muuta ruokapaikkaa missään lähellä.
Ruoka oli jotain aivan järkkyä. Kuin kiinalainen halpakopio Mäkkäristä, jonka senkään ruoka ei mitään gourmet'ia ole. Jopa sen pehmisnokareen rakenne aivan omituinen ja huono. Käsittämätöntä sontaa!
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että käyn joka aamu hakemassa mäkkäristä laten, koska mäkki on sopivasti työmatkan varrella ja niiden latte on hyvä ja maksaa vain 2,20e + joka 6. ilmaiseksi. Joka tapauksessa hakisin aamulatteni kahvilasta, se on mulle tapa aloittaa päivä.
Syömässä näissä rafloissa käyn viikoittain - pari kertaa kuussa, riippuen vähän kaikesta. Saatan esim käydä äkkiä välipalana syömässä lastenaterian tai nugetit jos yhtäkkiä iskee paha heikotus.
Puolustaudun vielä sanomalla että mulla on muuten syöminen ihan balanssissa ja myös liikun pitääkseni linjat kunnossa.
Minulla on vähän sama juttu, jos olen päivän menossa ja tulee nälkä niin saatan käydä nauttimassa jonkun aterian tai sitten välipalaa kuten smoothien tai nuggetit. Siinä voi samalla myös hetken istahtaa ja levähtää.
Pikaruokaa syön noin 8krt vuodessa, ravintoloissa käyn noin 10krt vuodessa.
Olen töissä paikassa missä omat eväät on melkein pakko ja asun siten että ruokakauppat ovat lähempänä kuin ravintolat/pikaruokapaikkat joten tulee tehtyä itse ruoka.
Jos asuisin/työskentelisin lähempänä pikaruokapaikkaa niin varmasti tulisi käytyä useammin.