Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikämies vonkasi 18-vuotiasta naista raitiovaunussa – saikin syliinsä aivan muuta kuin oli toivonut

Vierailija
05.03.2017 |

Nuori nainen hyppäsi nelosen ratikkaan Mannerheimintiellä Kansallismuseon kohdalla. Oli iltapäivä. Vaunu oli tupaten täynnä.

Nainen jäi seisomaan ensimmäiseen vaunuun. Kaikki paikat oli varattu.

Silloin vanhempi mies tarjosi nuorelle naiselle paikkaa. Vanhempi mies istui kuljettajan takana olevalla penkillä. Eläkeikäiseltä näyttävä mies ehdotti naiselle, että hänen polvelleen voi istua.

– En ensin yhtään ymmärtänyt, että mies tarjosi sylistään minulle paikkaa. Luulin, että mies vain sanoi, että istu alas.

Silloin parikymppinen tuntematon mies tuli apuun. Mies sanoi, että hän voi istua ja istahti vanhemman miehen syliin.

Nuorempi mies istui vanhemman miehen sylissä seuraavalle Lasipalatsin pysäkille asti.

– Jälkeenpäin sitten tajusin, että nuorempi mies oli jollain tavalla puolustanut tai auttanut minua.

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005114321.html

Olisipa tällaisia auttajia enemmän. Oma kokemukseni on että kaikki näkevät mutta kääntävät pään toiseen suuntaan.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ukkeli

Vierailija
62/63 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kuinka paljon tuon papan sanoja puolustellaan. Ihan oikeasti siinä ei ole mitään hauskaa kun joku "huumorintajuinen vanha setä" heittää muka-hauskoja limaisia ehdotuksia. "Minä voin näyttää sinulle miten ne oikeat miehet pärjää lakanoiden välissä ;)", "kyllähän sinua kelpais katsella vaikka makuuhuoneessakin!", silmän iskemistä, huulien lipomista, silittelyä, reiden kopelointia, you name it, olen kohdannut. Puolustelisitteko yhtä paljon jos vaikka maahanmuuttaja olisi heittänyt saman kommentin? Oli seksuaalisävytteinen "läppä" ihan keneltä tahansa, se ei ole yhtään hyväksyttävää. Hyi olkoon noita ehdottelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa kuinka paljon tuon papan sanoja puolustellaan. Ihan oikeasti siinä ei ole mitään hauskaa kun joku "huumorintajuinen vanha setä" heittää muka-hauskoja limaisia ehdotuksia. "Minä voin näyttää sinulle miten ne oikeat miehet pärjää lakanoiden välissä ;)", "kyllähän sinua kelpais katsella vaikka makuuhuoneessakin!", silmän iskemistä, huulien lipomista, silittelyä, reiden kopelointia, you name it, olen kohdannut. Puolustelisitteko yhtä paljon jos vaikka maahanmuuttaja olisi heittänyt saman kommentin? Oli seksuaalisävytteinen "läppä" ihan keneltä tahansa, se ei ole yhtään hyväksyttävää. Hyi olkoon noita ehdottelijoita.

Arvion tapahtuneesta voisi tehdä oikeaan osuen vain jos oli ollut paikan päällä itse näkemässä . En tiedä olitko, mutta minä nyt veikkaisin että jotain humalaisen vanhan äijän höpinöitä vaan omaksi ilokseen .    

Olisi voinut jättää omaan arvoonsa niin olisi tehonnut paremmin. Ihmisen päälle istuminen bussissa tai ratikassa  on kuitenkin törkeää.