Miehen ihastus
Mies ihastui muutama kk sitten työkaveriinsa. Ovat viesteilleet ja soitelleet sekä käyneet ulkona pari kertaa minulta salassa.
Mies alkoi puhua suhteemme tilasta ja siinä sitten sain selville ihastuksen. Myöhemmin löysin miehen viestit, joissa oli imarteleva sävy. Olivat kuitenkin päättäneet olla vain ystäviä.
Mies on sanonut olevansa kriisissä elämässään. Ei tiedä mitä haluaa. Ensin sanoi, että haluaa elää yksin, mutta nyt olemme lähentyneet uudelleen.
Olen sanonut että miehen tulee katkaista suhteet ihastukseen. Näin hän ei ole tehnyt. Hän väittää, että viesteilevät ystävinä. Suututtaa, ettei minua oteta tosissaan.
Olenko kohtuuton, jos en näe syytä luottaa ja rakentaa etääntynyttä suhdetta uudelleen? Onko kohtuutonta erota, kun seksiä ei heidän välillään ollut? Nainen ei ole ollut miehestäni kiinnostunut kuin kaverina, mutta tämä ihastui ja hetken yritti naista. Ihastus kuulemma on laantunut eikä yritä enää mitään.
Mies sanoi halunneensa jäädä "kiinni", ja tämä tuntuu hätähuudolta jotta aiemmin etääntynyt suhteemme voisi korjaantua.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen huomisesta sunnuntaihin hotelliin.
Pitää selvittää omia ajatuksiani.
Mies ei vieläkään ymmärrä, että hänen tulee lopettaa yhteydenpito "ystävään", jotta voisin edes haluta luottaa ja yrittää.
Kyllä, kierrän samaa kehää. Siksi hetkellinen pesäero voisi raikastaa aivojani.
Ehkä en halua puhua miehen kanssa enää ilman pariterapeutin läsnäoloa. Tunnen, ettei mies kunnioita minua. Se olisi syy erota.
Älä puhukaan ilman terapeuttia. Tai vaihtoehtoisesti avioerojuristia.
Eiköhän sen terapian voi skipata ja mennä suoraan omaisuudenjakoon.
Tulisi halvemmaksi. Tuskin mies terapiasta ymmärtäisi
Kylläpä mies on täyttä ymmärrystä vailla oleva uhri. Onko hän kehitysvammainen? Naiset hyväksikäyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei vieläkään ymmärrä, että hänen tulee lopettaa yhteydenpito "ystävään", jotta voisin edes haluta luottaa ja yrittää.
Ehkä en halua puhua miehen kanssa enää ilman pariterapeutin läsnäoloa. Tunnen, ettei mies kunnioita minua. Se olisi syy erota.
Älä puhukaan ilman terapeuttia. Tai vaihtoehtoisesti avioerojuristia.
Eiköhän sen terapian voi skipata ja mennä suoraan omaisuudenjakoon.
Kylläpä mies on täyttä ymmärrystä vailla oleva uhri. Onko hän kehitysvammainen? Naiset hyväksikäyttävät.
Salakatsele vielä lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Ok, en sittenkään taida olla se miehesi ihastus. Nainen nimittäin aloitti kunnon facekampanjan, ja kuvia onnellisesta pariskunnasta on viime päivinä jaettu heidän molempien seinällä. No, toivottavasti saisivat välinsä kuntoon, rehellisesti toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, en sittenkään taida olla se miehesi ihastus. Nainen nimittäin aloitti kunnon facekampanjan, ja kuvia onnellisesta pariskunnasta on viime päivinä jaettu heidän molempien seinällä. No, toivottavasti saisivat välinsä kuntoon, rehellisesti toivon niin.
En ole kampanjoinut Facessa.
Kannattaisiko pieni Face-kampanja?
Tällä hetkellä antaisin mielelläni mieheni kiertoon, ei ole motivaatiota taistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kampanjoinut Facessa.
Niin, tuossa juuri todettiin ettei kyse ollut Sinusta.
Miyen selviät siihen asti, kun pääset hotelliin? Entä sen jälkeen?
Ei se hotelli auta. Annat miehelle tilaisuuden pettää.
Mitä odotat? Että mies tulisi järkiinsä? Sitä ei tapahdu.
Hei Ap,
kurjaa kuulla että miehesi on toiminut noin väärin sinua ja suhdettanne kohtaan. En osaa neuvoa, koska kirjoittamasi kuulosti täsmälleen samalta, millaisessa tilanteessa itsekin nyt olen. Halusin vain ilmaista sympatiani sinulle ja toivottaa voimia, jotta oikean ratkaisun tekeminen tilanteessa kirkastuisi.
Meilläkin mies oli jo tässä minulta salaa (kun meillä oli kuulemma hänen mukaansa mennyt huonosti muutama kuukausi??) varannut työkaverinsa kanssa keikkareissun ulkomaille, saman bändin keikalle, mihin me olimme mieheni kanssa aiemmin aikeissa mennä yhdessä! Nyt hän on sitten paljastanut tällaisia, mutta edelleenkään ei myönnä, että olisi itse ollut naiseen missään vaiheessa ihastunut. Eikä kuulemma nainen ole minulle millään tavalla uhka. No mitähän se sitten on....
Saan fyysisiä pahoinvointikohtauksia ja näen joka yö painajaisia koska tämä tilanne stressaa, surettaa, vihastuttaa ja ällöttää samaan aikaan niin paljon. Välitän miehestäni hirmuisesti, mutta samalla tuntuu, että on mahdotonta enää jatkaa mitään suhdetta hänen kanssaan, kun yhteisTYÖ tuon työkaverin kanssa kuitenkin jatkuu edelleen, eikä tule muuttumaan. En vain enää näe, miten voisin mieheeni kuitenkaan luottaa. Tuntuu tosi surulliselta ja katkeralta.
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap,
kurjaa kuulla että miehesi on toiminut noin väärin sinua ja suhdettanne kohtaan. En osaa neuvoa, koska kirjoittamasi kuulosti täsmälleen samalta, millaisessa tilanteessa itsekin nyt olen. Halusin vain ilmaista sympatiani sinulle ja toivottaa voimia, jotta oikean ratkaisun tekeminen tilanteessa kirkastuisi.
Meilläkin mies oli jo tässä minulta salaa (kun meillä oli kuulemma hänen mukaansa mennyt huonosti muutama kuukausi??) varannut työkaverinsa kanssa keikkareissun ulkomaille, saman bändin keikalle, mihin me olimme mieheni kanssa aiemmin aikeissa mennä yhdessä! Nyt hän on sitten paljastanut tällaisia, mutta edelleenkään ei myönnä, että olisi itse ollut naiseen missään vaiheessa ihastunut. Eikä kuulemma nainen ole minulle millään tavalla uhka. No mitähän se sitten on....
Saan fyysisiä pahoinvointikohtauksia ja näen joka yö painajaisia koska tämä tilanne stressaa, surettaa, vihastuttaa ja ällöttää samaan aikaan niin paljon. Välitän miehestäni hirmuisesti, mutta samalla tuntuu, että on mahdotonta enää jatkaa mitään suhdetta hänen kanssaan, kun yhteisTYÖ tuon työkaverin kanssa kuitenkin jatkuu edelleen, eikä tule muuttumaan. En vain enää näe, miten voisin mieheeni kuitenkaan luottaa. Tuntuu tosi surulliselta ja katkeralta.
Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Aika tynnekylmältä ja julmalta kuulostaa, jos joku uuai "ystävyys" on tärkeämpi kuin vaimon tunteet. Ettei olisi narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tynnekylmältä ja julmalta kuulostaa, jos joku uuai "ystävyys" on tärkeämpi kuin vaimon tunteet. Ettei olisi narsisti?
Mies ei reagoinut mitenkään, kun sanoin.meneväni hotelliin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo, jonka mies oli alkanut salaa suunnitella keikkareissua ulkomaille työ"kaveri"naisen kanssa.
Olen käynyt oman masennukseni takia terapiassa jo vuosia, ja psykoterapeuttini on esittänyt muutamaan otteeseen ihan samaa ehdotusta (tokikaan hän ei ole miestäni tavannut): jos nyt ei ihan diagnosoitavissa oleva narsisti (veteen piirretty viiva sekin), niin hyvin vahvoja narsistisia piirteitä. :(
Eli ei ota huomioon toisen tunteita, ei kykene empatiaan, tunnekylmää kohtelua jos olen aiheesta pahalla mielellä. Syyt kääntyvät aina minuun, koska oma itsetuntonsa on niin heikko pohjimmiltaan, ettei kestä ottaa kritiikkiä omasta toiminnastaan lainkaan vastaan.
Kai tuosta pitäisi vaan päästä eroon. Vielä kun kaikki tunteet kuolisi äkisti niin olisi helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo, jonka mies oli alkanut salaa suunnitella keikkareissua ulkomaille työ"kaveri"naisen kanssa.
Olen käynyt oman masennukseni takia terapiassa jo vuosia, ja psykoterapeuttini on esittänyt muutamaan otteeseen ihan samaa ehdotusta (tokikaan hän ei ole miestäni tavannut): jos nyt ei ihan diagnosoitavissa oleva narsisti (veteen piirretty viiva sekin), niin hyvin vahvoja narsistisia piirteitä. :(
Eli ei ota huomioon toisen tunteita, ei kykene empatiaan, tunnekylmää kohtelua jos olen aiheesta pahalla mielellä. Syyt kääntyvät aina minuun, koska oma itsetuntonsa on niin heikko pohjimmiltaan, ettei kestä ottaa kritiikkiä omasta toiminnastaan lainkaan vastaan.
Kai tuosta pitäisi vaan päästä eroon. Vielä kun kaikki tunteet kuolisi äkisti niin olisi helpompaa.
Minä olen samanlaisessa tilanteessa. Mies ei ota edes avioeron suunnitteluani vakavasti vaan luulee voivansa jatkaa "ystävyyttä" ja vaimo kiltisti hyväksyisi.