Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa arvostat enemmän: herkkyyttä vai kovuutta?

Vierailija
05.03.2017 |

Eilen sain kuulla olevani heikko, kun kärsin kiusaamisen traumoista vieläkin. Kiusaamisen loppumisesta on kulunut nyt 5v ja se oli oikeasti rankkaa aikaa, jouduin kestämään sitä koko ylä-aste ajan! En mielestäni ole heikko, kun oon tässä vieläkin, sinnitelly eteenpäin, enkä oo heittäytyny narun jatkeeks. Tämä ihminen joka kommentoi minulle noin, hänellä itsellään on alkoholin kanssa ongelmia, istunut 2 kertaa linnassa pahoinpitelyjen takia, ei oo nähny lapsiaan vuosiin... Tulee mieleen ihan oma exä, joka käytti paljon henkistä väkivaltaa muhun, uhkaili myös hakkaamisella ja tappamisella, sekakäyttäjä, sitten kun mua itketti hänen ilkeys, niin totesi aina siihen että oon heikko! Mitä sitten, jos kärsin traumoista vieläkin tai en uskaltanut puolustautua kiusaamista vastaan, mä oon ihmisenä herkempi ja herkkyys on minusta kaunis asia, pitäisikö täällä vaalia sellasia arvoja että edetään kyynärpää taktiikalla, ollaan kuspäitä ja pitää sitä kauniina asiana...? Huh huh. Sitten tämä ihminen joka puhui minusta heikkona, oli silleen että nyyyh ei hän mitään pahaa tarkoittanut ja se oli vaan totuus :(( tuo ihminen aiheuttaa minussa niin paljon vihaa etten mahdu sen kanssa ees samaan huoneeseen! Ps. Jos kuspiä luet tätä ja tunnistat ittes tästä, niin ehkä sä vihdoin näät että uskallan sanoa kyllä suoraan mitä mieltä asioista oon, se ei oo heikkoutta, eikä mun tarvitse olla väkivaltainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
2/4 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan? AV:lle? Hahaha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin suoraan myös tälle ihmiselle, mutta ei ottanut kuuleviin korviinsakaan sitä, vaan jatkoi sen hokemista että minä olen heikko.

Vierailija
4/4 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi