Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ihastus

Vierailija
05.03.2017 |

Mies ihastui muutama kk sitten työkaveriinsa. Ovat viesteilleet ja soitelleet sekä käyneet ulkona pari kertaa minulta salassa.

Mies alkoi puhua suhteemme tilasta ja siinä sitten sain selville ihastuksen. Myöhemmin löysin miehen viestit, joissa oli imarteleva sävy. Olivat kuitenkin päättäneet olla vain ystäviä.

Mies on sanonut olevansa kriisissä elämässään. Ei tiedä mitä haluaa. Ensin sanoi, että haluaa elää yksin, mutta nyt olemme lähentyneet uudelleen.

Olen sanonut että miehen tulee katkaista suhteet ihastukseen. Näin hän ei ole tehnyt. Hän väittää, että viesteilevät ystävinä. Suututtaa, ettei minua oteta tosissaan.

Olenko kohtuuton, jos en näe syytä luottaa ja rakentaa etääntynyttä suhdetta uudelleen? Onko kohtuutonta erota, kun seksiä ei heidän välillään ollut? Nainen ei ole ollut miehestäni kiinnostunut kuin kaverina, mutta tämä ihastui ja hetken yritti naista. Ihastus kuulemma on laantunut eikä yritä enää mitään.

Mies sanoi halunneensa jäädä "kiinni", ja tämä tuntuu hätähuudolta jotta aiemmin etääntynyt suhteemme voisi korjaantua.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinäkin käydä treffeillä ja katso miehen reaktio.

Vierailija
2/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi halunneensa jäädä kiinni, kun ei saanutkaan salasuhteeseen sitä toista naista. Nyt voi sitten lämmitellä sun, eli toisen vaihtoehdon kanssa uudelleen. Nyt olet tietysti ykkösvaihtoehto.

Lähes kaikissa pitkissä suhteissa tietysti on noita muitakin ihastumisia, mutta kiero sanailija se sun ukkos kyllä on. Vai tajuaako itsekään miksi vaiheilee.

Mene sinäkin treffeille, vaikkei edes huvittaisi, se oli hyvä neuvo. Laittaudu pitkään ja tutustu uuteen ihmiseen hyvällä omallatunnolla. Mukavaa vaihtelua myös sinun parisuhteeseesi, eikä vain miehesi parisuhteeseen.

Vierailija
4/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mielipahasi, mutta symppaan myös miestäsi. Pitkässä parisuhteessa tulee ihastumisia melkein väistämättä, mutta ne menevät ohi ja parhaimmillaan vahvistavat tunnetta siitä että puolisona on Se Oikea. Ymmärrän hyvin, miksi haluaisit miehesi katkaisevan välit tähän ihastukseensa mutta kyseessä on valitettavasti miehen valinta. Mies on ollut avoin epäröinnistään ja tunteistaan, mielestäni voisit arvostaa sitä ja luottaa siihen että miehesi on kanssasi koska haluaa olla juuri sinun kanssasi. Painostamisella ja mustasukkaisuudella teet vain hallaa suhteellenne. Eroaminen siksi, että toinen on ollut ihastunut olisi todellinen ylilyönti.

Vierailija
5/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin samaa mieltä kuin nro 4. Itse olen ollut samassa tilanteessa kuin ap.

Pitkä suhde takana 25 v ja tapauksesta on 15 v. Mies ihastui työkaveriin ja käytiin kunnon parisuhdekriisi läpi. Tänä päivänä olemme läheisempiä kuin koskaan. Asioista keskustellaan eikä toista pidetä itsestään selvyytenä. Mutta jokainen pariskunta tekee omat päätöksensä miten jatkaa eteenpäin, joko yhdessä tai erikseen.

Vierailija
6/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu olisi hyvä syy erota

Vierailija
7/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin samaa mieltä kuin nro 4. Itse olen ollut samassa tilanteessa kuin ap.

Pitkä suhde takana 25 v ja tapauksesta on 15 v. Mies ihastui työkaveriin ja käytiin kunnon parisuhdekriisi läpi. Tänä päivänä olemme läheisempiä kuin koskaan. Asioista keskustellaan eikä toista pidetä itsestään selvyytenä. Mutta jokainen pariskunta tekee omat päätöksensä miten jatkaa eteenpäin, joko yhdessä tai erikseen.

Kriisien läpi käyminen ja niistä yhdessä selviäminen lähentää monesti ja tekee suhteesta kestävän😊

Vierailija
8/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ihastus muuttaa mieltään ja haluaakin miehesi.

Ja saa!

Vierailija
9/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ihastus muuttaa mieltään ja haluaakin miehesi.

Ja saa!

Niin, tuntuu että palasi vain koska ei saanut tätä toista.

Vierailija
10/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala sinäkin käydä treffeillä ja katso miehen reaktio.

Tosi kypsä ehdotus.. oletko parisuhdeterapeutti koulutukseltasi?

Vierailija
11/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen ihastuminen jotenkin sinulta pois? Onko tuo ystävyys sinulta pois?

Vierailija
12/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehen ihastuminen jotenkin sinulta pois? Onko tuo ystävyys sinulta pois?

Avoin suhde on yhteinen sopimus. Ap:n tapauksessa mies toimi selän takana?

Vierailija
13/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko aikuisia? Tuo kuulostaa ihan joltain 15-vuotiaiden puuhastelulta.

Vierailija
14/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vaimoakin joskus imarrella

Vierailija
15/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

järki käteen kirjoitti:

Oletteko aikuisia? Tuo kuulostaa ihan joltain 15-vuotiaiden puuhastelulta.

Mikä olisi aikuisten versio?

Vierailija
16/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset keskustelevat asioista. 15-v olisi jo jättänyt

Vierailija
17/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt liikaa mieti, mitä mies haluaa. Se on miehen asia ja hänen itsensä on se tiedettävä. Sinun vaatimuksesta mikään ei muutu. Mieti nyt, mitä SINÄ itse haluat. Onko tämä tilanne liikaa, haluatko vielä panostaa tähän liittoon. Erotako vai jatkaa? Kun itse tiedät ,mitä haluat, niin kerro se miehelle. Eroamiseen ei tarvita muuta syytä, kuin että haluaa erota. Ei ole kyse , onko mies tehnyt "tarpeeksi väärin", vaan siitä mitä SINÄ haluat. Sinun elämä: kuinka haluat sen elää!

Vierailija
18/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt liikaa mieti, mitä mies haluaa. Se on miehen asia ja hänen itsensä on se tiedettävä. Sinun vaatimuksesta mikään ei muutu. Mieti nyt, mitä SINÄ itse haluat. Onko tämä tilanne liikaa, haluatko vielä panostaa tähän liittoon. Erotako vai jatkaa? Kun itse tiedät ,mitä haluat, niin kerro se miehelle. Eroamiseen ei tarvita muuta syytä, kuin että haluaa erota. Ei ole kyse , onko mies tehnyt "tarpeeksi väärin", vaan siitä mitä SINÄ haluat. Sinun elämä: kuinka haluat sen elää!

Niin, sen kun tietäisin..

Vierailija
19/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sen kun tietäisin..

Jos kaikki oli tähän asti hyvin ja tuo on miehen ainoa "vika", miten perustelisit eron itsellesi?

Vierailija
20/136 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kirjoittanut aiemmin tästä palstalle? Mä edelleen epäilen olevani se miehesi ihastus... vaikka vähän oletkin tarinaa muutellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi