Miehen ihastus
Mies ihastui muutama kk sitten työkaveriinsa. Ovat viesteilleet ja soitelleet sekä käyneet ulkona pari kertaa minulta salassa.
Mies alkoi puhua suhteemme tilasta ja siinä sitten sain selville ihastuksen. Myöhemmin löysin miehen viestit, joissa oli imarteleva sävy. Olivat kuitenkin päättäneet olla vain ystäviä.
Mies on sanonut olevansa kriisissä elämässään. Ei tiedä mitä haluaa. Ensin sanoi, että haluaa elää yksin, mutta nyt olemme lähentyneet uudelleen.
Olen sanonut että miehen tulee katkaista suhteet ihastukseen. Näin hän ei ole tehnyt. Hän väittää, että viesteilevät ystävinä. Suututtaa, ettei minua oteta tosissaan.
Olenko kohtuuton, jos en näe syytä luottaa ja rakentaa etääntynyttä suhdetta uudelleen? Onko kohtuutonta erota, kun seksiä ei heidän välillään ollut? Nainen ei ole ollut miehestäni kiinnostunut kuin kaverina, mutta tämä ihastui ja hetken yritti naista. Ihastus kuulemma on laantunut eikä yritä enää mitään.
Mies sanoi halunneensa jäädä "kiinni", ja tämä tuntuu hätähuudolta jotta aiemmin etääntynyt suhteemme voisi korjaantua.
Kommentit (136)
Eikö sinun treffeille pääsy olisi kohtuullinen tasoitus? Lapsellisuus on jo alkanut muualta kuin sinusta.
Luepa
Peter Pan Syndrome
Olet äitimäinen Wendy, kannat vastuuta "miehen" tunteista. Mies pörrää vain Helinä-keijun perässä ikuisen nuoruuden MikäMikä-maassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä kuin nro 4. Itse olen ollut samassa tilanteessa kuin ap.
Pitkä suhde takana 25 v ja tapauksesta on 15 v. Mies ihastui työkaveriin ja käytiin kunnon parisuhdekriisi läpi. Tänä päivänä olemme läheisempiä kuin koskaan. Asioista keskustellaan eikä toista pidetä itsestään selvyytenä. Mutta jokainen pariskunta tekee omat päätöksensä miten jatkaa eteenpäin, joko yhdessä tai erikseen.
Miten käydä kriisi läpi jos toinen ei ota mitään vastuuta teoistaan eikä suhteen rakentamisesta uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä suhde takana 25 v ja tapauksesta on 15 v. Mies ihastui työkaveriin ja käytiin kunnon parisuhdekriisi läpi. Tänä päivänä olemme läheisempiä kuin koskaan. Asioista keskustellaan eikä toista pidetä itsestään selvyytenä. Mutta jokainen pariskunta tekee omat päätöksensä miten jatkaa eteenpäin, joko yhdessä tai erikseen.Miten käydä kriisi läpi jos toinen ei ota mitään vastuuta teoistaan eikä suhteen rakentamisesta uudelleen?
Juuri siksi näyttää, että ap:n ainoa vaihtoehto on erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä suhde takana 25 v ja tapauksesta on 15 v. Mies ihastui työkaveriin ja käytiin kunnon parisuhdekriisi läpi. Tänä päivänä olemme läheisempiä kuin koskaan. Asioista keskustellaan eikä toista pidetä itsestään selvyytenä. Mutta jokainen pariskunta tekee omat päätöksensä miten jatkaa eteenpäin, joko yhdessä tai erikseen.Miten käydä kriisi läpi jos toinen ei ota mitään vastuuta teoistaan eikä suhteen rakentamisesta uudelleen?
Ja ventovieras sen noin varmasti tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ventovieras sen noin varmasti tietää?
Ilmeisesti paremmin kuin ap, jonka täytyy kysyä neuvoa omaan elämäänsä täältä. Vaikuttaa avuttomalta.
Mietihän nyt muutamaa suht. loukkaavaa tosiasiaa.
Eli mies olisi vaihtanut sinut lennosta siihen toisen, *jos vaan olisi sen toisen naisen saanut.* Eli se ns. yhteinen päätös kaveruudesta on todellisuudessa rukkaset naisen puolelta.
Mies olisi harrastanut epäilemättä seksiäkin, *jos pillua olisi vaan tältä lohjennut.*
Mutta ei saanut eikä lohjennut, päättikin kai tyytyä sinuun noin paremman puutteessa, tai ei jaksa erota.
Seuraavaa ihastusta vaan odotellessa. Jos hän sitten olisi anteliaampi ja suostuvampi.
Jäätkö odottamaan? Voitko luottaa mieheen vielä joskus?
Vierailija kirjoitti:
Eli mies olisi vaihtanut sinut lennosta siihen toisen, *jos vaan olisi sen toisen naisen saanut.* Eli se ns. yhteinen päätös kaveruudesta on todellisuudessa rukkaset naisen puolelta.
Mies olisi harrastanut epäilemättä seksiäkin, *jos pillua olisi vaan tältä lohjennut.*
Mutta ei saanut eikä lohjennut, päättikin kai tyytyä sinuun noin paremman puutteessa, tai ei jaksa erota.
Seuraavaa ihastusta vaan odotellessa. Jos hän sitten olisi anteliaampi ja suostuvampi.
En voisi. Mutta minulla onkin itsekunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä niin iso kolaus etten kykenisi itseään jatkamaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisit itsesi kun et kykenisi jatkamaan itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisit itsesi kun et kykenisi jatkamaan itseäsi?
Joo. 😂
Ap päivittää pikaisesti, en voi nyt vastata jokaiseen mutta kiitos näkemyksistä.
Viikonloppuna sanoin harkinneeni jopa eroa tämän takia. Mies nyt vakuutteli, että haluaa vielä yrittää. Ei halua erota.
Minun on vaikea antaa anteeksi tai päästä yli, koska miehen käytös ei osoita yritystä tai halua korjata suhdetta. Mies lähetti naiselle viattoman kaveriviestin, johon nainen vastasi lyhyesti. Tämä suututtaa minua suunnattomasti. Mies selittää ettei yrittänyt mitään eikä viestissä ollut mitään sen enempää.
Minusta kaiken energian pitäisi nyt suunnata suhteeseen ja meihin. Tuntuu, että mies pakenee tunteita töihin ja suunnitteli myös jo 'poikien reissua' (nainen ei siis liity tähän). Siis teineilee, kun minulla on tosi paha olo ja epävarmuus tulevaisuudesta. Miksei suunnittele meidän tulevaisuutta ja meidän reissuja?
Tässä tulee vastaan pohjimmainen erilaisuus: minä analysoin tunteita liikaakin, kun mies näyttää haluavan hauskanpitoa. Ehkä hän sopisi paremmin yhteen sen toisen naisen kanssa, joka on luonteeltaan kepeämpi. Luin Wendysta ja Peter Panista, ja tuo nainen veisi mieheni keijumaahan... Vieköön!
Vierailija kirjoitti:
Luepa
Peter Pan Syndrome
Olet äitimäinen Wendy, kannat vastuuta "miehen" tunteista. Mies pörrää vain Helinä-keijun perässä ikuisen nuoruuden MikäMikä-maassa.
Tää on hyvä.
Peter Pani
Sori, oli pakko...en ole kasvanut aikuiseksi.
Olen minäkin sanonut vaimolleni olevani ihastunut Kerttu Kotakorpeen. Onko se nyt niin kamalaa? eikä tuohon ole suhde kaatunut. Kriisi se on kun ei valitettavasti tämä ihastussuhde tästä mihinkään pääse kehittymään. Vaimo sanoi että saa se kahvillekin tulla ja ihan hymyssä suin sanoi sen. Lähetin kutsun Kertulle sähköpostitse, ei vastannut. Täytyy nyt sitten elää tämän kriisin kanssa. Suvaitkaa arvon mammat sitä että parisuhteen eri vaiheissa voi tulla kaikenlaisia kriisejä. Yli mennään että heilahtaa.
Sori vaan mutta miehet eivät ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Ap päivittää pikaisesti, en voi nyt vastata jokaiseen mutta kiitos näkemyksistä.
Viikonloppuna sanoin harkinneeni jopa eroa tämän takia. Mies nyt vakuutteli, että haluaa vielä yrittää. Ei halua erota.
Minun on vaikea antaa anteeksi tai päästä yli, koska miehen käytös ei osoita yritystä tai halua korjata suhdetta. Mies lähetti naiselle viattoman kaveriviestin, johon nainen vastasi lyhyesti. Tämä suututtaa minua suunnattomasti. Mies selittää ettei yrittänyt mitään eikä viestissä ollut mitään sen enempää.
Minusta kaiken energian pitäisi nyt suunnata suhteeseen ja meihin. Tuntuu, että mies pakenee tunteita töihin ja suunnitteli myös jo 'poikien reissua' (nainen ei siis liity tähän). Siis teineilee, kun minulla on tosi paha olo ja epävarmuus tulevaisuudesta. Miksei suunnittele meidän tulevaisuutta ja meidän reissuja?
Tässä tulee vastaan pohjimmainen erilaisuus: minä analysoin tunteita liikaakin, kun mies näyttää haluavan hauskanpitoa. Ehkä hän sopisi paremmin yhteen sen toisen naisen kanssa, joka on luonteeltaan kepeämpi. Luin Wendysta ja Peter Panista, ja tuo nainen veisi mieheni keijumaahan... Vieköön!
Pakko sanoa, että kierrät samaa kehää kuin alkuperäisessä viestissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Peter Pani
Sori, oli pakko...en ole kasvanut aikuiseksi.
Oliks tää se Axl:n kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että kierrät samaa kehää kuin alkuperäisessä viestissäsi.
Ehkä ap kaipaisi irtiottoa ja tyttöjen reissua. Tai niitä treffejä.
Ei ollut munaa jättää ajoissa niin tuli kolmiodraama