Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on sydän särkynyt jo lapsuudessa. Mikään, mitä teen ei sisällä rakkautta. En jaksa enää

Vierailija
05.03.2017 |

En siis saa rakkautta, koska olen itse ihan hajalla. Minulla on perhe, mutta on hirveää olla sydämensä särkenyt äiti. Koska lapset ei kiinnosta sen oman surun yli ja mies tuntuu katkuvasti väärältä.

Kommentit (214)

Vierailija
21/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aionkin jatkaa kiukuttelua. Kun olen kiukutellut tarpeeksi, pääsen perheestä edes eroon niin, että he eivät syytä minua jättämisestään.

ap

Vierailija
22/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin kuralätäkössä makaamisella sitä, että olet juuttunut äitisi rakkaudettomuuteen. Siinä kuralätäkössä makaat. Olet jo vetänyt pahasti kuraa henkeesi. On tosiasia, että äidiltäsi et ole saanut etkä tule saamaan rakkautta. Ei se itkemällä muutu. Olet jo itkenyt tarpeeksi.

Muuta näkökulmaa. Totea, että näin on. Rakkautta et ole saanut etkä äidiltäsi tule saamaan. Nouse tuosta itsesäälilätäköstä. Päätä jättää taaksesi koko äiti. Anna itsellesi sitä hoivaa ja myötätuntoa,mitä tarvitset. Ota vastaa miehesi välittäminen ja läsnäolo. Pienistä se pitää monen muunkin raapia kasaan jaksamisensa. Nouse lastesi takia ja lopeta kuran vetäminen henkeesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi kiukuttelu on mukavaa. En yhtään ihmettele, että lapsistakin se on kivaa tai ainakin sellaista mitä tehdään mieluummin kuin ajatellaan itse.

ap

Vierailija
24/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin kuralätäkössä makaamisella sitä, että olet juuttunut äitisi rakkaudettomuuteen. Siinä kuralätäkössä makaat. Olet jo vetänyt pahasti kuraa henkeesi. On tosiasia, että äidiltäsi et ole saanut etkä tule saamaan rakkautta. Ei se itkemällä muutu. Olet jo itkenyt tarpeeksi.

Muuta näkökulmaa. Totea, että näin on. Rakkautta et ole saanut etkä äidiltäsi tule saamaan. Nouse tuosta itsesäälilätäköstä. Päätä jättää taaksesi koko äiti. Anna itsellesi sitä hoivaa ja myötätuntoa,mitä tarvitset. Ota vastaa miehesi välittäminen ja läsnäolo. Pienistä se pitää monen muunkin raapia kasaan jaksamisensa. Nouse lastesi takia ja lopeta kuran vetäminen henkeesi.

Kiitos. En koe olevani enää minkään yrittämisen arvoinen.

ap

Vierailija
25/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi kiukuttelu on mukavaa. En yhtään ihmettele, että lapsistakin se on kivaa tai ainakin sellaista mitä tehdään mieluummin kuin ajatellaan itse.

ap

Näin on! Ja varsinkin lapsille on mukavaa kun äiti kiukuttelee.

Tämä on teille kaikille paras tie onnellisuusteen💙

Vierailija
26/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on niin onnellinen kun hän itkee, raivoaa ja kiukuttelee. Tulee oikein rauhaisa mieli

Vierailija
27/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks juttu. Taidat rakastaa vain rypemistä surkeudessa. Ja puolustella oikeuttasi siihen tappiin asti. Et tule muuttumaan. Ikävää lastesi kannalta.

Jos asenteellisesti edes haluaisit lopettaa äitisurkeudessa rypemisen, saisit voimaa ajatuksesta, että lapsesi tarvitsevat sinua. Ja lapsesi saisivat voimaa edes pienistä vilpittömän rakkauden merkeistä. Pienetkin muruset ruokkivat silloin kun on nälkä, rakkauden nälkä. Lapsesi kiittävät siitä, että kokevat sinun haluavan rakastaa, vaikkavoimasi ovat vähissä.

Vierailija
28/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olen niin surullinen, ettei tästä ole mielestäni enää mahdollista jatkaa enää eteenpäin, saati puhua enää nousemisesta. Ainoa jäljelle jäävä asia on kiukku.

ap

Vierailija
29/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks juttu. Taidat rakastaa vain rypemistä surkeudessa. Ja puolustella oikeuttasi siihen tappiin asti. Et tule muuttumaan. Ikävää lastesi kannalta.

Jos asenteellisesti edes haluaisit lopettaa äitisurkeudessa rypemisen, saisit voimaa ajatuksesta, että lapsesi tarvitsevat sinua. Ja lapsesi saisivat voimaa edes pienistä vilpittömän rakkauden merkeistä. Pienetkin muruset ruokkivat silloin kun on nälkä, rakkauden nälkä. Lapsesi kiittävät siitä, että kokevat sinun haluavan rakastaa, vaikkavoimasi ovat vähissä.

Miksi saisin voimaa siitä, että lapset tarvitsevat minua? Tarvitseeko yksikään lapsi Sirpa Laamasta? Jammu-setää? Touko Tarkkia?

ap

Vierailija
30/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hemmoteltu kermaperse, jos uskot itsestäsi varmasti olevan lapsillesi enemmän hyötyä kuin haittaa.

ap

Vierailija
31/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikuisia, joiden malleja ja esimerkkiä ja elämän seuraamista ei yksikään lapsi tarvitse. Ihmiset itsekkyydessään unohtavat tämän. Luullaan vain kaikkien persehedelmiä putkauttaneiden automaattisesti olevan hyviä vanhempia.

ap

Vierailija
32/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joitakin kertoja vastannut tämän äitihullun ketjuihun koska tunnen (tiettyyn pisteeseen saakka) empatiaa häntä kohtaan. Itselläni on ollut kamala lapsuus ja myös kamala varhaisaikuisuus yrittäessäni kamppailla vanhempiini liittyvien asioiden kanssa ja heistä eroon. Tiedän kuinka paljon sattuu ja hajottaa saada huonot lähtökohdat elämään ja millaista on kun he joiden pitäisi rakastaa sinua eniten, tekevätkin kaikkea muuta ilmekään värähtämättä. Henkisen väkivallan arvet on aina syvempiä. Niistä on iso työ parantua (täysin se tuskin onnistuu koskaan) ja rakentaa itsensä kasaan.

Mutta tuo lasten ja aviomiehenkin kiusaaminen on se mikä saa karvani pystyyn. Niin kauan kun ap kohtelet lapsiasi kamalalla tavalla, puhut heistä inhottavasti, ei sinulla ole mitään oikeutta valittaa äidistäsi ja kuinka hän on sinua kohdellut pahoin. Sinä olet itse äitisi lapsillesi. Ensimmäinen asia mikä sinun on tehtävä on korjata tuo vääryys lapsiasi kohtaan. Vaikka sitten leikit hyvää äitiä jos se ei sydämestä tule, purat pahanolosi jonnekin muualle. Lapsesi ovat täysin syyttömiä sinun ongelmiisi. Samaahan sinä jankkaat itsestäsi kuinka äitisi on se paha, et sinä.

Jos mikään muu ei auta ja onnistu niin sitten eroat ja annat lastesi elää isänsä kanssa.

Minullakin on lapsia. Pelkäsin oman taustani vuoksi että osaanko heitä oikeasti rakastaa. Päätin kuitenkin jo ennen heidän syntymäänsä ettei minusta tule koskaan sellaista vanhempaa kuin omani, tietoisesti toimin toisin. En halua kenenkään kokevan samaa kohtaloa kuin omani, varsinkaan viattomien lapsieni jotka olen itse tähän maailmaan saattanut. En ole äitinä täydellinen mutta voin rehellisesti sanoa olevani hyvä äiti.

Ja vaikken ole koskaan todella osannut rakastaa ketään koska minua ei rakastettu, rakkaus lapsiini syttyi heti, eikä sitä riko mikään.

Vierailija
33/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla et ole täydellinen äiti? Etkö koe siitä syyllisyyttä?

ap

Vierailija
34/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiaa on vain tietty määrä kuten rahaakin. Nyt tuhlaat energiasi kiukkuun etkä itsesi kehittämiseen. Sama kuin ostaisit palkallasi lantakuorman ja jäisi ruoka ostamatta.

Vierailija
35/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on persoonallisuushäiriö.

miten koet, että kommenttisi auttaa ?

Vierailija
36/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole syttynyt rakkaus lapsiini, eikä se ole minun vikani. Tuskin sinäkään 32 omaa ansiotasi koit sitä rakkautta lapsiisi. Että ehkä se on helpompaa kestää toimivansa väärin kun tietää kuitenkin tekevänsä sen hyvästä sydämestä, enkä sano tätä nyt siis ilkeydellä, vaan aivan vilpittömästi. Koska ei täydellinen tarttekaan olla, mutta jos vain kuvittelee rakastavansa ja onkin kuin mun äiti, joka kuvitteli rakastavansa minua, se on huono.

ap

Vierailija
37/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun naisella on ollut beta-mies, jolle on kiukuttelunsa kiukutellut, purkanut mielensä ja päässyt tasapainoon (terapiassakäyntiäkin ehkä vaaditaan), niin nainen on kypsä etsimään alfa-miehen, joka kohtelee naista hyvin ja jota nainenkaan ei enää halua kiusata kiukuttelulla, vaan haluaa rakastaa ja palvoa ja kunnioittaa.

Ne naiset pääsevät suoraan tähän vaiheeseen, joilla on ollut ihmissuhdetaitojen voimavarojen saantia ajatellen hyvä lapsuus.

ap

Mitä ihmettä sä höpötät?

Vierailija
38/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energiaa on vain tietty määrä kuten rahaakin. Nyt tuhlaat energiasi kiukkuun etkä itsesi kehittämiseen. Sama kuin ostaisit palkallasi lantakuorman ja jäisi ruoka ostamatta.

Mihin "itseni kehittämiseen"? Ai että vika on minussa, vai, kun äitini ei rakastanut minua? Justiinsa joo.

ap

Vierailija
39/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun naisella on ollut beta-mies, jolle on kiukuttelunsa kiukutellut, purkanut mielensä ja päässyt tasapainoon (terapiassakäyntiäkin ehkä vaaditaan), niin nainen on kypsä etsimään alfa-miehen, joka kohtelee naista hyvin ja jota nainenkaan ei enää halua kiusata kiukuttelulla, vaan haluaa rakastaa ja palvoa ja kunnioittaa.

Ne naiset pääsevät suoraan tähän vaiheeseen, joilla on ollut ihmissuhdetaitojen voimavarojen saantia ajatellen hyvä lapsuus.

ap

Mitä ihmettä sä höpötät?

Niin, no naisia kun seuraa, niin tältä se vaikuttaa. Ei naisella ole koskaan oikeutta kiukutella miehelle, eikä olisi tarvettakaan, jos on sinut itsensä kanssa ja tasapainoinen ihminen. Alfat ei kuuntele sitä kiukkua, betat kyllä.

ap

Vierailija
40/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis vaikka sanon, ettei ole oikeutta, niin kiukuttelen mäkin silti. Koska olen sanonut miehelle, että jos et jaksa, niin ei ole pakko olla mun kanssa. Mutta tiedän tekeväni väärin enkä oikeuta kiukuttelua jollain saatanan tekosyyllä. Mutta tiedän miksi toimin väärin. Lapsuuden takia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi