Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on sydän särkynyt jo lapsuudessa. Mikään, mitä teen ei sisällä rakkautta. En jaksa enää

Vierailija
05.03.2017 |

En siis saa rakkautta, koska olen itse ihan hajalla. Minulla on perhe, mutta on hirveää olla sydämensä särkenyt äiti. Koska lapset ei kiinnosta sen oman surun yli ja mies tuntuu katkuvasti väärältä.

Kommentit (214)

Vierailija
201/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Äitisi tuli sinun kotiisi ja kaatoi maidot pöydälle, sen jälkeen lähti. Sinä voit joko siivota maidot tai jättää ne siihen, äitisi on jo mennyt kotiinsa, häntä ei kiinnosta siivoat vai et mutta SINUN elämäsi paranee jos siivoat. Miksi ihmeessä et siis siivoa??

Ei, vaan minä synnyin äidilleni, äitini kotiin ja äiti kaatoi siellä maidot ja sitten se pitäisi minun siivota.

ap

HAE _ APUA. SOITA _112. TAI_ PYYDÄ _ JOTAIN _ LÄHELLÄ _ OLEVAA _ HENKILÖÄ _ SOITTAMAAN.  SAIRAANKULJETTAJAT  _ HUOLEHTIVAT _ SINUT _ ETEENPÄIN.

Se olisi riittänyt, kun he olisivat vieneet äitini.

Mieti miten vääristyneellä kuvalla sinäkin elät. Näet tuossa viallisen viattomassa ja tasapainoisessa vauvassa, vaikka syyllinen on elämässä vaurioitunut ja ryvettynyt aikuinen ihminen. Häneen pitäisi kaikki toimenpiteet kohdistaa ja jättää viaton lapsi rauhaan, mutta antaa hänelle, mitä hän tarvitsee.

ap

Ap mieti tätä kirjoittamaasi ja huolella. Se on todella oivaltavasti sanottu KUNHAN se sanotaan sinun lapsillesi. Sinä et ole enää vauva tai lapsi, siihen aikaan ei voi palata. Olet aikuinen nyt ja kohtelet itse lapsiasi huonosti koska voit huonosti oman lapsuutesi vuoksi.

Ja sinä et usko, että se on minun elämääni? Todella oivaltavasti sanottu kelle tahansa, jolla on tuo kohtalo. Mutta minut se skippaa, enkä voi tarvita mitään apua yltääkseni mhinkään äitiydessä tms?

ap

Sinä olet aikuinen

Keski-ikäinen akka

Entä sitten? Tajuatko, että ikä on todellakin vain numeroita? Se ei yksinään, sinällään anna kenellekään mitään. Paitsi että olen jo noussut vaatimaan oikeuksiani.

ap

Sinä et ole enää lapsi. Sinua olisi pitänyt auttaa kun olit lapsi, kyllä, mutta se on nyt myöhäistä. Nyt sinun pitää auttaa omia lapsiasi.

Ei ole myöhäistä.

ap

Onpas koska sinulle ainut vaihtoehto on mennä ajassa taaksepäin ja äitisi muuttaa käytöstään. Tätä ei tule tapahtumaan, mutta et sitä hyväksy, mennyttä et voi muuttaa.

Ei ole, vaan vastaavankaltainen tilanne, joka menee nyt oikein voi antaa ns. korjaavan kokmuksen niille kokemuksille, joista tuli vaurioita. Ymmärtääkseni henkilön ei tarvitse olla äiti, vaan kuka tahansa, jolta odottaa rakkautta ja hyväksyntää ja saa sitten sitä, kelpaa.

ap

Näin joissain psykodynaamisissa uskotaan. Tähän siis 10 v terapiaa

Ja sen jälkeen voi alkaa siivota omaa elämäänsä. Muuttaa toimintatapojaan

Kaikille ei tuo mitään hyötyä. Perusterveille kyllä

Vierailija
202/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ällölättäpylly. Hän oli joku samanhenkinen ihminen. Mulla on hyvä perse enkä vonkaa seksiä.

ap

http://www.vauva.fi/keskustelu/2514443/aion_jattaa_lopullisesti_taman_p…

Hyvä perse, kenen mielestä?

Ja seksi on usein mielessä

Samoin kaikki pyllyyn liittyvät

Tuo ei ole mun ketju. Ja hyvä perse ihan minun omasta mielestäni, ainakin siihen liikunnan määrään nähden... :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh, äitini pakotti minut siivoamaan lapsena, nyt olen niiin traumatisoitunut että mulla on lupa kostaa se kaikille ympärilläni oleville syyttömille ihmisille!!

Mene itseesi välillä. Ei sun palstalla riehuminen tee meihin vaikutusta.

Ei ole nyt kyse mistään konkreettisesta siivoamisesta *facepalm*

Vaan kuka tekee mitä loukattuaan ketä. Lapsi haluaa pois mutta miettii lähtöä.

ap

1. Sinä olet 45 v

2. Mielestäsi äitisi kohteli sinua huonosti lapsena

3. Menneisyyttä ei voi muuttaa

4. Sinä voit huonosti

5. Sen voit vain sinä muuttaa

Siivoamalla oman elämäsi happamat maidot

Oman Elämäsi

Mutta kun kyse ei ole oman elämäni happamista maidoista, vaan siitä, jonka äitini kaatoi. Miksi ihmeessä mun pitäisi mitenkään auttaa häntä siinä siivoamisessa? Voin pahoin juuri siksi, kun sanotaan, että MUN pitää. Mieluiten pelastautuisin pois, mutta en tiedä missä mua autettaisiin, koska on niin monia asioita, joita vaille olen jäänyt ja joissa tarttisin apua, hoivaa ja tukea.

ap

KOSKA SE ON SINUN ELÄMÄSI. jos joku puukottaa minua ja jättää kuolemaan on minun mentävä itse sairaalaan jos haluan jäädä henkiin! Puukottajaa se ei kiinnosta vaikka hän tietysti on syyllinen siihen että puukotti!

Kyllä muitten olisi sinut vietävä ja jos se puukottaja olisi äitisi (ihan vertauskuvana vaan), niin tuskinpa pääsisit asiasta ihan noin vain ylitse. Varsinkin jos kukaan ei pitäisi äitisi tekoa mitenkään törkeänä. Koska se, miten minua on kohdeltu väärin ei nimenomaan ole näkynyt kodin ulkopuolella kellekään, joka olisi voinut tuomita sen edes. Joudun itsekin miettimään, että onko vääryyttä tapahtunut. Ainoa viite siihen, että on, on oma pahoinvointini, joka liittyy äitiin.

ap

Et ole koskaan pystynyt kertomaan yhtään edes arveluttavaa asiaa äidistäsi. Kaikki kuulostaa jopa keskimääräistä paremmalta, sen ajan mittapuulla.

No tuo maitoesimerkki on sellainen. Miksi lapsen kuuluisi siivota hänen äitinsä kaatama maito?

ap

Ai sinun äitisi kaatoi maidon pöydälle?

Kyllä.

ap

Maito vertauskuvana kertoo vain että sinä koit niin. Ja siksi sinun on se siivottava

Äitisi toiminnasta se ei kerro mitään

Miksi ratkaisusi olisi se, että minun olisi siivottava se? Entäs jos hylkään koko paskan sinne haisemaan. En vain sano, että se olisi helppoa. Mutta se olisi minusta OIKEIN. Tapanani ei ole hyvitellä ja auttaa ja nöyristellä paskojen edessä.

ap

Niin sinä jätät. Se on sinun kokemuksesi, joka haisee. Sinä jätät sen haisemaan ja näin se haisee sinun nenässäsi aina

Muiden kanssa sillä ei ole tekemistä

Vierailija
204/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Äitisi tuli sinun kotiisi ja kaatoi maidot pöydälle, sen jälkeen lähti. Sinä voit joko siivota maidot tai jättää ne siihen, äitisi on jo mennyt kotiinsa, häntä ei kiinnosta siivoat vai et mutta SINUN elämäsi paranee jos siivoat. Miksi ihmeessä et siis siivoa??

Ei, vaan minä synnyin äidilleni, äitini kotiin ja äiti kaatoi siellä maidot ja sitten se pitäisi minun siivota.

ap

HAE _ APUA. SOITA _112. TAI_ PYYDÄ _ JOTAIN _ LÄHELLÄ _ OLEVAA _ HENKILÖÄ _ SOITTAMAAN.  SAIRAANKULJETTAJAT  _ HUOLEHTIVAT _ SINUT _ ETEENPÄIN.

Se olisi riittänyt, kun he olisivat vieneet äitini.

Mieti miten vääristyneellä kuvalla sinäkin elät. Näet tuossa viallisen viattomassa ja tasapainoisessa vauvassa, vaikka syyllinen on elämässä vaurioitunut ja ryvettynyt aikuinen ihminen. Häneen pitäisi kaikki toimenpiteet kohdistaa ja jättää viaton lapsi rauhaan, mutta antaa hänelle, mitä hän tarvitsee.

ap

Ap mieti tätä kirjoittamaasi ja huolella. Se on todella oivaltavasti sanottu KUNHAN se sanotaan sinun lapsillesi. Sinä et ole enää vauva tai lapsi, siihen aikaan ei voi palata. Olet aikuinen nyt ja kohtelet itse lapsiasi huonosti koska voit huonosti oman lapsuutesi vuoksi.

Ja sinä et usko, että se on minun elämääni? Todella oivaltavasti sanottu kelle tahansa, jolla on tuo kohtalo. Mutta minut se skippaa, enkä voi tarvita mitään apua yltääkseni mhinkään äitiydessä tms?

ap

Sinä olet aikuinen

Keski-ikäinen akka

Entä sitten? Tajuatko, että ikä on todellakin vain numeroita? Se ei yksinään, sinällään anna kenellekään mitään. Paitsi että olen jo noussut vaatimaan oikeuksiani.

ap

Sinä et ole enää lapsi. Sinua olisi pitänyt auttaa kun olit lapsi, kyllä, mutta se on nyt myöhäistä. Nyt sinun pitää auttaa omia lapsiasi.

Ei ole myöhäistä.

ap

Onpas koska sinulle ainut vaihtoehto on mennä ajassa taaksepäin ja äitisi muuttaa käytöstään. Tätä ei tule tapahtumaan, mutta et sitä hyväksy, mennyttä et voi muuttaa.

Ei ole, vaan vastaavankaltainen tilanne, joka menee nyt oikein voi antaa ns. korjaavan kokmuksen niille kokemuksille, joista tuli vaurioita. Ymmärtääkseni henkilön ei tarvitse olla äiti, vaan kuka tahansa, jolta odottaa rakkautta ja hyväksyntää ja saa sitten sitä, kelpaa.

ap

Näin joissain psykodynaamisissa uskotaan. Tähän siis 10 v terapiaa

Ja sen jälkeen voi alkaa siivota omaa elämäänsä. Muuttaa toimintatapojaan

Kaikille ei tuo mitään hyötyä. Perusterveille kyllä

Kyllä minä olen jo saanut korjaavia kokemuksia. Parhaassa tapauksessa niitä saa läpi koko elämänsä. Mutta haluan niin paljon, ettei mennyt enää paina minua missään muodossa. Haen hyvää elämää, en vain elossa oloa.

ap

Vierailija
205/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh, äitini pakotti minut siivoamaan lapsena, nyt olen niiin traumatisoitunut että mulla on lupa kostaa se kaikille ympärilläni oleville syyttömille ihmisille!!

Mene itseesi välillä. Ei sun palstalla riehuminen tee meihin vaikutusta.

Ei ole nyt kyse mistään konkreettisesta siivoamisesta *facepalm*

Vaan kuka tekee mitä loukattuaan ketä. Lapsi haluaa pois mutta miettii lähtöä.

ap

1. Sinä olet 45 v

2. Mielestäsi äitisi kohteli sinua huonosti lapsena

3. Menneisyyttä ei voi muuttaa

4. Sinä voit huonosti

5. Sen voit vain sinä muuttaa

Siivoamalla oman elämäsi happamat maidot

Oman Elämäsi

Mutta kun kyse ei ole oman elämäni happamista maidoista, vaan siitä, jonka äitini kaatoi. Miksi ihmeessä mun pitäisi mitenkään auttaa häntä siinä siivoamisessa? Voin pahoin juuri siksi, kun sanotaan, että MUN pitää. Mieluiten pelastautuisin pois, mutta en tiedä missä mua autettaisiin, koska on niin monia asioita, joita vaille olen jäänyt ja joissa tarttisin apua, hoivaa ja tukea.

ap

KOSKA SE ON SINUN ELÄMÄSI. jos joku puukottaa minua ja jättää kuolemaan on minun mentävä itse sairaalaan jos haluan jäädä henkiin! Puukottajaa se ei kiinnosta vaikka hän tietysti on syyllinen siihen että puukotti!

Kyllä muitten olisi sinut vietävä ja jos se puukottaja olisi äitisi (ihan vertauskuvana vaan), niin tuskinpa pääsisit asiasta ihan noin vain ylitse. Varsinkin jos kukaan ei pitäisi äitisi tekoa mitenkään törkeänä. Koska se, miten minua on kohdeltu väärin ei nimenomaan ole näkynyt kodin ulkopuolella kellekään, joka olisi voinut tuomita sen edes. Joudun itsekin miettimään, että onko vääryyttä tapahtunut. Ainoa viite siihen, että on, on oma pahoinvointini, joka liittyy äitiin.

ap

Et ole koskaan pystynyt kertomaan yhtään edes arveluttavaa asiaa äidistäsi. Kaikki kuulostaa jopa keskimääräistä paremmalta, sen ajan mittapuulla.

No tuo maitoesimerkki on sellainen. Miksi lapsen kuuluisi siivota hänen äitinsä kaatama maito?

ap

Ai sinun äitisi kaatoi maidon pöydälle?

Kyllä.

ap

Maito vertauskuvana kertoo vain että sinä koit niin. Ja siksi sinun on se siivottava

Äitisi toiminnasta se ei kerro mitään

Miksi ratkaisusi olisi se, että minun olisi siivottava se? Entäs jos hylkään koko paskan sinne haisemaan. En vain sano, että se olisi helppoa. Mutta se olisi minusta OIKEIN. Tapanani ei ole hyvitellä ja auttaa ja nöyristellä paskojen edessä.

ap

Niin sinä jätät. Se on sinun kokemuksesi, joka haisee. Sinä jätät sen haisemaan ja näin se haisee sinun nenässäsi aina

Muiden kanssa sillä ei ole tekemistä

Ei se haise, jos kykenen irrottautumaan siitä. Mutta mitä tulee tilalle? Se tarkoittaisi oman äidin henkisen ja kuvitteellisenkin hylkäämistä. Se on iso paukku turvattomalle. Ihminen jää helposti kiinni paskaan, kun ei saa tukea hylätä sitä. Ikään kuin oikeutusta ei saa tehdä mitä itselle sopii, kosla joku toinen satuttaa siitä itseään. Äiti, kun lapsi hylkää. Joutuu raivon valtaan. Ja lapsi syyllistyy.

ap

Vierailija
206/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla totaalisen jumissa. Toivon sinulle ihmettä, joka pelastaisi sinut ja perheesi. Mikä se ihme olisi.

Vierailija
207/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vastuussa toisen teoista, mutta jokainen on vastuussa omistaan.

Saat rauhan kun ymmärrät että äitisi teot eivät ole sinun syytäsi. Kaikki tekee virheitä, mutta kaikki ei ota vastuuta teoistaan. Sinun osuutesi on toimia hyvin ja vastuullisesti omia lapsia ja itseä kohtaan. Vastakohtien kautta, kun otat vastuun elämästäsi, näet kuinka mitättömiä ovat ne jotka eivät ota vastuuta.

Heillä ei voi olla kontrollia sinuun enää. Kun huomaat että ajatuksesi on äidin väärissä teoissa, alat vaan ajattelemaan jotain mukavaa.

Se vahvistuu mitä ajattelee. Vain sinä voit muuttaa omia ajatuksiasi.

Vierailija
208/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä ilmeisesti jotkut, jotka syyttävät vanhempiaan siitä, että kokevat itse olevansa hylkiöitä, neuvovat minua. Miksi eivät keskity siihen, etteivät kokisi olevansa hylkiöitä?

ap

Vierailija
209/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus voi antaa sun sydämeen rakkautta. Se ei tule sulta, vaan häneltä. Hän rakastaa Sinua rakkaudella, jolla muut eivät ole kyenneet.

Vierailija
210/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tule sitten neuvomaan minua, kun eivät enää kärsi tunteesta, että ovat hylkiöitä.

ap

Vierailija
211/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä ilmeisesti jotkut, jotka syyttävät vanhempiaan siitä, että kokevat itse olevansa hylkiöitä, neuvovat minua. Miksi eivät keskity siihen, etteivät kokisi olevansa hylkiöitä?

ap

Mikset keskity kuuntelemaan neuvoja vaan haukkumaan muita kun ketjussa on puhe sinusta? Sinä itse aloitit tämänkin ketjun.

Vierailija
212/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Joissain tapauksissa, narsistiäidin mallilla, laitetaan toinen käsittelemään vaikeat asiat, kun kiusaaja ei itse pysty. Ihmiset tarvii myös peilejä toisista.

Tärkeintä on kai erillistyminen. Olet eri kuin kukaan tai mikään muu. Ei ole oleellista kuka on parempi tai huonompi, vaan se että ymmärtää olevansa yksin vastuussa itsestään. Kukaan muu ei määritä sinun kokemuksiasi. Sinulla on oikeus omiin tunteisiisi. Olet eri kuin kukaan muu.

Vierailija
213/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa teit sitten lapsia tähän maailmaan? Olisit miettinyt aikaisemmin. Jos olet väkivaltainen/kovakourainen/raivoat lapsillesi niin anna ne pois. Ne ei tarvitase sydämensä särkenyttä heikkoa äitiä, ne kärsii enemmän kuin sinä kärsit koko lapsuutesi aikana. Olisit hoitanut pääsi ensin kuntoon. Asia erikseen sinun kärsimyksesi mutta sinä olet nyt äiti ja se oli sinun valintasi?

Vierailija
214/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja

Tunnelukko

Ja menkää parempiavioliitto ry kurssille.

Ne auttoivat!! Minua siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi