Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on sydän särkynyt jo lapsuudessa. Mikään, mitä teen ei sisällä rakkautta. En jaksa enää

Vierailija
05.03.2017 |

En siis saa rakkautta, koska olen itse ihan hajalla. Minulla on perhe, mutta on hirveää olla sydämensä särkenyt äiti. Koska lapset ei kiinnosta sen oman surun yli ja mies tuntuu katkuvasti väärältä.

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun sunnuntaijorinat

Vierailija
2/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on persoonallisuushäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita joilla sydän särkynyt jotenkin kaikkeen mitä teette? Tietäisipä joku, miltä se tuntuu.

Vierailija
4/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Et saa rakkautta.

Ei yhtään kummastuta ettet itse rakasta ketään. Se on sinun todellinen ongelma.

Suunnaton itsekkyys

Vierailija
5/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kiukutella ihan jokaiselle, ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Vierailija
6/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa kiukutella, niin sitten en jaksa. Tämä on saatava purkaa johonkin. Jos ei pura, en jaksa MITÄÄN. Kiukku saa jotenkin edes liikkeelle.

Vierailija
7/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiukun purkaminen ei ole itsekkyyttä.

ap

Vierailija
8/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan.

Vierailija
9/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sydän särkynyt. Se särkyi vuosia sitten kun mun lapsi kuoli. Mä tiedän miltä tuntuu, kun kaikki tuntuu pahalta. Mä tiedän myös, että jäämällä rypemään itsesääliin, mitään hyvää ei tapahdu. Hakeudu hoitoon ja työstä suruasi. Joku päivä huomaat, että aurinko paistaa taas ja tunnet pienen pienen rakkaudentunteen sydämessä. Siitä se vähitellen lähtee. Matka on vaikea ja pitkä, mutta myös sen arvoinen!

Vierailija
10/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kiukun purkaminen ei ole itsekkyyttä.

ap

Jos olet erimieltä ja alapeukutat --> purat kiukkuasi minuun, eli siis olet omasta mielestäsi itsekäs.

Vierailija
11/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehenkin varmaan vain saadakseni purkaa kiukkuni häneen. Sen kiukun, jota en saanut purkaa äitiin, joka rikkoi minun sydämeni.

Vierailija
12/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen tärkein tehtävä avioliitossa on kestää vaimon kiukuttelua. Kiukkua, jonka naisen lapsuus on häneen jättänyt.

ap

Vierailija
13/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi. Et saa rakkautta.

Ei yhtään kummastuta ettet itse rakasta ketään. Se on sinun todellinen ongelma.

Suunnaton itsekkyys

Sä oot varmaan mies, jolle naiset vain kiukuttelee?

Vierailija
14/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä kerrot, on varmasti totta. Sydämesi on särkynyt. Äitisi ei ole kyennyt antamaan sinulle sitä, mitä tarvitset, rakkautta. Kysyn nyt sinulta ihan oikeasti, oletko jäänyt kuralätäkköön makaamaan? Nouse. Katso lapsiisi ja nouse.

Vierailija
15/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun säilöt äitisi sinuun istuttamaa kiukkua ja kylvät sitä eteenpäin, pidät äidistäsi kiinni.

Päästä irti. Googlaa keinot "päästä irti rakkaudella" jos terapiaan on liian iso kynnys.

Ei ole vaan raamatun sanahelinää, että rakkaus on suurin. En itse usko kristinuskon Jumalaan mutta ei kristittyjen opit siitä miten ihmisen pitäisi elää ihan huonoja ole.

Katkaise sukupolvien ketju. Särkyneen sydämen perintöä ei kannata siirtää eteenpäin.

Vierailija
16/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun naisella on ollut beta-mies, jolle on kiukuttelunsa kiukutellut, purkanut mielensä ja päässyt tasapainoon (terapiassakäyntiäkin ehkä vaaditaan), niin nainen on kypsä etsimään alfa-miehen, joka kohtelee naista hyvin ja jota nainenkaan ei enää halua kiusata kiukuttelulla, vaan haluaa rakastaa ja palvoa ja kunnioittaa.

Ne naiset pääsevät suoraan tähän vaiheeseen, joilla on ollut ihmissuhdetaitojen voimavarojen saantia ajatellen hyvä lapsuus.

ap

Vierailija
17/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä kerrot, on varmasti totta. Sydämesi on särkynyt. Äitisi ei ole kyennyt antamaan sinulle sitä, mitä tarvitset, rakkautta. Kysyn nyt sinulta ihan oikeasti, oletko jäänyt kuralätäkköön makaamaan? Nouse. Katso lapsiisi ja nouse.

En jäänyt kuralätäkköön, opiskelin, sain ammatin, sain töitä, seurustelin, päätin olla kimpassa nykyiseni kanssa, hankin lapsia koska ajattelin sen tekevän minut onnelliseksi. Ei tehnyt.

ap

Vierailija
18/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun säilöt äitisi sinuun istuttamaa kiukkua ja kylvät sitä eteenpäin, pidät äidistäsi kiinni.

Päästä irti. Googlaa keinot "päästä irti rakkaudella" jos terapiaan on liian iso kynnys.

Ei ole vaan raamatun sanahelinää, että rakkaus on suurin. En itse usko kristinuskon Jumalaan mutta ei kristittyjen opit siitä miten ihmisen pitäisi elää ihan huonoja ole.

Katkaise sukupolvien ketju. Särkyneen sydämen perintöä ei kannata siirtää eteenpäin.

Googletin eikä vastaan tullut mitään hengellistä. Mutta tuli neuvoja parisuhderakkaudesta irti päästämiseen. Ei suhteesta omaan äitiin. Jos siis niiden tekstien sekaan laittaisi sanan kumppani tilalle äidin. Ei varmaan kukaan pysty siihen äidin kanssa. Vihalla voi äidistä päästä eroon, mutta ei rakkaudella. Mutta jos vihalla päästää irti niin ei ole koskaan kykenevä parisuhderakkauteen. Vaan on sellainen erakko, joita palstallakin on paljon ja ovat olevinaan niin ylpeitä siitä, etteivät hyväksy ketään miestä.

ap

Vierailija
19/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hieno ihminen. Sinusta säteilee hyvyys. On ihan ajankysymys kun paranet. Saat kaiken mahdollisen rakkauden. Itse sinun ei tarvitse muutakuin odottaa ja olla hieno omaitsesi

😁

Vierailija
20/214 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan mallin. Istu sohvalla ja kiukuttele perheelle. Älä osallstu mihinkään, älä tee mitään kotona toisten eteen.

Hauku äitiäsi. Odota isän kuolemaa.

Kiukuttele - ihan varmasti kohta rakkaus tulee eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi