Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy aikuiselta neitsyeltä mitä tahansa

Vierailija
04.03.2017 |

Olen kaunis, hyväkroppainen ns. "hyvätasoinen nainen", mutta en ole jostain syystä vielä paneskellut tai mitään seksuaaliata tehnyt elämäni aikana (syytä en tiedä itsekkään)..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aikuinen neitsyt? Saako sinulta kysyä mitä tahansa?

Saa näköjään kysyä mitä tahansa, mutta hän ei vastaa. Miksi haaskaatte kaikkien aikaa?

Se on 25v bimbo blondi, yhdellä kysyjällä oli yli kolme lausetta ja se meni käsityskyvyn yli. 

Vierailija
22/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää on...? 18 vuotta? Millä tavoin olet mielestäsi hyvätasoinen? Miten tämä "tasokkuus" sinussa näkyy? Miksi puhut paneskelusta kuin seksi olisi jotakin koirien hommaa? Kai olet edes tutustunut itseesi vai oletko skipannut senkin? :) Juu, en tiedä olenko edes kiinnostunut vastauksistasi, olet täydellisen epäkiinnostava tyyppi.

Ikää on 25 vuotta. "Tasokkuus" on sitä, että olen hyvin koulutettu, pidetty, länsimaisilla standardeilla kaunis; 177cm pitkä, vaaleat hiukset, naisellinen, treenattu yms.

Voi huokaus. No hanki peilejä kämppä täyteen ja tuijota niistä kuvaasi ja kehu itseäsi. Mites se itsetyydytys muuten?

Ehkä joskus nuorempana olen tehnyt.

Eli olet aseksuaali. Älä ainakaan parisuhteeseen pyri muun kuin toisen kaltaisesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi