Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on tullut ärtynyt ja veemäinen keski-ikäinen ämmä.

Vierailija
04.03.2017 |

Mikä avuksi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet?

39v olen

Niin nuori. Mä olen 44 v ja yhtä leppoisa kuin ennenkin. Kuukautisetkin säännölliset. Onko sulla jo kuukautiset loppuneet?

No mä en ole leppoisa. Ei ole menkkoja kun kierukka.

Milloin viimeksi olet pannut? ja jos sulla ei ole seksisuhteita niin miksi sulla on kierukka?

Vierailija
22/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule chattiin piristymään. http://ouluchat.entrydns.org/chat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet?

39v olen

Hahaa!! Sanoimme jo 30 vuotta sitten kireille naisopettajille, että he eivät ole saaneet ilmeisesti munaa aikoihin, kun olivat niin ärsyyntyneitä ja veemäisiä, joten tämä lienee syy sinullakin! :D

Jos et saa munaa, niin osta joku korvike, joku mukava pöristin vaikka ja iloittele sen kanssa.

Hahhahha. Kiitti päivän makeimmasta naurusta. :D

Lueppas ap tuo tarkkaan ja lähde ostoksille. *tirsk* :D 

Vierailija
24/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin on viime aikoina ärsyttänyt vähän kaikki. Teinipoikien ruma nauru, ihmisten rumat vaate- ja sisustusvalinnat, ihmiset jotka kävelee keskellä tietä, ihmiset jotka heittää roskat maahan, typerät sanat kuten "haasteellinen" tai teinien käyttämä "ish" suomenkielisten sanojen jälkeen, yhtä ja samaa hokevat lapset bussissa... Ärymykseni liittyy selvästi muihin ihmisiin. Ehkäpä olen ollut liikaa ihmisten parissa. Loma tekisi hyvää.

Tätä mullakin. Töissäkin ärsyttää kun samat ihmiset puhuu aina samoista asioista. Tiedän miten miten työkaveri vastaa puhelimee, millä äänenpainolka se tervehtii. Miten toinen kertoo salijutuistaan, toinen koirastaan. Ärsyttäääää kuunnella niiden juttuja.

Vierailija
25/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet?

39v olen

Hahaa!! Sanoimme jo 30 vuotta sitten kireille naisopettajille, että he eivät ole saaneet ilmeisesti munaa aikoihin, kun olivat niin ärsyyntyneitä ja veemäisiä, joten tämä lienee syy sinullakin! :D

Jos et saa munaa, niin osta joku korvike, joku mukava pöristin vaikka ja iloittele sen kanssa.

Ei se pöristin korvaa mitään. Tänäänkin suristellut jo kolme kertaa. Jää vaan tyhjä olo sen jälkeen.

Vierailija
26/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuat kymmenen vuotta, ja elämänkokemusta alkaa olla riittävästi, että opit pitämään paljon isommasta ihmisjoukosta kuin tähän asti. Ei tarvitse ärtyä turhaan, voi keskittyä ärtymään aiheesta. Sitten voi vielä opetella ilmaisemaan sen rakentavasti. Kyllä se siitä.

Vierailija
27/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet ihan teinityttönen vielä! Otata tuollaiset ällöttävät kierukat pois ja nauti ihan omasta luomuitsestäsi. Minulle tehtiin ikäisenäsi sterilointi ja sain hormonit pois itsestäni. Sen jälkeen alkoi sellainen elämän kevät, että oksat pois vain! Minua panetti koko ajan, panetti ja hymyilytti, ja miehet sen kyllä huomasivat, myös oma mieheni.

Vierailija
28/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet?

39v olen

Niin nuori. Mä olen 44 v ja yhtä leppoisa kuin ennenkin. Kuukautisetkin säännölliset. Onko sulla jo kuukautiset loppuneet?

No mä en ole leppoisa. Ei ole menkkoja kun kierukka.

Milloin viimeksi olet pannut? ja jos sulla ei ole seksisuhteita niin miksi sulla on kierukka?

Yli 2v sitten loppui lähes 10 vuotinen suhde eli silloin. En ole viitsinyt poistaa kierukkaa kun on pari vuotta vielä toimintakelpoinen.

Vierailija
29/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet?

39v olen

Ei se pöristin korvaa mitään. Tänäänkin suristellut jo kolme kertaa. Jää vaan tyhjä olo sen jälkeen.

Selvä munanpuutostila. No eipä sitten muuta kuin ykköset päälle ja mummotunneliin. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
30/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on taas tullut kauhean arka, pelokas ja ujo. Palasin siihen, mikä olin lapsena. Tuossa kolmekymppisenä olin rohkea ja hyvä itsetunto, se on taas kadonnut. 

Vierailija
31/43 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei baaristakaan tule ketään järkevää. Eikä netistä.

Vierailija
32/43 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on taas tullut kauhean arka, pelokas ja ujo. Palasin siihen, mikä olin lapsena. Tuossa kolmekymppisenä olin rohkea ja hyvä itsetunto, se on taas kadonnut. 

Onko sattunut jotain ikävää

Vierailija
33/43 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiitollinen, kiitollisuus vähentää katkeruutta.

Jos olet kovin negatiivinen, olet raskasta seuraa ja sinusta ei pidä kovinkaan moni työkaveri ja perheesi.

Tajuatko, miten tyhmää on olla kiitollinen, jos ei oikeasti sitä ole? Aito kiitollisuus tuntuu ihanalta, mutta feikki..?

Vierailija
34/43 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen? Olet vielä nuori, minä olen keski-ikäinen, olen 51v. eikä minustakaan ole tullut ärtynyt, eikä v-mäinen. En edes tunne olevani keski-ikäinen.

Vierailija
35/43 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatki ap älyllistä haastetta? Minä olen huomannut nyt keski-idässä että ensinnäkin olen pääsemässä joskin hitaasti liiasta kiltteydestä ja miellyttämisen halusta, ja sen seurauksena on ruvennut ärsyttämään se että mun koko elämä menee tätä menoa muiden ihmisten tarpeiden tyydyttämiseen. Työnantajan, miehen, lasten. Minäkin haluaisin jättää jonkun jäljen maailmaan mutta tätä menoa hautakivessä lukee että (huono) siivoaminen oli hänen suurin saavutuksensa. Kun lapset lentää pesästä mulla alkaa uusi elämä.

Vierailija
36/43 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen? Olet vielä nuori, minä olen keski-ikäinen, olen 51v. eikä minustakaan ole tullut ärtynyt, eikä v-mäinen. En edes tunne olevani keski-ikäinen.

Pitäiskö tuon lohduttaa? Jos jollain ikäiselläni ei ole syöpää, se ei tarkoita etteikö mulla voisi olla. Sama pätee tähän.

Vierailija
37/43 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonilääkitys. Estrogeenin puute tekee ihan juuri tuota.

Vaihdevuodet ei alkaa sormia napsauttamalla niin kuin moni luulee, se hormonin määrä vähenee hiipimällä jo vuosia ja vuosia sitä ennen. Oot ihan ikähaarukassa.

Vierailija
38/43 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa älyllistä haastetta. Kaipaan yhteenkuuluvuutta ja tunnetta että musta välitetään. Haluaisin osata näyttää tunteenu enkä hävetä niitä. Enkä halua olla kiukkuinen.

Vierailija
39/43 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet oikealla palstalla.

Vierailija
40/43 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukku voi olla myös masennusta tai vanhaa surua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan