Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOISET MA-->***

20.03.2006 |

HUOMENTA KAIKILLE MAHAKKAILLE!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin uuden pinon pistää kehiin vaikkei toi vklopun pino iso ollukkaan. mut nythän on taas uus viikko. apua, meikäläiselkin taas viikot vaihtuu. 33+0! ei enää montaa viikkoa jäljellä!

heräsin tänään jo puol kuus... ei kivaa! ukol on tapana ennen töihin lähtöö antaa muisku ja nyt en sitten saanu sen jälkeen enää nukuttua. yleensä kyl nukahdan hetken päästä. ehkä se vaikuttaa ettei ukol ole ollu aamuvuoroo viiteen viikkoon ni saa itekin taas totutella tähän rytmiin.

onko kellään muulla ilmenny sellasta vaivaa et ruoka pukkaa tosi herkästi suuhun takasin kun kerran on jo syöny? tuntuu et saa vähän väliä nieleskellä oksennusta... :(

närästystä ei ole mut ei tääkään kivalta tunnu.

muistakaa katsoo prisma-doku tänään!!!

toivottavasti ahava? saatte asuntoasiat kuntoon ajoissa. ite en kyl kykenis enää muuttaan. tsemppiä!

ja kaikille unettomille lähetän unihiekkaa tarpeen tullen. ite kyl nukun suht hyvin. herkemmin herään mut muuten ok!

nyt aurinko paistaa niin pahasti ruutuun etten näe enää mitään...

meppe81 ja ruoto34rv

Vierailija
2/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti kommentoida jonkun viestiin tuolt vklopun pinosta. ja täs hötäkäs se unohtu.

eli siitä vatsan kovettumisesta. välillä mullakin mahaa menee ihan kivikovaks (ei satu) ja tuntuu et vauva on ihan siin ihon alla. vaikee selittää, tuntuu oudolta mut ei tosiaan satu eikä mitään. kait nekin jotain supistusten tynkää on? kertokaa tietäväiset!

meppe taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin herättiin melko aikaisin. mies tulee myös aina ennen kuin lähtee ja antaa pusun ja yleensä saa unta mut nyt aurinko paistoi sisään ikkunasta ja meiän makkarissa ei oo rullaverhoo, ikkuna siihen päin mistä aurinko nousee ja on vaalean beiget verhot joten oli ihan mahotonta saada unta uudelleen. hyvä niin, sit voi vaikka mennä aikaisin nukkumaan illalla. =)

ihana ilma vaikuttaa olee ulkona mutta näyttää kyllä vähän viileetä vaikka kevättä onkin ilmassa. eilen tuli ihan reilusti lunta täällä porvoossa ja uskon että oli se viimenen lumisade ja nyt alkaa kevät. mua ei väsytä ja laiskottaa niin paljon enää kun on niin valoisaa ja tietää et kohta talvi on ohi.

omaa ( . ) ; mullakin vaihtui viikot tänään..ja VIHDOINKIN tuli se se kauan toivottu 30!!!!! enää 70 päivää laskettuun. kuulostaapa melko paljolta mut jos menee niin kuin muut niin tää syntyy 2 viikkoa ennen la. ja kun sanoo näin niin varmasti menee yli.

vaatteet alkavat kiristää jo ja on tosi vaikee löytää jotain mihin mahtuis vielä pari kuukautta. olisin pulassa jos kaksosia odottaisin. kaveri sai kaksostytöt 4v sitten ja sen maha oli aivan valtava.

taitaa muuten meiän neiti olla taa pää alaspäin kun sattuu kylkiluihin kun hän myllertää. torstaina taas neuvola, kummallista kun on jo joka toinen viikko. nää viikot menee niin nopeesti. harmi vaan ettei oo enää ultraa, olis kiva päästä kattomaan pientä vielä kerran, sit jaksais paremmin oottaa toukokuuta. =)

kohta aamupalalle ja sit vaikka suihkuun.

my_selene ja neiti Potkiva rv 30+0

Vierailija
4/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meppe, ihan sama homma on mullakin alkanut että ruoka nousee ylös. Eilen juuri kommentoin miehelle että mun vatsalaukku on kurkussa, ja keuhkot sitten siinä päällä. Koko päivän tuli happamia röyhtäyksiä ja oksennus nousi suuhun. Tosi tympeetä. Siihen kun vielä lisätään se että keuhkot on täynnä limaa kun tämä astma vaivaa, henki on ahtaalla, niin eipä ole kovin mukava olo.

Auttaako mikään noihin happoröyhtäyksiin? Rennietä otin kokeeksi, mutta eipä sillä juuri merkitystä tuntunut olevan.

Eilen illalla tuli sitten niitä kipeitä suppareitakin. Koko päivä oli siis aika ikävä olo kaikki nuo asiat huomioonottaen. Aikaisemmin nuo supparit on olleet kivuttomia, sellaisia jossa tosiaan maha menee hetkeksi ihan kovaksi.

Muuten, jos vielä muistatte sen meidän lomamatkapaluu episodin, miten paluulento oli myöhässä ja jouduttiin ostamaan uudet liput jne. Noh, matkatoimistosta soitettiin lauantaina. Ja ne ei korvaa mitään. Se on vaan henkilökohtainen " voi voi" . Eli sille lomalle tuli sitten se 500 euroa lisähintaa. Tottakai ottaa päähän, mutta minkäpä tuolle voi. Vakuutusyhtiöstä sanovat ettei matkavakuutus tuollaisia korvaa, joten omasta pussista kaikki on pois. Täytyy sanoa että oli viimeinen kerta kyseisen matkatoimiston asiakkaana. Vielä kehtaavat lauantaina soittaa, viikonloppuhan siinä meni pilalle.

Taas valitusta täältä. Mutta mukavaa viikkoa toukomasuille!

Red_Cat & Möykky 30+2 (liityttiin kolmenkympin kerhoon mekin)

Vierailija
5/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun arska taas mollottaa, viikonloppuna olikin niin tammikuiset ulkoilukelit kun lunta tuli vaakasuoraan :-/

Mutta mä olen saanut viimeinkin nukuttua! Viime yönä en herännyt _kertaakaan_ Well, mikä tosin sai mut heti huolestumaan et onko Voitto hengissä... Oon aamun yrittänyt tökkiä ja ravistella, ja kyllä siellä kait jotain on vastailtu. Onhan se kiva että on suht hiljanen tuo vuokralainen, mutta tälläsissä tilanteissa toivois et sais bilettäis vähän enemmänkin.

Viikonloppu meni oikein rauhallisesti vauvanhaalaria kutoen. Aloitin sitten virkkaamaan peittoakin kun oikein innostuin (mun suurin raskausvaivani lienee sitten äitiyslomalla rannetupentulehdus...)

Viimeinen täysi työviikko alkaa, hiphei! Tsempityksiä unettomille, koittakaa jaksaa, parin vuoden päästä helpottaa ;-P

stellis&voitto 32+6

Vierailija
6/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Lahopäinen täällä miettii, oliko meidän Helsinki-tapaaminen huomenna vai ensi viikon tiistaina? Olen jostain syystä merkinnyt sen kummallekin viikolle kalenteriin...

Voivoi tätä raskausdementiaa...!!

Genoveffa & Papu 30+3

Vierailija
7/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meppe ja Redcat: Toivottavasti ongelmaanne löytyy joku apu. Ehkä pienet ruoka-annokset tai jokin maitotuote aterian päätteeksi?

Redcat: Soita nyt vielä kuluttaja-asiamiehellekin. Eikö tuossa nyt mitään keskitietä voisi löytyä? 500 euroa on iso raha, olipa se sitten pois keneltä tahansa...

Stellanord: Onnea viimeiselle työviikolle! Neulominen ja virkkaaminen on mukavaa puuhaa, mutta vaipanvaihdossakin ranteita tarvitaan, joten älä nyt aivan jännetuppitulehdukseen asti aherra ;)

Itse odottelen sairaalakutsua, verensokereita olen kovasti mittaillut ja yrittänyt liikkua sen vähän mitä supistuksilta pystyn. Vielä viikko sitten tunsin syvää syyllisyttä siitä, että jäin supistusten takia kotiin, kun äitiysloma alkaa vasta 20.4., mutta tuon sokerirasitusjutun jälkeen ei ole enää ollut minkäänlaista morkkista. Ja tekemistä täällä kotonakin riittää, kun kaikki liikkeet ovat niin hitaitaa ettei pysty viuhtomaan entiseen malliin.

Aurinkoisin kevätpäiväntasaustunnelmin,

Kevis rv 29+6

Vierailija
8/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,niin se taas viikko vierähti vauhdilla.

Huomena olis taas äitipolikäynti.Vähän jännitää et onko tullut muutosta kohdun suulle,on nimittäin supistellut aika paljon(ei kovin kivuliaita onneksi)....Ei täs muuten ole hätää,mut kun ollaan lähdössä viikon päästä lappiin reissuun.Pitkästä aikaa yhteinen loma ukon kanssa,se on yrittäjä ja aina töissä;o/

Meppe mulla kans tulee ruoka helpsti ylös syönnin jälkeen,etenkin jos erehtyy menee pitkälleen.Ei kuitenkaan ole närästystä.Voisko vauva olla jo niin ylhäällä et painaa mahalaukkua?

Onko kellään kokemusta miten kissa totuu vauvaan?Meidän katti on vajaan vuoden ja tosi villi tapaus.Se on kova hyökkäilemään jalkoihin ja yleensäkkin kaikeen liikkuvaan.Täytyy vaan toivoa et kastrointi alkaa tehoamaan...Niin ja onneksi on kesä tulos,viihtyy ulkona paremmin!

Nyt täytyy lähteä koirien kans ulos ku on niin ihana ilma.

Luci ja paavo 33+5

Vierailija
9/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!!

Ensiksikin Red_Cat, mua suorastaan vi****aa sun puolesta toi sun loman " pieleen" meno!!!! Nehän siinä mokas ettekä te ja ei muuta ku " voi voit" saat päälle. Kuinkahan olisivat itse laittaneet, mikäli omalle kohdalle olisi osunut. Eikö tuota voi vielä kysyä jostain kuluttajavirastosta tai " kuningaskuluttajasta" ???

Sitten täällä on ollut puhetta niistä Valion mehukeitoista. Itse pidän valtavasti niistä, mutta nyt en ole uskaltanut niitä syödä, kun niissä sokerittomissa on käytetty aspartaamia makeutusaineena. Voiko sitä raskaanaollessa syödä????

Omaa napaa sen verran, että meidän vauva taitaa olla poikittain tai jotenkin muulla lailla epänormaalisti masussa, kun potkut tuntuu vain alavattassa ja sitten oikean kyljen alla. Onko muilla kokemuksia, miten päin tämä vattassa asustaa??? Viimeisessä ultrassa pelkopolilla vauva oli perätilassa...

Mullakin vaivana huonosti nukutut yöt, sellainen 3 tuntia unta ja sitten joko vessaan tai pitää vaihtaa kylkeä, kun paikat puutuu, mutta onneksi tämä loppuu noin 6 viikon kuluttua : )

Ihanaa, kun ole ollut nyt viikon kotona saikulla, niin huomaan ilokseni olevani nyt huomattavasti pirteämpi kuin ennemmin, ilmeisesti siksi, kun ei tarvitse murehtia työasioita ja saa keskittyä tähän odotukseen, ainoa asia mikä murehdituttaa on se synnytystapa, mutta menen 3.4 sinne pelkopolille uudelleen keskustelemaan asiasta ja katsotaan sitten mikä on " tuomio" mutta eiväthän ne voi mua pakottaa alatiesynnytykseen, eihän ketään voi???

Laura 33+6

Vierailija
10/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeutusaineet a-alkuiset saa syödä, s-alkuset ei. =)

m_s

Vierailija
11/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa kaikille,

niin ne viikot vierii. hurjaa ajatella, että ehkä jo ensi kuussa voisi saada oman vauvansa kotiin :) joku valitteli ruoan nousemisesta kurkkuun. kohtu painaa vatsalaukkua ja siksi se ruoka nousee kurkkuu. ikävä vaiva. mua on auttanut pienet ruoka-annokset, rennie ja piimä. joku kyseli supistuksista. kyllä ne kivuttomat mahan kovettumisetkin on supisteluja. ekakertalaisilla ei välttämättä kivuliaita supistuksia olekaan raskauden aikana, mutta toisella kertaa kohtu on jo konkari ja " osaa" supistella kipeästikin. näin kuulin terveydenhoitajalta. ja ketään ei käsittääkseni voi pakottaa alatiesynnytykseen jos synnytyspelko on niin kova. olen itse menossa viikon päästä pelkopolille, kun esikoinen syntyi 13 tunnin rääkin jälkeen, tarjontavirheen vuoksi sektiolla enkä sektioon enää haluaisi. se oli taas mulle huono kokemus, mutta voi johtua ihan siitä, että olin kuitenkin yrittänyt synnyttää poikaa ihan normaaliteitse pitkän ajan ja oli aivan poikki ja kamalan kipeä siinä vaiheessa, kun sektioon pääsin.

omaan napaan ei kummempaa. yöheräilyt vaan harmittavat ihan kamalasti. olen ihan väsynyt. pissalla pitää käydä useammin kuin aiemmin ja jotenkin vaan heräilen parin tunnin välein vaihtamaan asentoa. mua pelottaa, että tätä jatkuu loppuun saakka. miten sitä vauvaa jaksaa sitten hoitaa ?! miten te muut unettomat jaksatte ? nukutteko päivällä ? itse en ole oikein osannut nukkua päivällä, mutta pakko se on alkaa yrittämään.

aurinko paistaa täällä itä-helsingissä kirkkaalta taivaalta. se piristää :) ja kohta koittaa huhtikuu ! täytyy yrittää nauttia vielä näistä vapaista hetkistä ennen vauvan tuloa.

hyviä vointeja kaikille masuille !

Vierailija
12/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, esikoinen heräsi kyllä 5.30 mutta jatkoikin sitten unia melkein kasiin saakka. Onneksi, sillä itse valvoin vauvan myllerryksen takia melkein yhteen yöllä.

Aamu onkin sitten ollut melkoista kaaosta. Puuron jälkeen esikoinen kiipesi sohvalle ja tuli sieltä rytinällä alas. Samaan syssyyn oli päästänyt oikein kakkapommin vaippaansa, josta sitten tavaraa oli levinnyt sohvallekin... No, nyt olemme molemmat suihkunraikkaita ja sohvakin on pesty...

Meppe ja RedCat; ihan närästykseltä tuollainen ruuan ylösnousu kuulostaa. Ei siihen taida auttaa muu kuin se, että vauva vaihtaa asentoa (nyt se siis painaa mahalaukkua ja palleaa ja siksi ruoka tulee ylöspäin). Joku sanoi piimän tai maitotuotteiden auttavan, eihän se kokeilu mitään maksa.

Ja juu, aspartaamilla makeutettua mehukeitoa saa syödä. Taidan ostaa itsekin, sillä tämä makeanhimo on ihan kamalaa. Vaikka kyllä ne kilot esikoisen jälkeenkin lähti ihan hyvin, niin silti tuo viime neuvolankäynnin kilo per viikko painonnousu säikäytti.

Eilen kaivelin vauvanvaatteet valmiiksi tulokasta odottamaan. Sairaalakassia en kyllä aio pakata aikoihin, kun ei sinne mitään ihmeellistä tarvitse mukaan ottaa. Korvatulpilla ja hlökohtiasilla hygieniatarvikkeilla pärjää hyin ja niitä nyt ei kauaa pakkaile.

Pampula, poika ja Sintti 30+6

Vierailija
13/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta multakin kaikille. Mulle tuli tänään plakkariin tasan 32 viikkoa, jippii! Ja Stellanord, mullakin alkoi viimeinen työviikko ennen äippälomaa, ihanaa:) Ensi viikolla alkaa sitten vauvanvaatteiden pesu ja yleinen hysteria kohti laskettua aikaa:) Mun täytyy ostaa vielä sellasia 50-senttisten vaatteita lisää. Niitä on muuten mun mielestä vaikeampi löytää kuin isompia kokoja. Useimmat vaatteet ovat 60-senttisille tai isommille - vai shoppailenko vain väärissä kaupoissa?

Sain eilen aikaiseksi selkäjumppaa ja nukuinkin yllättäen koko yön ilman selkäsärkyjä. Aivan luksusta.

terkuin

Aurora

Vierailija
14/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on taas yks raato koneen ääressä. Viikonloppu oli ihan kamala, kun esikoinen ei suostunut nukkumaan päikkäreitä, ei syömään ruokaa kolmea lusikkaa enempää ja oli muutenki villi ku mikä! Sit oltiin kaikenlisäksi koko viikonloppu kyläilemässä ja jouduin ravaamaan koko ajan neidin perässä, ettei ois hajottanu mitään lasiesineitä ym! Onneks nyt tuntuu tytöltäkin olevan veto pois joten toivoa on, että tää päivä menis rauhallisissa merkeissä:)

Meppe mulla on kanssa toi ärsyttävä röyhtäilyvaiva. Joskus auttaa renniet, mutta ei mulla ainakaan maitotuotteet helpota. Sen oon huomannu, että kaikki rasvanen, hedelmät ja mehut pahentaa mulla tota vaivaa.

Red_cat muakin suututtaa sun puolesta! Kyllä voi olla epäreiluja tollaset tilanteet. Yhdyn kuitenkin edellisiin, että kannattaa vamaan vielä yrittää nostaa meteliä asiasta!

Masussakin on ollu paljon hiljasempaa viikonlopun aikana. Varmaan vauva yrittää olla mahollisimman hiljaa, ettei vaan äiti ärsyyntyis enempää:)

Äh, kauppaan pitäs lähteä. Toivottavasti sen jälkeen pääsen päikkäreille, kun en muuten taida tätä päivää loppuun jaksaa..

pricilla rv28+6

Vierailija
15/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin joskus kun olin vaatepuolella tavaratalossa töissä, niin vauvanvaatteita tuli aina niin, että 50 senttisiä oli " sarjassaan" vain 1-2kpl kun taas 70cm saattoi olla 10kpl! Siksi niitä lienee niin hankala löytää, kun tietysti se yksi kappale menee heti ensimmäisenä myyntipäivänä :-/

Mulla ei oo noita ostosongelmia ollut, kun oon pitänyt tukkimiehen kirjanpitoa saaduista vaatteista ja omista kirpparilöydöistä. Melkein jo hävettää, että pelkkiä 60 senttisiä pitkähihasia bodyja on 15 kpl...

Vierailija
16/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla auringonpaisteella on ihmeellinen vaikutus. Mieli on heti aamusta ylhäällä, vaikka tyttö oksennustaudissa ja pyykkään karseen hajuisia lakanoita.

Sain juuri postissa Kelan päätökset äitiyspäivärahasta ja äitiysavustuskin kilahtaa tilille tällä viikolla, mukavaa. Ja kerrankin saa olla tyytyväinen päivärahan suuruuteen. Sain täyden palkan vuodelta -04, joten ihan mukava äitiyspäivärahakin on tulossa.

Kyllä kaiketi ne vatsan kovettumiset on harjoitussuppareita. Mulla on ollut myös sellaista vihlontaa emättimessä, mikä onneksi helpottaa, kun lepää välillä. Täälläkin tulee keskiviikkona 30 viikkoa täyteen, joten sen puolesta ei enää ihan niin paljoa hirvitä kivuliaatkaan supparit, kun viikkoja kuitenkin jo ihan mukavasti kasassa.

Mä juon joka päivä valion mustikkakeittoa, mutta ihan sitä sokeripitoista. On ainakin terveellistä ja kroppa ei rasitu millään keinotekoisilla aineilla. On vähän niin kuin omatekoista, voi huijata itseään. Piimä maistuu myös täällä ja nyt olen opetellut myös ruisleivän syöntiä, kun aiemmin meni pelkkä valkoinen leipä.

Kaksosten rattaat pitäisi varmaankin tilata jostain nettikaupasta. Onko kukaan tilannut? Millä sinä pam-pu-la aiot kärrätä teidän lapsukaisia? Taitavat olla saman ikäisiä kuin meillä. Meidän tyttö on syntynyt marraskuussa -04.

Aurinkoa kaikille ja hyvää oloa!

Vierailija
17/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu vierähti ja tänään olisi neuvolassa synnytysvalmennusta.

Viikonloppuna olimme häissä, juhlat sujuivat hyvin ja koska jatkot olivat hotellilla menin syönnin jälkeen vähäksi aikaa huoneeseen lepäileen. Palasin sitten juhliin takaisin ja yhdeksän aikaan olin valmis nukkumaan. Touko ei kuitenkaan ollut, vaan juhli masussa klo 2 saakka. Yritin siinä sitten torkkua bilettäjän kanssa.

Viime yö kotona meni sitten jo paremmin vaikka illalla vatsatanssija ei meinannut millään asettua. Soittelin sitten soittorasiaa vatsan päällä ja ilmeisesti auttoi koska sain itsekkin unen ja nukuttiin aamuun saakka ilman herätyksiä.

Aurinko paistaa mukavasti ja ajattelin lähteä ulkohommiin kunhan vähän pakkanen laskee. Pyykkiä olisin pessyt mutta koska sitä ei ollut tarpeeksi en viitsinyt pyörittää vajaata konetta.

Laitan Oulun tapaamisesta otsikon jos saataisi muitakin kahville mukaan.

t. Nasu ja Touko-masu 31+1

Vierailija
18/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, taas paistaa pitkästä aikaa aurinko. Piristyy vähän itsekkin.

My_selene: Me taidetaan molemmat surffailla sekä täällä Vauvan että Kaksplussan toukokuisten palstalla ;) En oo aiemmin edes huomannut... Mulla vaan on eri nimimerkki Kaksplussalla kun ei se jostai syystä hyväksyny tätä nimmaria. Mut Christinan hyväksyi =)

Kuka se puhui siitä että tuntuu että vauva on ihan tossa " vatsan pinnalla" ? Mullakin tulee monesti sellainen tuntemus, lieneekö sitten supistus vai mikä...

Mulla on nyt muutamanpäivän sisään kummallisesti masu pullahtanut ulospäin. Mieskin nauroi että miten se on noin yhtä äkkiä kasvanu =D

Ei siis kait ole vielä laskeutunut, mutta on tossa ihan edessä. Ja liikkeet tuntuu nyt jotenki selvemmiltä...

Liitoskivut senkuin pahenee. Onko muilla sellaista ettei kärsi istua millään kovalla penkillä, saati sitten lattialla?? Mä eilen jouduin yhdessä kyläpaikassa istumaan kovalla penkillä melko pitkään, ja illalla oli sit niin tuskaista että hyvä kun kävelemään pääsin =/

Kristiina rv 31+5

Vierailija
19/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina; juu..olen huomannu. aika harvoin kirjoitan 2+ toukopinoon, luen kyllä melkin joka päivä. " tunnen" kyllä paremmin nää toukotoiveet. ihan kivaa kuitenkin lukee. =)

huuto.netissä taas olen bongailemassa tavaroita. hirveesti olis kiinnostusta kantoliinoihin mut en tiedä niistä mitään ja tuskin osaisin edes solmia oikein. pitäs visiiin mennä johonkin liina-tempaukseen. jos vaikka joku " alan ammattilainen" näyttäis ja kertois vähän.

muhun on yös iskeny se perinteinen kevät-shoppailu-vimma. kokoajan hyökkää postiluukusta mainoksia kesä ja kevätvaatteista ja ahistaa kun ei voi ostaa melkein mitään kun ei sitä tiedä jos edes mahtuu. jotain pientä voi tietty ostaa ja jotain tos venyvää ja viileetä. niin ja uusia kenkiä pitäis hankkia mulle ja tytöille. onneks on kesävaatteita paljon vauvalle kun eka on syntynyt huhtikuussa ja toka heinäkuussa. =)

pakko aktivoida ittensä.

my_selene ja neitnen rv 30+0

Vierailija
20/56 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha jaa, onkos se nyt sitte maanantai? Miten on mahdollista, et meikäraato on just päässyt sängystä ylös ja teillä on täällä jo kaks sivua tekstiä? ;)

Viikonloppu oli perseestä. Mies lähti lauantai aamuna Lappeenrantaan ja tuli takaisin yöllä kolmen aikaan. Hei kauheen noloa, mut en koskaan oo ollut niin kauan yksin kotona! Siis sen jälkeen kun muutin vanhempien luota pois! Oli ihan kamalaa! Ja aika meni niiiin hitaasti..No nyt se onneksi on kotona taas eikä sen tarvitse nyt sitte Ouluunkaan lähteä kun Turun Palloseura putosi jatkosta...

Simmossi. Samat vaivat mulla eli säryt ja närästys. Yöllä hankala nukkua, jatkuvasti pissattaa yms yms... Nyt taas josatin syystä vauva aloittanut jonkun hiljaisen jakson, täytyy tänään seurata nota liikkeitä ihan tosissaan. Huomenna voisi sitte soitella neuvolan jos on tarvetta...

Postikin tarttis hakea mutta ku ei millään jaksa. Ai niin, me aloitettiin eilen nuo välilihan öljyämisharjotukset eli otettiin varaslähtöä pari päivää. Täytyy kyllä sanoa et se oli kamalaa. Täytyy varmaan kesksutella lääkärin kanssa vielä tästä synnytystavasta...

Eipä mulla mitään ihmeellistä. Ens viikolla vasta neuvola, pyyh, oisin halunnut jo tällä viikolla:( Ehkäpä sitten taas viikon välein tämän viikon jälkeen kun on terkkari lomalla nyt, ois muuten kuulemma voinut ottaa..

Mukavat viikon alut nyt kuitenkin kaikille, koitanpa minäkin ehtiä taas jossain välissä pinoutuman...:)

Br1t ja Mercedes 33+5