Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!! Outo " pisto" mahassa!

18.08.2006 |

[color=darkviolet]Rv 17 menossa ja navasta suoraan ylöspäin n. 5-6cm arvioituna välillä jotenki no pistää. Se tunne ei oo koko ajan. Vajaan parin tunnin aina silloin tällöin tuo tunne käväsee. Se on ns. hetkessä ohi ja tunne ei ole laaja, yhdessä kohtaa.

Omituista kuvailua, mutta voiko närästys tuntua näin? Sitä tosi tosi harvoin mulla on ollu ja en nyt tähän hätään muuta keksiny. Rennien otin kokeeksi, oisinkohan napsassu sen vajaa puol tuntia sitten.

Naurakaa ihan vapaasti, jos siltä tuntuu, mut nyt tarvin mielipiteitä. Kiitos!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa samanlaista pistävää tunnetta massussa viime raskaudessa ja muistaakseni silloin oli muillakin täällä vauvapalstalla samanlaista. Valitettavasti en osaa kertoa, että mistä johtuu.

Vierailija
2/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Muistatko kestikö se tunne sulla kauan? Tuntuko sulla missä päin masua?

Rennie sai mut ainaki röyhtäileen. .en tiiä oliko mulla lvaan ilmaa mahassa. Ehkä vähän parempi olo. Äh, taas se pisto tuntu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui aina jossain lähellä napaa, en muista tarkemmin. Pistoksi tuli ja meni pitkin raskautta, välillä pisti pitkään ja välillä vain vähän aikaa. Mulla tais tosin olla viikkoja enemmän kuin sinulla. Kysy neuvolasta jos olet kovin huolissasi, uskon kuitenkin, että kaikki nippailut ja pistelyt kuuluu raskauteen (kunhan ei kovaksi kivuksi kääny)

Vierailija
4/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Ukko ehotti lihaspistoo. *huoh* Sitä vaan säikähtää ja alkaa kuulosteleen " liikaa" kaikkia tuntemuksia.

Kiitos sulle mielipiteestä :)

Vierailija
5/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]luen mielellään :)

Vierailija
6/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä, mistä se johtuu.

Mulla oli kans esikoisesta ihmeellistä pistoa, jotenkin niinkun ehkä polttavaakin paikoin. Sitä tuli pitkin raskautta aina loppuun asti enkä sit osannut huolestua siitä mitenkään.

Kysyin kyllä siitä neuvolassa,mutta ei niillä ollut mitään tietoa. Tunsin itteni vähän pimpoksi kuvaillessani kipua...polttavan pistävää...heh!

Joka tapauksessa kyseessä on varmasti harmiton juttu :)

Ja eiku nauttimaan odotuksen ihanuudesta :)

Vierailija
7/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin ollut vaikka mimmosta polttelua ja pistoja,mut uskoisin sen liittyvän kohdun kasvuun :),mulla oli sellasta pistoo välillä ettei uskaltanu melkeen hengittää..menin lääkäriin ja visiin vauva vielä paino joteski niin mikä ärsytti,ni se riitti...:)

k.h.p ja tärppi 38+5

Vierailija
8/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Mä en yhtään jaksa muistaa oliko esikoista oottaessa tällasta. Mulla on hirveen hatarapää ;) ja ku viime vuonna oli pari km:a niin sitä on aika varpeillaan kaikesta.

Tän päivän syöminen siirty huomattavasti normaalia myöhemmäksi ja muutenki syöny olemattoman vähän, joten sen piikkiin olin laittamassa tätä. Mut outoa ku se tuntuu niin just yhessä kohtaa, jota ei voi mun mielestä etes sanoa alueeksi. Kuulostaa huteralta sepostukselta.

Mut nyt mie meen syömään. .

Vierailija
9/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Nyt ei oo niin usein pistäny. Muutaman hentosen pyörähyksen tunsin masussa, joten kai siellä kaikki on ok. Raivannee itelleen lisää tilaa ylöspäin niin pistää. .

Jos jollakulla on jotai lisättävää niin kertokaa. Tää akka käpertyy kohtpuoliin peiton alle :)

Z ja Säde 17

Vierailija
10/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla voi olla selkä jumissa. Minulla on tullut just tuollainen pistävä kipu navan yläpuolelle (yläviistoon vasemmalle) ja johtunut selästä. Sieltä tulee siis joku hermo... minulla on ollut sitä sekä raskaana että muulloinkin.

äitimiia

Vierailija
11/15 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Tuopa ei tullu mieleenkään. Mulla oli talvella selkä niin jumissa etten voinu selälleen mennä! Nyt se ei oo kyllä siten oireillu, mut. .hieronta ei varmaan ois pahitteekskaan.

Kiitos Äitimiia :)

Vierailija
12/15 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jo epäilin alkavaa umpparia, kun pistokohta on tuossa umpparin paikkeilla. Vaiva tuntui niin pieneltä, että en siitä lääkärillekään maininnut viime käynnillä. Mutta silloin kun pistelee enemmän, se mietityttää. Taitaa kuulua sarjaan " raskauden ihmekrempat" ..

Vierailija
13/15 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli häpyliitos löystyy ja aiheuttaa kyseisen piston, ihan ku joku tuikkais tikarin massuun! peläistyin kauheasti kun muistaakseni viikolla 15 nousin kyykystä ylös ja pisti ihan hirveästi! soitin sairaalaan ja sanoivat että on ns. liitoskipua! Loppuraskaudessa kärsin kaikenlaisesta vihlonnasta mutta muuten raskaus meni hyvin loppuun asti...

Vierailija
14/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]ei voinut varmalla sanoa, mutta epäili kohdunkasvun aiheuttaneen tuon piston. Jos ei uusi niin käski olla huoleti.

Vierailija
15/15 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiva tuli just noilla viikoilla ja olin silloin vielä Englannissa yksikseni, joten oli aika kamalaa, kun pelotti että mikä kumma aiheuttaa tuon pistoksen. Mulla se tuntui aika lailla navan vieressä ja oli tosiaan yksittäinen kipukohta. Se paheni aina kävellessä ja rauhoittui, kun lepäsin. Kävin asian vuoksi lääkärissäkin ja se arveli, että kyse on jostain lihasten venymisestä tms. Ei siis mitään vakavampaa.

Tässä raskaudessa odotin tuota samaa kipua, mutta ilmeisesti on lihakset hieman löystyneet sitten viime raskauden (sitä ennen urheilin melko paljon), kun kipua ei tullutkaan.

Kerttukasperi rv 40+0 :)