Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukset kertovat naisesta paljon!

Vierailija
03.03.2017 |

Ruokottomat, hoitamattomat ja rumalla juurikasvulla varustetut hiukset kertovat, että nainen ei arvosta itseään. Mitä paremmin hoidetut ja laitetut hiukset, sitä parempi omanarvontunto.
Pitääkö paikkansa?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Olen aika tarkka hiuksistani, minulla on todella iso omanarvontunto, mutta olen myös hemmetin nuuka. Ja laatutietoinen. Kotivärit ei käy, vain kampaamovärjäys. Kampaamovärjäys maksaa 140€/kerta. Yhteenlaskettuna tarkoittaa värjäys 4x a, joten välillä pitää vaan kestää tyvikasvua.

Vierailija
22/67 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauhee juurikasvu, mut oon aina töis, eli mul on aina pipo tai huivi pääs, niin kukaan ei nää mun juurikasvua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just laittamattomuus kielii siitä omanarvontunnosta ja hyvästä itsetunnosta. Silloin kun laittauduin paljon, oli mun itsetunto tosi huono ja itsearvostus ihan nolla. Siksi laittauduinkin paljon, koska omana itseneni koin etten kelpaa, ole riittävän hyvä, vaan arvo ja hyväksyntä toisilta pitää ansaita, esim. tosi laitetulla ja trendien mukaisella ulkonäöllä.

Vierailija
24/67 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät ja helppohoitoiset luonnonväriset hiukset juuri siksi, että minulla on hyvä itsetunto ja hyvä omanarvontunto. Minun ei tarvitse juosta kampaajalla leikkaamassa ja värjäämässä hiuksiani kelvatakseni, koska minä kelpaan itselleni ja läheisilleni juuri näin.

Vierailija
25/67 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondasin ennen ja nykyisin käytän tummempaa kullan sävyä. Siisti lopputulos ilman räikeää juurikasvua. Parempi fiilis kun ei näytä täysin variksenpelättimeltä.

Vierailija
26/67 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla just laittamattomuus kielii siitä omanarvontunnosta ja hyvästä itsetunnosta. Silloin kun laittauduin paljon, oli mun itsetunto tosi huono ja itsearvostus ihan nolla. Siksi laittauduinkin paljon, koska omana itseneni koin etten kelpaa, ole riittävän hyvä, vaan arvo ja hyväksyntä toisilta pitää ansaita, esim. tosi laitetulla ja trendien mukaisella ulkonäöllä.

Näin se meni mullakin. Nuorena ja epävarmana laittauduin ruokakauppaankin. Tukkaakin (kananperse) jaksoin värjätä ja väkästää joka aamu. Sittemmin kasvatin itsetunnon, ja sinne jäivät niin meikit kuin kampaajatkin. Luomuna mennään (ja hyvin kelpaa). Tukka on nykyään persiiseen saakka. Ei sille mitään tarvitse tehdä, paremmin se näköjään voi kun ei tee.

Vierailija
27/67 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan ilman (kevyttä) meikkiä ja edes jotenkuten laitettuja hiuksia. Onkohan täysin luonnonmukaisia naisia edes olemassakaan...

Vierailija
28/67 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi olemaan ilman (kevyttä) meikkiä ja edes jotenkuten laitettuja hiuksia. Onkohan täysin luonnonmukaisia naisia edes olemassakaan...

Mitä nyt luonnonmukaisuus tarkoittaakin, mutta minulla on pitkät ja paksut hiukset, joita ei ole koskaan värjätty enkä käytä mitään muotoilutuotteita. Pesen markettishampoolla, annan kuivua itsekseen ja harjaan. Pidän auki sellaisenaan, laitan ponnarille tai nutturalle. Meikkaaminen "piti" aloittaa, kun tuli 40 vuotta mittariin. Jos ei olisi ikääntymisen merkkejä, en meikkaisi lainkaan. Edelleenkään ei ole ongelma mennä edes juhliin luomuna.

Vierailija
29/67 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie taas en laita hiuksiani ollenkaan ja näytän useasti peikolta ja minulla on 10 itsetunto

Vierailija
30/67 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä että olen kotihoidontuella eikä ole oikein aikaa eikä rahaa panostaa ulkonäköön. Eikä oikein mitään syytäkään, kun ei tule käytyä missään muualla kuin leikkipuistossa, avoimessa päiväkodissa ja ruokakaupassa. Kyllä mä sitten taas laitan tukkaa ja meikkaan kun töihin palaan.

Vierailija
31/67 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
32/67 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on ihan saakelin hyvä itsetunto mut ihan hirvee fleda.

Vierailija
33/67 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokottomat, hoitamattomat ja rumalla juurikasvulla varustetut hiukset kertovat, että nainen ei arvosta itseään. Mitä paremmin hoidetut ja laitetut hiukset, sitä parempi omanarvontunto.

Pitääkö paikkansa?

Itseasiassa se kertoo siitä että mä olen yrittäjä ja mulla on ollut korkeampi työmoraali kuin ulkonäkö priorisointi. Nyt juuri värjäämässä maanantaiksi taas hiukset. Eipä tämä aloitus kerro muusta kuin ap:n asenteesta. Koska olet varmaan kateellinen myös ihmisille joilla on terveet, kauniit hiukset, et ole koskaan tyytyväinen. Mutta koskaan et voi olla aivan varma toisten elämästä ulkonäön perusteella. Siksi tämä minunkin aavistus oli pelkkä arvaus. Korjaa jos olen väärässä!

Vierailija
34/67 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kauhee juurikasvu, mut oon aina töis, eli mul on aina pipo tai huivi pääs, niin kukaan ei nää mun juurikasvua.

Sama. Sit ku meil on miljuunat kasvutilil ja ap polkee edelleen loskassa tunnin eestaas pikkupomona, meil on varaa palkata hiusassistentit tekee työtään samal ku me istutaan tuolissa lähetellen asiakkuuksille sähköpostia.

Vierailija
35/67 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se vaan kertoo sen, mitä kemikaalia tunkee nuppiinsa vai tunkeeko ollenkaan

Niin. Juurikasvu ja hiusten hoitamattomuus kertoo siitä, että nainen tunkee kemikaaljea päähänsä, mutta hän ei kuitenkaan hoida hiuksiaan kunnolla. Mt-tapaus luultavasti.

Mun tutulla kahden pienen lapsen äidillä on maantienharmaa polkkatukka eikä hän käytä meikkiä. Ehkä hänellä vaan ei ole aikaa tai rahaa huolehtia ulkonäöstään.

Vierailija
36/67 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Juurikasvu ja hiusten hoitamattomuus kertoo siitä, että nainen tunkee kemikaaljea päähänsä, mutta hän ei kuitenkaan hoida hiuksiaan kunnolla. Mt-tapaus luultavasti.

Taidat itse olla.

Vierailija
37/67 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, onko sekään hyvä, jos käyttää hunttitolkulla rahaa lisäkkeisiin joka kuukausi

No kuka käskee käyttämään lisäkkeitä jos omat pitkät hiukset on hyvässä kunnossa?

Vierailija
38/67 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten esim. siitä että on raskaana, eikä halua vaarantaa sikiötä vaarallisilla kemikaaleilla, koska päänahasta lähtee verenkiertoon tietty määrää näitä kemikaaleja, ja ko.asiaa ei ole vielä tarpeeksi tutkittu mitä ne hiusvärit voivat sikiölle aiheuttaa.

Vierailija
39/67 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nimenomaan kertoo sen että naisella on niin hyvä itsetunto ettei sitä kiinnosta pätkääkään mitä sun kaltaiset ulkonäön arvostelijat ajattelee. Se voi  myös olla sen verran kiireinen ettei kerkee kampaajalle 6 vkon välein.

Vierailija
40/67 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syöpä ja hoidot päällä, ei ole paljon vaihtoehtoja miten sen tukan laittaa.