Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Plääh. Taas mä suostuin pelaamaan peliä sun säännöillä. Enkä edes ole peluri. Etkä kyllä sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Plääh. Taas mä suostuin pelaamaan peliä sun säännöillä. Enkä edes ole peluri. Etkä kyllä sinäkään.
Joskus pelko tekee "pelurin". :)
Ei siinä, tehokkaasti sillä saa kyllä pilattua kaiken, että onnea vaan teille.
Mitä ajattelet minusta oikeasti, A?
Olin tulossa kirjoittamaan tänne että ihanaa kun olet olemassa turri! <3
H, mulla on sua ikävä. Milloinkohan tämä loppuu? Olet liian kaunis, fiksu, suloinen ja kiinnostava tuosta vain unohdettavaksi. Näen susta usein unta ja mietin sua muutenkin. Ja kun jotain susta ilmestyy mun fb-feediin, suupielet nousee korviin ja sydän heittää vallattoman kärrynpyörän. Ihastuin suhun joskus yli neljä vuotta sitten. Tajusin viiveellä vasta sitten, kun muutimme toiselle paikkakunnalle ja ikävä alkoi inhottavasti puristaa. Meni aika kauan, että pääsin yli, mutta kun tapasimme uudestaan, tajusin, etten koskaan ollut unohtanut. Ehken edes ole kunnolla yrittänyt. Pitäisi kyllä, ei tästä muuta koskaan tule kuin salaisia hymyjä ja hiljaisia kyyneleitä itsekseni. Toivon sulle kaikkea parasta! Olet hämmentävän rakas ja tärkeä.
Kaipaan sinua vähemmän ja vähemmän, ja minusta tuntuu että pian en enää kaipaa ollenkaan.
Toisaalta surullista, toisaalta... Mikä valtava helpotus!
Olin just tulossa laittamaan vastaukseksi hymiötä. :D
Muuten köllikateista... Aiemmin kun sanoin jotain mm. ettei ne pääse ulos silloin kun haluaa, niin tarkoitin vaan että on omistajalle helpompaa kun miukut huolehtivat välillä itse sapuskoistaan eli käyvät metällä. Siinä miukut saavat samalla liikuntaa ja päästävät höyryjä eivätkä raavi kotona paikkoja kotona tai pure. En siis tarkoittanut, ettet osaa hoitaa miukuja. :)
Tee koulujuttuja koko ajan täällä!!!
Välillä käyn palstalla katsomassa, mutta pohdin koko ajan koulujuttuja. Näissä on sikana mietittävää, kuten sanoin aiemmin!
Välillä minulla on myös kielitieteeseen liittyviä pohdintoja. Voisin joskus kirjoittaa ajatukset muistiin ja koota niistä kirjan. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaunista päivää sulle, rikkinäinen mutta jollain tapaa kaunis sielu.
Pahoillani jos aiheutin jotain pahaa mieltä joskus, luultavasti se ei sua kyllä kiinnostanut eikä mulla ollut asemaa mieltä pahoittaa, mutta kuitenkin.Mä oon hyväksynyt sen, ettei sua kiinnosta ja oon päässytkin nyt päivä päivältä jotenkin "kauemmas" sinusta, henkisesti siis.
En ruoki enää tunteitani, pikkuhiljaa sitä sitten kylmenee asian suhteen.
Sä voit siis olla rauhassa, en tule häiritsemään sun elämää enää ikinä.
Toivon sulle vaan hyvää, toivottavasti löydät jonkun rauhan joskus.
En ymmärrä tälläisiä kirjoituksia. Mutta mun vinkki on että sä menisit puhuun nämä sille jollekin. Miten sä olisit jonkun mieltä pahoittanut noin? Sitten äkkiä sanotkin ettei se toinen ollutkaan kiinnostunut?
Mitä toi hyödyttää täällä purkaa että kylmetät, et häiritse enää?
Mistä sä edes päättelet että joku ei sinusta piittaa, sun oleminen on häirintää tai muuta? Kuulostaa tosi kurjalta!
Entä jos se joku ajattelee täsmälleen samanlailla; ettei sillä ole tilaa sun elämään ja ettet välitä? Koska faktaa on, että jos sä jätät asian noin niin annat toiselle juuri sen viestin minkä tässä sanot, sä peilaat sun tuntemukset siihen ihmiseen. Miksi sä noin tekisit? Mä väitän että kumpikaan teistä ei ole tehnyt MITÄÄN ja ruokitte kuitenkin vinkkejä, kumpikaan ei kuitenkaan tee mitään asian eteen ja kuvittelee ettei toista kiinnosta, siitä pääsee vaan kohtaan -> se ei tykkää tai välitä musta.. Eikä se olekaan niin
Keitin pitkästä aikaa maitulikahvit! Kohta touhuan taas k-juttujen parissa! Keksi sinäkin itsellesi jotain järkevää tekemistä! Vie vaikka coonit ulos, irtokarvat pölisee kivasti tuulessa! :*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoillani jos aiheutin jotain pahaa mieltä joskus, luultavasti se ei sua kyllä kiinnostanut eikä mulla ollut asemaa mieltä pahoittaa, mutta kuitenkin.Mä oon hyväksynyt sen, ettei sua kiinnosta ja oon päässytkin nyt päivä päivältä jotenkin "kauemmas" sinusta, henkisesti siis.
Toivon sulle vaan hyvää, toivottavasti löydät jonkun rauhan joskus.En ymmärrä tälläisiä kirjoituksia. Mutta mun vinkki on että sä menisit puhuun nämä sille jollekin. Miten sä olisit jonkun mieltä pahoittanut noin? Sitten äkkiä sanotkin ettei se toinen ollutkaan kiinnostunut?
Mitä toi hyödyttää täällä purkaa että kylmetät, et häiritse enää?
Mistä sä edes päättelet että joku ei sinusta piittaa, sun oleminen on häirintää tai muuta? Kuulostaa tosi kurjalta!
Entä jos se joku ajattelee täsmälleen samanlailla; ettei sillä ole tilaa sun elämään ja ettet välitä? Koska faktaa on, että jos sä jätät asian noin niin annat toiselle juuri sen viestin minkä tässä sanot, sä peilaat sun tuntemukset siihen ihmiseen. Miksi sä noin tekisit? Mä väitän että kumpikaan teistä ei ole tehnyt MITÄÄN ja ruokitte kuitenkin vinkkejä, kumpikaan ei kuitenkaan tee mitään asian eteen ja kuvittelee ettei toista kiinnosta, siitä pääsee vaan kohtaan -> se ei tykkää tai välitä musta.. Eikä se olekaan niin
Eiku se ihminen on oikeasti antanut selvästi ymmärtää, ettei sitä kiinnosta jne.
Ainakaan siis samalla intensiteetillä kuin minua kiinnosti.
Eikä se toinen voi ajatella, ettei mua kiinnostanut tai etten välittänyt.
Ja se on myös tehty minulle selväksi, että olen häiriö.
Tässä ei nyt ole kyse mistään työpaikan kaukoihastuksesta tai varatun päiväunesta, vaan ihan klassinen keissi jossa toista ei vaan kiinnosta.
Siksi on oikeasti järkevää ja hyvä asia, kun pääsen henkisesti etäämmäs hänestä.
Eikä mua oikeastaan edes kaduta, koska uskon, että tää homma teki musta valmiimman jollekin toiselle - koska vaikkapa vuosi sitten en to-del-la-kaan sitä ollut.
Enkä mä voi mennä puhuun sille, enkä oikeestaan ees halua kun prosessoin nyt tätä kylmettymistä häntä kohtaan ja tosiaan sekin on selväksi tehty, ettei hän edes halua puhua kanssani.
Enkä ees vois, ei oo mitään kanavaa.
Kaikki on ok turri........ :)
Pahoillani jos aiheutin jotain pahaa mieltä joskus, luultavasti se ei sua kyllä kiinnostanut eikä mulla ollut asemaa mieltä pahoittaa, mutta kuitenkin.
Mä oon hyväksynyt sen, ettei sua kiinnosta ja oon päässytkin nyt päivä päivältä jotenkin "kauemmas" sinusta, henkisesti siis.
Toivon sulle vaan hyvää, toivottavasti löydät jonkun rauhan joskus.