Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet minusta oikeasti, A?
Laita viestiä oikeasti hänelle suoraan irl, niin tiedät mitä hän ajattelee. Jos hän ei ekaan vastaan, laita toinen viesti. Ja jos ei vastaa, ota yhteyttä muulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista päivää sulle, rikkinäinen mutta jollain tapaa kaunis sielu.
Pahoillani jos aiheutin jotain pahaa mieltä joskus, luultavasti se ei sua kyllä kiinnostanut eikä mulla ollut asemaa mieltä pahoittaa, mutta kuitenkin.Mä oon hyväksynyt sen, ettei sua kiinnosta ja oon päässytkin nyt päivä päivältä jotenkin "kauemmas" sinusta, henkisesti siis.
En ruoki enää tunteitani, pikkuhiljaa sitä sitten kylmenee asian suhteen.
Sä voit siis olla rauhassa, en tule häiritsemään sun elämää enää ikinä.
Toivon sulle vaan hyvää, toivottavasti löydät jonkun rauhan joskus.En ymmärrä tälläisiä kirjoituksia. Mutta mun vinkki on että sä menisit puhuun nämä sille jollekin. Miten sä olisit jonkun mieltä pahoittanut noin? Sitten äkkiä sanotkin ettei se toinen ollutkaan kiinnostunut?
Mitä toi hyödyttää täällä purkaa että kylmetät, et häiritse enää?
Mistä sä edes päättelet että joku ei sinusta piittaa, sun oleminen on häirintää tai muuta? Kuulostaa tosi kurjalta!
Entä jos se joku ajattelee täsmälleen samanlailla; ettei sillä ole tilaa sun elämään ja ettet välitä? Koska faktaa on, että jos sä jätät asian noin niin annat toiselle juuri sen viestin minkä tässä sanot, sä peilaat sun tuntemukset siihen ihmiseen. Miksi sä noin tekisit? Mä väitän että kumpikaan teistä ei ole tehnyt MITÄÄN ja ruokitte kuitenkin vinkkejä, kumpikaan ei kuitenkaan tee mitään asian eteen ja kuvittelee ettei toista kiinnosta, siitä pääsee vaan kohtaan -> se ei tykkää tai välitä musta.. Eikä se olekaan niin
Eiku se ihminen on oikeasti antanut selvästi ymmärtää, ettei sitä kiinnosta jne.
Ainakaan siis samalla intensiteetillä kuin minua kiinnosti.
Eikä se toinen voi ajatella, ettei mua kiinnostanut tai etten välittänyt.Ja se on myös tehty minulle selväksi, että olen häiriö.
Tässä ei nyt ole kyse mistään työpaikan kaukoihastuksesta tai varatun päiväunesta, vaan ihan klassinen keissi jossa toista ei vaan kiinnosta.Siksi on oikeasti järkevää ja hyvä asia, kun pääsen henkisesti etäämmäs hänestä.
Eikä mua oikeastaan edes kaduta, koska uskon, että tää homma teki musta valmiimman jollekin toiselle - koska vaikkapa vuosi sitten en to-del-la-kaan sitä ollut.Onko kyse todellakin kiinnostamisesta? Vaiko jostakin muusta?
En mä tiedä, kaikki meni niin perseelleen etten osaa eritellä asiaa sen kummemmin.
Mutta onhan se totta, että kiinnostuksen puute on selitys monelle asialle.
Tarkoitan siis sellasta oikeaa kunnon kiinnostusta, en laske jotain "ihan jees muija, kiinnostaa kyl niinku noi viis muutaki jees-muijaa"-kiinnostusta miksikään.
En ees halua semmosta, jotenki ällöttävää.
Tässä kävi nyt niin että kerkisin miettiä sinua jo tulevaisuuden päähän. Yksi lauseesi romutti kaiken. Ja hyvä niin, jo tässä vaiheessa.
Niin. Varmaan ajattelet joo :D
Kyllä ajattelen hyvää aikuisten oikeasti! :3
Vierailija kirjoitti:
Pahoillani jos aiheutin jotain pahaa mieltä joskus, luultavasti se ei sua kyllä kiinnostanut eikä mulla ollut asemaa mieltä pahoittaa, mutta kuitenkin.Mä oon hyväksynyt sen, ettei sua kiinnosta ja oon päässytkin nyt päivä päivältä jotenkin "kauemmas" sinusta, henkisesti siis.
Toivon sulle vaan hyvää, toivottavasti löydät jonkun rauhan joskus.
Vittu mikä pälli oot!!!!!
"toivottavasti löydät jonkun rauhan joskus". Jos tää oli mulle mun jättämältä läskimahaiselta pöljäkkeeltä, niin sä olit se joka meinasi rikkoa elämässäni vallitsevan rauhan ja onnellisuuden. Onnekseni tajusin nopeaan millainen luuseri olet, ja tuot ongelmia mukanasi. Ei kiitos tollaselle paskaläjälle. Pysykkin kaukana, en haluu nähdä suasilmissäni enää, niin paljon inhotat ja kuvotat.
Ketju on salettiin fakattu. Lehmänpaska ja homeperseet vaan haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon sulle vaan hyvää, toivottavasti löydät jonkun rauhan joskus.Vittu mikä pälli oot!!!!!
"toivottavasti löydät jonkun rauhan joskus". Jos tää oli mulle mun jättämältä läskimahaiselta pöljäkkeeltä, niin sä olit se joka meinasi rikkoa elämässäni vallitsevan rauhan ja onnellisuuden. Onnekseni tajusin nopeaan millainen luuseri olet, ja tuot ongelmia mukanasi. Ei kiitos tollaselle paskaläjälle. Pysykkin kaukana, en haluu nähdä suasilmissäni enää, niin paljon inhotat ja kuvotat.
No ei ollut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan rauhaisa
No hyvä.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä oikeasti hänelle suoraan irl, niin tiedät mitä hän ajattelee. Jos hän ei ekaan vastaan, laita toinen viesti. Ja jos ei vastaa, ota yhteyttä muulla tavalla.
<
Ääh. En halua ahdistella. Hän on introvertti, kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Laita sellainen joku tosi nihkeä ja lyhytsanainen viesti. Vaikka että: Kiinnostasko?
Mitäs tykkäisit jos pitäisin haaraa auki - muille kuin sulle?
Oikeasti en tiedä että oletko ollenkaan kiinnostunut minusta vai kuljeksitko seksisaaliin perässä vain?
Miten ihmeessä mode voi terrorisoida ketjuja? Vauvan moderointi on taidettu ulkoistaa jollekin härölahkolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Laita sellainen joku tosi nihkeä ja lyhytsanainen viesti. Vaikka että: Kiinnostasko?
Eih. En halua olla mikään viesteillä pommittaja. Sitä paitsi sitä tuskin ees kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Eih. En halua olla mikään viesteillä pommittaja. Sitä paitsi häntä tuskin edes kiinnostaa.
Onko kyse todellakin kiinnostamisesta? Vaiko jostakin muusta?