Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
1101/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purkuprosessi?

Käydä läpi tämä koko juttu, omat ajatukset ja tunteet, hyväksyä ja jatkaa eteenpäin.

Ei kuitenkaan niin että haluaa unohtaa, haluaa olla sujut muistamisen kanssa, ts. Yksi hyvä muisto muiden joukossa.

Toiset tekee sen yksin, toiset kavereiden kanssa salilla tai pubissa, toiset ..

Täytyy olla kohtalaisen narsistinen, että tekee sen näin. Kerjää huomiota vauvalla ärsyttämällä ja viemällä muiden tilaa kohtuuttomasti, mutta keski-ikäinen mies, joka ei koskaan enää saa naista narsistisuutensa, juoppoutensa, varattomuutensa ja ulkonäkönsä takia näemmä pystyy vajoamaan näinkin alas.

Onnea Kihis! Olet karkottanut luultavasti 60% vauvan kävijät.

Poista nyt tämäkin, saat vähän töitä tehdä palkkasi eteen.

Vierailija
1102/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei tapella. <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko sitten sen elämäsi hetken jo menneen menojaan?

Kyllä, jos sitä koskaan olikaan.

Minulla on ikävä, mutta sinua ei kai koskaan ollutkaan.

Kyllä mä tiedän, että sulla on ikävä.

Sulla on ikuinen ikävä et edes tiedä minne tai mitä, enkä mä voi sitä ikinä täyttää.

Miten sä olet niin kyyninen? Ei kyse ole siitä, että ihminen kokisi jatkuvaa tyytymättömyyttä elämäänsä eikä kenenkään tehtävä ole tehdä toista onnelliseksi. Joskus eksistentiaalinen tuska vain on suurempi. Joskus mielikuva siitä mikä tuntui oikealta mutta kadotetulta aiheuttaa suunnattoman ikävän.

Joskus ne asiat ovat tapahtuneet silloin kun ihminen on ollut heikoimmillaan ja on tullut tunne kuin joku olisi se lapsuuden satu joka päättyisi onnellisesti tai hänestä olisi halunnut ainakin ystävän.

Jotkut ihmiset haluaisi pitää lähellään eikä heihin uskalla ottaa yhteyttä. Pitäisi unohtaa. :(

Vierailija
1104/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsu: jutellaan illalla! Nyt on paljon touhuttavaa. :*

Vierailija
1105/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUKLAARAHKAPATUKKAA RYPPYREIKÄÄN! <3

sanoi Hamsu eilen. :D

Vierailija
1106/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*VIKISEE* <3<3<3

Vierailija
1107/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalihamsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*VIKISEE* <3<3<3

JA TUNKEUTUU PEPPUUSI. <3

Vierailija
1108/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En ole kihis!

2. Minulla on ikävä

3. Minulla on tarve purkaa sydäntäni

4. En kirjoita tänne kovin usein

5. Joskus tulee halu kirjoittaa

6. En halua vuodattaa tunteita omalla nimelläni somessa

7. Jos kirjoitan päiväkirjaan, niin puhuisin vain paperille ilman että kukaan myötäeläisi

8. En saa terapiaa vaikka olen sitä hakenut enkä pysty kustantamaan sitä ilman Kelan tukea.

9. Olen kai tällä hetkellä masentunut, mutta on myös päiviä jolloin on hyvä olla. Diagnosoisin itseni yleistyneeksi ahdistuneisuushäiriöksi (GAD), jossa taustalla on myös post traumaattinen stressireaktio.

10. Olen kokenut rankkoja asioita vähintään 1,5 vuoden ajan.

11. Olen myös selvinnyt monista vaikeuksista, mutta jälkeenpäin on tullut kova uupumus.

12. En ole koskaan ennen ollut työtön ja olen huomannut että tämä ei sovi minulle lainkaan.

13. Jos minulla olisi rahaa niin perustaisin yrityksen.

14. Rakastan ihmisiä ja joitakin pelkään.

Anteeksi jos kuormitin tätä ketjua, mutta tämäkin asioiden listaaminen tekee hyvää.

Vierailija
1109/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko sitten sen elämäsi hetken jo menneen menojaan?

Kyllä, jos sitä koskaan olikaan.

Minulla on ikävä, mutta sinua ei kai koskaan ollutkaan.

Kyllä mä tiedän, että sulla on ikävä.

Sulla on ikuinen ikävä et edes tiedä minne tai mitä, enkä mä voi sitä ikinä täyttää.

Miten sä olet niin kyyninen? Ei kyse ole siitä, että ihminen kokisi jatkuvaa tyytymättömyyttä elämäänsä eikä kenenkään tehtävä ole tehdä toista onnelliseksi. Joskus eksistentiaalinen tuska vain on suurempi. Joskus mielikuva siitä mikä tuntui oikealta mutta kadotetulta aiheuttaa suunnattoman ikävän.

Joskus ne asiat ovat tapahtuneet silloin kun ihminen on ollut heikoimmillaan ja on tullut tunne kuin joku olisi se lapsuuden satu joka päättyisi onnellisesti tai hänestä olisi halunnut ainakin ystävän.

Jotkut ihmiset haluaisi pitää lähellään eikä heihin uskalla ottaa yhteyttä. Pitäisi unohtaa. :(

Emmä kyyninen, realisti vain.

Ei mikään voi päättyä onnellisesti ihmisen kanssa, jolle jonkinlainen kriisi ja ikävä on perusolemus.

Mä tiedän, ettet ole se tyyppi kuka mielessäni käy kun näitä mietin, mutta vastailenpa nyt kuitenkin.:D

Se "mun tyyppi" taitaa olla juurikin sellainen, jolle vaan ei voi olla täyttymystä, se on sen perusolemus kaivata aina johonkin.

Ja muillehan siitä tulee vaan riittämätön ja paha olo.

Pitäisi osata pysyä erossa semmosista, mutta kun toisaalta paha olo tulee myös ihmisten kanssa joilla menee "liian hyvin", ei niillä ole yleensä näkemystä mihinkään, semmosia sieluttomia jotenkin.

Joku välimalli ois hyvä, semmonen ku minä itse.:)

Vierailija
1110/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rakastunut suhun JV. Niin ikäväkin on etten kestä.

Vierailija
1111/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin susta unta. Meidän piti tavata jossain klo 18, mutta mä olin 10min myöhässä ja sua ei näkynyt. Oli vain pimeää. Mä yritin laittaa sulle viestiä, mutta puhelin ei toiminut. Mitään viestikohtaa en edes löytänyt puhelimesta, kaikki oli hukassa. Mutta ainahan se on niin ollut, että meidän yhteys on aina ollut poikki. Ei siis mitään uutta.

Välillä musta tuntuu että sä oikeesti välität musta, ja mä tunnen lämpöä sun suunnaltas, mutta sitten taas iskee uusi pettymys. Tosin pettymykset ja notkahdukset on helpompi kestää sen kuvitellun lämmön turvin. Ja ihan kuin olisin saanut jo pohjan rakennettua ehjäksi, ainakin jonkin verran kokonaisemmaksi. Se oli pieninä siruina, pieninä pikseleinä, eri värisinä ja pohja rakentui niistä. Nyt se kohta taitaa olla yksi ehjä kokonaisuus, toivon niin. Mut pelkkää tuskaa tää on.

Vierailija
1112/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa sen verran takaisin, että ei semmosista ikuisesti muualle haikailevista tarvi erossa pysyä, kun niitäkin on monenlaisia.

Jotkut tiedostaa ja hyväksyy sen perusolemiseen sisältyväksi asiaksi, diilaa sen kanssa eikä lähde sykkimään jokaisen tunteen perässä.

Ne on ihan hyviä.

Sitten on ne, jotka velloo tunteissaan eikä osaa tai halua laittaa niitä omaan lokeroonsa, vaan lähtevät mukaan ja tunteidensa vietäviksi.

Vierailija
1113/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi prkl,eikö tämä kaipaus jo lopu!

Oli sitä kaikkea hyvvää,

Olit täys paska,

Ja joo,sanovat että uutta vaan,

Juu juu

Niin niin

Vierailija
1114/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turri, kaikki on ok!

Vierailija
1115/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastua?johonki uuteen?

Rakastin sua.kai rakastan vieläkin.

Vierailija
1116/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuuu,tuu tänne,mulla on ikävä.

Vierailija
1117/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä,en mä laita sulle enää viestiä

Vierailija
1118/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän jätit jo karvaturrin kerran. ? Mitä sä siellä huutelet nyt?

Vierailija
1119/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssori, hävisin vähäksi aikaa. :) Eli kaikki hyvin turri! :) 

Vierailija
1120/3565 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt! Oli vaan pieni suuttumuskohtaus! 

Ketju on lukittu.