Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
1181/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kappas, mun viesti tulikin tähän viiveellä, sori tuplaviestistä.

Vierailija
1182/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet minusta oikeasti, A?

Laita viestiä oikeasti hänelle suoraan irl, niin tiedät mitä hän ajattelee. Jos hän ei ekaan vastaan, laita toinen viesti. Ja jos ei vastaa, ota yhteyttä muulla tavalla.

<

Ääh. En halua ahdistella. Hän on introvertti, kuten minäkin.

Laita sellainen joku tosi nihkeä ja lyhytsanainen viesti. Vaikka että: Kiinnostasko?

Eih. En halua olla mikään viesteillä pommittaja. Sitä paitsi häntä tuskin edes kiinnostaa.

No älä missään nimessä kysy vaan jää sit siihen oletukseen että häntä tuskin edes kiinnostaa.. huoh. Tiedä vaikka hän nytkin odottaa sinulta viestiä. Itte ei laita kun odottaa että sinä laitat...

Vierailija
1184/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita viestiä oikeasti hänelle suoraan irl, niin tiedät mitä hän ajattelee. Jos hän ei ekaan vastaan, laita toinen viesti. Ja jos ei vastaa, ota yhteyttä muulla tavalla.

<

Laita sellainen joku tosi nihkeä ja lyhytsanainen viesti. Vaikka että: Kiinnostasko?

Eih. En halua olla mikään viesteillä pommittaja. Sitä paitsi häntä tuskin edes kiinnostaa.

No älä missään nimessä kysy vaan jää sit siihen oletukseen että häntä tuskin edes kiinnostaa.. huoh. Tiedä vaikka hän nytkin odottaa sinulta viestiä. Itte ei laita kun odottaa että sinä laitat...

Se ei enää vastannut mun viimeiseen viestiin. Jos se laittais eka, niin tietäisin et sitä kiinnostaa.

Vierailija
1185/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Se ei enää vastannut mun viimeiseen viestiin. Jos se laittais eka, niin tietäisin et sitä kiinnostaa.

Tosin sekään ei vielä ole mikään kiinnostusmittari.

Viestiä voi laittaa vaikkapa jos on tylsää, panettaa jne.

Vierailija
1186/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Laita vielä toinen. Mitä kirjoitit ekaan?

Vierailija
1187/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko miettineet, että mitä jos kaikki kaipaajat täällä laittaisivat kohteelleen viestin suoraan, mitä tapahtuisi?

Varsinkin, jos kyseessä on joku, jonka kohdalla ei ole mitään menetettävää (pitkäaikainen ystävyyssuhde tms.), miksi ei? 

Ei tarvitsisi enää arvailla ja velloa.  

Vierailija
1188/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rakastan. Tilanne on vain sellaianen, että en usko sinua saavani. 

A

Vierailija
1189/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko miettineet, että mitä jos kaikki kaipaajat täällä laittaisivat kohteelleen viestin suoraan, mitä tapahtuisi?

Varsinkin, jos kyseessä on joku, jonka kohdalla ei ole mitään menetettävää (pitkäaikainen ystävyyssuhde tms.), miksi ei? 

Ei tarvitsisi enää arvailla ja velloa.  

Oon käsittänyt, että täällä on isokin osa sellaisia, jotka ovat jo saaneet kohteeltaan pakit tai sitten jotain varattuja ja varattujen perään haikailijoita ym.

Osa tietysti siinäkin tilanteessa, jossa kaivatun suora lähestyminen kannattaisi.

Harvemmin kuitenkaan on mitään menetettävää.

Vierailija
1190/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten täällä on kans joka toisella joku traaginen TILANNE päällä, ettei nyt pysty ja kykene ja nönnönnöö.

Osa varmaan varattuja, osa vaan saatanan luumuja.

Vierailija
1191/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus kun mua vituttaa, katselen yhtä viestiä, jonka sinä ihanainen kirjoitit tänne. Siinä viestissä ei edes lue mitään kovin ihmeellistä, vaan se on ehkä enemmänkin vinoilua. Mutta mua ei haittaa, koska ainakin siitä yhdestä viestistä voin olla 100% varma, että sen kirjoitit juuri sinä. ❤️

Vierailija
1192/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rakastan. Tilanne on vain sellaianen, että en usko sinua saavani. 

A

Mistä tiedän, että olet oikea A?

Vierailija
1193/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tiijä kuinka voit olla 100 varma

Vierailija
1194/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina joskus kun mua vituttaa, katselen yhtä viestiä, jonka sinä ihanainen kirjoitit tänne. Siinä viestissä ei edes lue mitään kovin ihmeellistä, vaan se on ehkä enemmänkin vinoilua. Mutta mua ei haittaa, koska ainakin siitä yhdestä viestistä voin olla 100% varma, että sen kirjoitit juuri sinä. ❤️

Mikä niistä viesteistä? Oliko siinä tunniste?

Vierailija
1195/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina joskus kun mua vituttaa, katselen yhtä viestiä, jonka sinä ihanainen kirjoitit tänne. Siinä viestissä ei edes lue mitään kovin ihmeellistä, vaan se on ehkä enemmänkin vinoilua. Mutta mua ei haittaa, koska ainakin siitä yhdestä viestistä voin olla 100% varma, että sen kirjoitit juuri sinä.

ilkeekkö tällätä sen tähä ;)

Vierailija
1196/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun päivä on mennyt? :)

Vierailija
1197/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Sinua ihana mieheni jo kymmenettä vuotta. Rakkausaalto on taas niin vahva, ettei tekstiviestit ja puhelu riittänyt :) auttaakohan tämäkään.. <3

Vierailija
1198/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu mua huomenna vastaan.

Yritän joka päivä!

En vaan enää keksi missä voin tulla vastaan. "Vahingossa".

Vierailija
1199/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako ikinä edes nähdä kun täällä on peppuiltu niin paljon.... :D 

Vierailija
1200/3565 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei riittänyt viesti tänne.. hmm.. Voisinpa olla vain, ihosi alla, aina lähellä Sinua. Ajatteletkin kaikesta niin samoin kuin minä. Mitä tekisin ilman sinua. Olet ankkurini ja peruskallioni ja silti saan olla vapaa <3

Ketju on lukittu.