Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Terveiset suoraselkäisille ihmisille, jotka lähestyvät reilusti ja suoraan eivätkä juoruile ja selvittele asioita selän takana samulinkumminkaimansiskonkaverinhiirensyöneenkissamummonlapsenlapsenristiäisvieraiden kautta. Kunnioittaisin taivaisiin asti suoraselkäisyyttä.
Toiset eivät halua selvittää asioita suoraan. Sitten jos kuulee juoruja ja niitä ei saa tai voi varmistaa niin on parempi pysytellä erossa. Riita tulee joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko sitten sen elämäsi hetken jo menneen menojaan?
Kyllä, jos sitä koskaan olikaan.
Ei olla juoruiltu eikä selvitelty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä, mutta sinua ei kai koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä, mutta sinua ei kai koskaan ollutkaan.
Kyllä mä tiedän, että sulla on ikävä.
Sulla on ikuinen ikävä et edes tiedä minne tai mitä, enkä mä voi sitä ikinä täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla juoruiltu eikä selvitelty
Ei ole mitään selvitettävää.
Keitän teetä, teen koulujuttuja päivän, illalla käyn lenkillä ja kirjastossa samalla kertaa.
Ei kaipaus mutta ajattelen kyllä. Kiitos, että paljastit todellisen luonteesi. Pystyn vihdoinkin jatkamaan elämääni ja löytämään jonkun paremman. Hyvää jatkoa vaan, ei ole enää ikävä! :)
Hoidat ja ruokit köllikatteja?
Ai niin, pitää käydä suihkussa ja pestä hiukset. :D Lähetän myös synttärikortin ä:lle huomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Purkuprosessi?
Käydä läpi tämä koko juttu, omat ajatukset ja tunteet, hyväksyä ja jatkaa eteenpäin.
Ei kuitenkaan niin että haluaa unohtaa, haluaa olla sujut muistamisen kanssa, ts. Yksi hyvä muisto muiden joukossa.
anaalihamsteri kirjoitti:
TEKISI KOVASTI MIELI PEPPUA! <3
:D
Vierailija kirjoitti:
anaalihamsteri kirjoitti:
TEKISI KOVASTI MIELI PEPPUA! <3
:D
PEPOU! <3