Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Nyt juhlitaan Vappua rakkaus. Kohta tanssitaan pöydällä!
Let's say goodbye with a smile, dear
Just for a while, dear, we must part
Don't let this parting upset you
I'll not forget you, sweetheart
We'll meet again
Don't know where
Don't know when
But I know we'll meet again
Some sunny day
Keep smiling through
Just like you always do
'Till the blue skies chase
Those dark clouds far away
Voi elämä en kestä tätä, sydän hajoaa, repeää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, en jaksa enää näitä yksinäisiä viikonloppuna ja pyhiä odotellessani sinua. Taidan antaa toiselle mahdollisuuden. Olen niin kyllästynyt odottamaan ja aina vain odottamaan... Rakastin sinua ja ehkä rakastan vieläkin, mutta joskus on vain jatkettava matkaa... pysäkki ei ollut se oikea.
Asioille on aina miljoonia syitä. Jos tuntuu ettei jaksa odottaa on ehdottomasti jatkettava matkaa. Niin minäkin toivon kaivattuni tekevän jos ei jaksa odottaa. Haluan myös hänen olevan onnellinen ja jos hänestä tuntuu että hänen on käveltävä ohitseni, hänen on se tehtävä. Silloin hänkään ei ole minulle se tarkoitettu. Sillä se mikä on tarkoitettu tapahtuu.
Ei asiat tapahdu, ne tehdään.
Viettääkö Anaalihamsteri vapun palstalla vai lähteekö rellestämään?
Vierailija kirjoitti:
Pöydällä voisi tehdä muutakin kuin tanssia.
Keitän kohta teekupillisen ja luen jotain. :)
pyy pyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa.. Tai "tanssia" vähän kaikkialla sopis mulle paremmin.
Mä en kyllä ees vietä vappua tai pidä sitä minään, munkkien paistoa lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, en jaksa enää näitä yksinäisiä viikonloppuna ja pyhiä odotellessani sinua. Taidan antaa toiselle mahdollisuuden. Olen niin kyllästynyt odottamaan ja aina vain odottamaan... Rakastin sinua ja ehkä rakastan vieläkin, mutta joskus on vain jatkettava matkaa... pysäkki ei ollut se oikea.
Asioille on aina miljoonia syitä. Jos tuntuu ettei jaksa odottaa on ehdottomasti jatkettava matkaa. Niin minäkin toivon kaivattuni tekevän jos ei jaksa odottaa. Haluan myös hänen olevan onnellinen ja jos hänestä tuntuu että hänen on käveltävä ohitseni, hänen on se tehtävä. Silloin hänkään ei ole minulle se tarkoitettu. Sillä se mikä on tarkoitettu tapahtuu.
Ei asiat tapahdu, ne tehdään.
Ehkä se elämä suakin opettaa. Rimpuile vaan, huomaat sit jälkeenpäin. Sanoisin että helpottaa jos näkee jo tässä vaiheessa. Jos joku asia ei hevillä onnistu, ehkä ei ole tarkoituskaan. Enkä tässä tarkoita että aina ilman työtä pitäisi antaa periksi, mutta on myös viisautta tajuta koska luovuttaa. Ja ihmisten perässä ei pidä koskaan juosta.
Uskotko sä sielunkumppaneihin? Tuntuuko susta yhtään että me voitais olla sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Uskotko sä sielunkumppaneihin? Tuntuuko susta yhtään että me voitais olla sellaisia?
Uskon ja tuntuu. Todella. Myös jotain magneettisia vetovoimia esiintyy.
Voisi viestitellä, jutella, tutustua paremmin? Miltä se kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja tuntuu. Todella. Myös jotain magneettisia vetovoimia esiintyy.
Voisi viestitellä, jutella, tutustua paremmin? Miltä se kuulostaa?
Jos oisit hän niin se kuulostais niin ihanalta...Harmi kun todennäköisyys sille että olisit hän on niin pieni :( Kenenkään muun seurassa en ole yhtä onnellinen kuin hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
PEPOU! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka mamboa?
Pitää katsoa sitten tarkemmin kesällä nähdäänkö silloin. En nyt tiedä. <3
Jutellaan siitä enemmän kesällä. Nyt ei ole hyvä.
En vaan malta pitää katsetta, huulia ja käsiäni kurissa, kun taas pitkästä aikaa nähdään. Niinkuin et säkään😉. Ikävä ❤ Rakastan.
Mä ja sä. 🌞🌜
Hyvää Vappua rakkaalle miehelle ♡
Ikävä sua mies, joka täytit 40 mun nimipäivänä <3