Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Tiedätköhän sä edes kuinka paljon sä säväytät mua?
Nautin sun naljailusta ja kieroilusta ja vähän ikävä sitä. Meidän välillä on jotain vahvaa kemiaa. En ole kenenkään muun seurassa niin bitch ja liekeissä samaan aikaan.
Uuuhhhhh, oletpas ~cool muija~....
Bitch liekeeis xD
Ei mikään parhain olo sydämessä.
Täältä pesee
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
Nyt päiväunille! 💭
Vierailija kirjoitti:
Voiko edes olla, jos kaipaa jotakuta?
Mun on ainakin hyvin vaikea olla täysin tyynenä ja rauhassa hetkissä, jos ja kun mieli väläyttelee jatkuvasti jotain "häiriötekijää".
Näen myös öisin jonkin verran unia siitä henkilöstä ja yleensä ne on painajaisia, eli koko seuraavan päivän voi semisti ahdistaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on ainakin hyvin vaikea olla täysin tyynenä ja rauhassa hetkissä, jos ja kun mieli väläyttelee jatkuvasti jotain "häiriötekijää".
Näen myös öisin jonkin verran unia siitä henkilöstä ja yleensä ne on painajaisia, eli koko seuraavan päivän voi semisti ahdistaa jne.
En ole ihastunut enkä kaipaa ketään. Mieltä painaa surullinen ja yksinäinen olo. Ja lukuisat pettymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen myös öisin jonkin verran unia siitä henkilöstä ja yleensä ne on painajaisia, eli koko seuraavan päivän voi semisti ahdistaa jne.En ole ihastunut enkä kaipaa ketään. Mieltä painaa surullinen ja yksinäinen olo. Ja lukuisat pettymykset.
Voi toista, olen pahoillani.:(
Tiedätkö, mitä keinoja olisi parantaa oloasi?
Mikä saisi sydämeesi lämpöä?
Miksi mulla nykyään tekee niin pahaa juhlapyhinä? Joka helkatin joulu, ystävänpäivä ja juhannus on yhtä tuskaa kun pyörit erityisen paljon mielessäni. Miksi ihmeeesä meidän piti tavata?!? Mikä tämän kaiken tarkoitus on? Että elämä olisi mahdollsisimman onnetonta? Toivon etten olisi koskaan tavannut sinua enkä jäänyt samettisilmiisi kiinni. Prkl tätä elämää.
Miehelle menneisyyteen. Taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla nykyään tekee niin pahaa juhlapyhinä? Joka helkatin joulu, ystävänpäivä ja juhannus on yhtä tuskaa kun pyörit erityisen paljon mielessäni. Miksi ihmeeesä meidän piti tavata?!? Mikä tämän kaiken tarkoitus on? Että elämä olisi mahdollsisimman onnetonta? Toivon etten olisi koskaan tavannut sinua enkä jäänyt samettisilmiisi kiinni. Prkl tätä elämää.
Miehelle menneisyyteen. Taas kerran.
I feel the same.
Koita jaksaa.
Olen ajatellut sinua koko ajan. Ihan tajuttoman suurta tämä rakkaus sinua kohtaan. <3
Olen ollut niin ihastunut sinuun pitkän aikaa. Mutta kuule, en enää välitä!
Vierailija kirjoitti:
Noh? Mikäs siellä?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Ikävä.
K
Niin minäkin sinua. Kamala ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh? Mikäs siellä?
Ihan vaan usko loppunut...
Kaipaan sinua, olet minulle rakas <3
Hyvää yötä kaivattuni!