Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
En tehnyt, olin niin ujo ja hävetti välillä. Toisekseen hän oli kihloissa toisen miehen kanssa ja olin kolmasosapuoli. On harmittanut jälkeen päin todella paljon. Unettomia öitä ja ahdistusta on riittänyt. Viinaa juonut ämpärikaupalla unohtaakseni hänet. Olen yrittänyt seurustella muiden naisten kanssa, mutta olen tullut siihen johtopäätökseen, hän on elämäni rakkaus! :)
Koska en tiedä mitä sanoa vai olla sanomatta, ja jos niistä keskusteltaisiin toisen ajatukset eivät varmaan miellyttäisi kuitenkaan
Sori, elämä kaatui päälle ja sukelsin hetkeksi, nyt taas pinnalla.
En vastannut kun olin vaan niin tyhjä, enkä saanut kirjoitettua mitään vaikka yritin.
Ja oli niin paha olo, etten saanut tsempattua itsestäni rentoa ja iloista hemmoa.
Tällä viikolla en millään kerkeä nähdä, mutta laitan sulle ensi viikon maanantaina viestiä, ens viikolla kerkeän melkein mikä päivä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska en tiedä mitä sanoa vai olla sanomatta, ja jos niistä keskusteltaisiin toisen ajatukset eivät varmaan miellyttäisi kuitenkaan
Eli elät mielummin oletuksissasi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua enemmän kuin ikinä osaat aavistaa! Olet rakas ja tärkeä minulle. On niin ikävä sinua.
Vastaan vielä itselleni :P
Olen ihmeissäni kuinka rakastunut olen, mutta ihan mahtavalta tämä tuntuu! Mikä upea nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua enemmän kuin ikinä osaat aavistaa! Olet rakas ja tärkeä minulle. On niin ikävä sinua.
Vastaan vielä itselleni :P
Olen ihmeissäni kuinka rakastunut olen, mutta ihan mahtavalta tämä tuntuu! Mikä upea nainen!
Mikä sen nimi on?:)
Nytkö ei enää yökyläillä, vaan käydään päiväseltään vaan. Ei riitä mulle, sori. Kaipaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En vastannut kun olin vaan niin tyhjä, enkä saanut kirjoitettua mitään vaikka yritin.
Ja oli niin paha olo, etten saanut tsempattua itsestäni rentoa ja iloista hemmoa.Tällä viikolla en millään kerkeä nähdä, mutta laitan sulle ensi viikon maanantaina viestiä, ens viikolla kerkeän melkein mikä päivä vaan.
Ei sun tartte mun kanssa olla aina rento ja iloinen. Riität muutenkin.
Mutta tää yhteydenpito ja näkeminen alkaa olla nollan luokkaa, ja se ei riitä mulle, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö ei enää yökyläillä, vaan käydään päiväseltään vaan. Ei riitä mulle, sori. Kaipaan enemmän.
Siis yöksi toki!
Vielä ei vaan kerkeä eikä edes pysty (jälkeläinen mulla).
Ens viikolla, laitan viestiä heti maanantaina.
Viimeksi ei vaan voinu jäädä yöksi, mut jatkossa voi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ja oli niin paha olo, etten saanut tsempattua itsestäni rentoa ja iloista hemmoa.Tällä viikolla en millään kerkeä nähdä, mutta laitan sulle ensi viikon maanantaina viestiä, ens viikolla kerkeän melkein mikä päivä vaan.
Meitä on sitten ollut kaksi kaatunutta ja kaksi pinnalle noussutta. :) Mistähän se kaatuminen johtuikaan? Minun kanssani ei tarvitse olla rento eikä iloinen, jos ei siltä tunnu. Riittää kun olet sinä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yöksi toki!
Vielä ei vaan kerkeä eikä edes pysty (jälkeläinen mulla).
Ens viikolla, laitan viestiä heti maanantaina.Viimeksi ei vaan voinu jäädä yöksi, mut jatkossa voi kyllä.
Turha täällä viestitellä, ei tää tavoita henkilöä, ketä tapailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tää yhteydenpito ja näkeminen alkaa olla nollan luokkaa, ja se ei riitä mulle, ikävä kyllä.
Ei se ole "riittämisestä" kiinni, en vaan itse halua että kukaan (muu kuin superhyperläheinen) näkee mua siinä tilassa.
En ylipäätään halua nähdä ketään seksi- ja/tai ihastushommiin liittyvää ihmistä muutoin kuin silloin, kun koen olevani kaikinpuolin "voimissani".
Tää nyt ei ollut sulle sen tiedän, mutta vastasinpa kuitenkin, kun joku muu voi kokea samoin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan ihmeessä tätä meidän kivaa peliä, jossa kumpikin esittää ettei edes huomaa toisen olemassaoloa. Menee työpäivät rattoisasti. Ei meistä kuitenkaan olisi koskaan tullutkaan mitään.
Miksikäs ei?
Koska olemassaolevat tosiasiat. Tunteet voivat sanoa mitä vaan, mutta se ei muuta sitä että jotkut asiat ei vain ole tarkoitettu tapahtuviksi. Vastasit muuten aika vanhaan kommenttiin. Olen jo ehtinyt surra/inhota/kaivata/katua/vihata ja nyt tavoitteena on unohtaa.Tietty aika vaikeaa, kun näkee töissä joka päivä. But I am getting there. Ja olen muuten mies.
Onko näistä tosiasioista keskusteltu yhdessä?
Ei ole keskusteltu oikeastaan mistään asioista yhtään mitään. Kumpikin on tehnyt vain omia johtopäätöksiä ja käyttäytynyt sen oletuksen mukaan. Aika iso pallo on sisälle kertynyt. .
Teitkö koskaan selväksi tälle naiselle että tykkäät hänestä?
Joskos naisella samat ajatukset?
Ei se ole riittämisestä kiinni!
Toiset ihmiset ei vaan halua päästää tiettyä etäisyyttä lähemmäs, noin niinkuin henkisesti.
Ajatuskin ahdistaa, että pitäis näyttää sellasia asioita itsestä ja olla jotenkin henkisesti "auki".
Ja eipä sitä fyysisestikään mikään upea ilmestys ole, kun on paha olo tai muuten ei ihan kunnossa.
Esim. flunssassa en myöskään voisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilman keskustelua mistään ei tule mitään. Konfliktit kuuluvat suhteisiin, se nyt on vaan tosiasia. Puhu rehellisesti, niin minäkin tein. Se oli sitten ilmeisesti liikaa, olisi vaan pitänyt olla niinkuin ei mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole "riittämisestä" kiinni, en vaan itse halua että kukaan (muu kuin superhyperläheinen) näkee mua siinä tilassa.
En ylipäätään halua nähdä ketään seksi- ja/tai ihastushommiin liittyvää ihmistä muutoin kuin silloin, kun koen olevani kaikinpuolin "voimissani".Tää nyt ei ollut sulle sen tiedän, mutta vastasinpa kuitenkin, kun joku muu voi kokea samoin kuin minä.
Ahaa, no onnea yksinäiseen elämään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilman keskustelua mistään ei tule mitään. Konfliktit kuuluvat suhteisiin, se nyt on vaan tosiasia. Puhu rehellisesti, niin minäkin tein. Se oli sitten ilmeisesti liikaa, olisi vaan pitänyt olla niinkuin ei mitään?
Ette selvästikään ole samalla sivulla.
Jos toinen ei halua keskustella, onko se sulle sopiva ihminen ylipäätään?
Ja jos olette jossain suhteessa, niin eiköhän konfliktit hoideta kasvotusten eikä viesteillä.
Tietääkö se toinen olevansa "suhteessa"?
Tämä suhde taitaa olla siis ohitse, minä en jaksa tällaista. Kuvittelin, että olemme läheisiä, mutta ilmeisesti meillä on ollut ihan eri käsitykset tämän suhteen tilasta ja läheisyydestä.
Miksi et vastaa? Kaipaan sinua 😔