Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
2141/3565 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T A R U, hyvää ötyä

Vierailija
2142/3565 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa joku ihana ja hyvä, kaunis ihminen.

Silloin saattaisit jopa haluta olla seurassani.

Kyllä oot. <3

En helvetissä ole, tiedän sen itse.

Kenenkään ei tarvitse säälistä muuta vakuutella, semmonen on arvotonta.

Pointti on vaan, että olen ihan vääränlainen ja sitä on ajoittain vaikea hyväksyä.

Noh, ei voi mitään. Toiset saaa, toiset ei saaaa🎶🎶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/3565 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko että tiedän enemmän kuin luulet minun tietäväni.

Voin huvin kuvitella just sut stalkkeriksi-ujuttautunut läheisteni"fb-kamuiksi" saadaksesi tietää läheisistäni ja minustakin asioita joita en suin surminkaan sulle ääliölle kertonut yms paskamaista, jota VAIN sun kaltainen latvalaho voi tehdä.

Vierailija
2144/3565 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatketaan ihmeessä tätä meidän kivaa peliä, jossa kumpikin esittää ettei edes huomaa toisen olemassaoloa. Menee työpäivät rattoisasti. Ei meistä kuitenkaan olisi koskaan tullutkaan mitään.

Miksikäs ei?

Koska olemassaolevat tosiasiat. Tunteet voivat sanoa mitä vaan, mutta se ei muuta sitä että jotkut asiat ei vain ole tarkoitettu tapahtuviksi. Vastasit muuten aika vanhaan kommenttiin. Olen jo ehtinyt  surra/inhota/kaivata/katua/vihata ja nyt tavoitteena on unohtaa.Tietty aika vaikeaa, kun näkee töissä joka päivä. But I am getting there. Ja olen muuten mies.

Vierailija
2145/3565 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi erota sinusta.

Vierailija
2146/3565 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla jo kaikkea mistä voisi unelmoida, mutta ilman sinua olen tuomittu ikuiseen janoon.

Vierailija
2147/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatketaan ihmeessä tätä meidän kivaa peliä, jossa kumpikin esittää ettei edes huomaa toisen olemassaoloa. Menee työpäivät rattoisasti. Ei meistä kuitenkaan olisi koskaan tullutkaan mitään.

Miksikäs ei?

Koska olemassaolevat tosiasiat. Tunteet voivat sanoa mitä vaan, mutta se ei muuta sitä että jotkut asiat ei vain ole tarkoitettu tapahtuviksi. Vastasit muuten aika vanhaan kommenttiin. Olen jo ehtinyt  surra/inhota/kaivata/katua/vihata ja nyt tavoitteena on unohtaa.Tietty aika vaikeaa, kun näkee töissä joka päivä. But I am getting there. Ja olen muuten mies.

Onko näistä tosiasioista keskusteltu yhdessä?

Vierailija
2148/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksikäs ei?

Ei ole keskusteltu oikeastaan mistään asioista yhtään mitään. Kumpikin on tehnyt vain omia johtopäätöksiä ja käyttäytynyt sen oletuksen mukaan. Aika iso pallo on sisälle kertynyt. .

Vierailija
2149/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips! ;)

Vierailija
2150/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro! ;)

Vierailija
2151/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpaistetta pepouun ja päivään! <3

Vierailija
2152/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin! <3

Vierailija
2153/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sinua vieläkin. Halveksin ja säälin myös. Mitä enemmän aika on kulunut, sitä enemmän olemme ymmärtäneet kuinka tasapainoton olet. Nyt olet saanut tiukkaan koukkuun jonkun nuoren miesraukan. Hän ei varmasti tiedä ollenkaan millaisen naisen kynsiin on joutunut. Tuskin olet hänelle kertonut totuutta siitä miksi avioliittosi ja perheesi hajosi. Säälin sinun lapsiasi.

Vierailija
2154/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpulalta terkkui Reppanalle <3 <3 <3 <3

Kivaa päivää ja iloa sekä pilkettä silmiisi !!!

Vierailija
2155/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpula?? Reppana??? :O

Vierailija
2156/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toivotuksesta. :) En ole kuitenkaan mikään reppana. Olen tehnyt yhtä tutkimusta (ei gradu) jo yli 50 sivua..... 

Vierailija
2157/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua enemmän kuin ikinä osaat aavistaa! Olet rakas ja tärkeä minulle. On niin ikävä sinua.

Vierailija
2158/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä <3

Vierailija
2159/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksikäs ei?

Ei ole keskusteltu oikeastaan mistään asioista yhtään mitään. Kumpikin on tehnyt vain omia johtopäätöksiä ja käyttäytynyt sen oletuksen mukaan. Aika iso pallo on sisälle kertynyt. .

Teitkö koskaan selväksi tälle naiselle että tykkäät hänestä?

Vierailija
2160/3565 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. :)

Ketju on lukittu.